eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów pomocniczych do badań prowadzonych na rzecz projektuNutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki Umowa nr WELCOME 2010-4 3 z dnia 14 czerwca 2011 dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie. Realizacja wydatku zgodna z budżetem projektuwydatki na materiały do badań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-11

Olsztyn: Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów pomocniczych do badań prowadzonych na rzecz projektu: Nutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki Umowa nr WELCOME 2010-4 3 z dnia 14 czerwca 2011 dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie. Realizacja wydatku zgodna z budżetem projektu: wydatki na materiały do badań
Numer ogłoszenia: 329458 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk , ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów pomocniczych do badań prowadzonych na rzecz projektu: Nutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki Umowa nr WELCOME 2010-4 3 z dnia 14 czerwca 2011 dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie. Realizacja wydatku zgodna z budżetem projektu: wydatki na materiały do badań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych tj. butelki i płytki do hodowli, końcówki z filtrem do pipet, statywy do pipet, strzykawki jednorazowe, pipety serologiczne, kasety na tkanki, próbówki typu eppendorf i kronikalne, zestawy do filtracji, pudełka do probówek, pojemniki do szkiełek, filtry kubkowe, rękawy foliowe do zabezpieczania sterylnych narzędzi, tryskawki i parafilm. Zamówienie podzielono na 15 Części. Zamówienie zawiera opcję - ilość sztuk dla produktów objętych opcją umieszczono w załączniku nr 1 i 3 do SIWZ. 1. Warunki ogólne: 1.1. Oferowane zużywalne materiały laboratoryjne muszą spełniać wymagania w zakresie wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowych parametrów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane materiały laboratoryjne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE. 1.2. Termin udzielonej gwarancji na materiały laboratoryjne nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia jego dostawy. 1.3. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do wykorzystania ilości zamówienia zgodnie ze wskazaną opcją, za cenę jednostkową dla danego produktu podaną w ofercie przez Wykonawcę. Nie wykorzystanie opcji w terminie do dnia 31 marca 2012r. zwalnia Wykonawcę z dostarczenia a Zamawiającego z zapłacenia za niedostarczone produkty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 38.00.00.00-5, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wypełnia Załącznik nr 4.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wypełnia Załącznik nr 4 i Załącznik nr 6 tj. -wykaz trzech wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw materiałów diagnostycznych lub drobnego sprzętu laboratoryjnego, każda na kwotę nie mniejszą niż 30000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawcy załączają dokument potwierdzający, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 6 do SIWZ. -wykaz musi zawierać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców. -jeżeli wykonawca na potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu przedstawi w wykazie wykonanych dostaw lub opłaconej polisie wartości wyrażone w innej walucie niż PLN, zamawiający do oceny spełnienia warunków przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP z dnia ogłoszenia postępowania. -jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia powyższe składa, co najmniej jeden z nich. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wypełnia Załącznik nr 4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wypełnia Załącznik nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wypełnia Załącznik nr 4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Oferty (do każdej części oddzielnie przygotowany i podpisany zgodnie z wymaganiami w SIWZ). 3. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Cenowy. 4. Folder lub katalog zawierający opis oraz specyfikację oferowanego asortymentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1. dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 2. dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: -przypadku braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy; -pojawieniem się na rynku produktów nowszej generacji/technologii pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; -zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowane: niedostępnością na rynku produktu/materiału wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu/materiału; -zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). b) zmiany w oferowanym asortymencie: -poprawienia parametrów granicznych w stosunku do złożonej oferty, jeśli są one korzystne dla Zamawiającego, za zgodą Zamawiającego; -zmiany producenta oferowanego asortymentu przy zachowaniu parametrów granicznych nie gorszych niż zaoferowane w postępowaniu przetargowym, za zgodą Zamawiającego. -zamiana ilości poszczególnych pozycji pakietu przy zachowaniu tej samej wartości umowy do 10% wartości umownej 3. dla pozostałych zmian: -zmiana sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 4. nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 1/8; 10-243 Olsztyn pokój B25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 1/8; 10-243 Olsztyn pokój B25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki Umowa nr WELCOME;2010-4;3 z dnia 14 czerwca 2011dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do hodowli komórkowych Płytki 6-dołkowe, z przykryciem Płytki 12-dołkowe, z przykryciem Płytki 24-dołkowe, z przykryciem Płytki 96-dołkowe, z przykryciem Butelka do hodowli komórkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Optical 96-Well Reaction Plate 2 Fast Optical 96-Well Reaction Plate 3 Optical 384-Well Reaction Plate 4 MicroAmp Optical Adhesive Film,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Końcówki z filtrem na 0.5-10 ul, kompatybilne do pipet Thermo Finnpipette 2, 2 Końcówki z filtrem na 1000ul, kompatybilne do pipet Thermo Finnpipette 2, 3 Końcówki z filtrem na 200ul, kompatybilne do pipet Thermo Finnpipette 2, 4 Końcówki z filtrem na 20ul , kompatybilne do pipet Thermo Finnpipette 2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw na próbówki Statyw na wirówkowe probówki Wanienki chłodzące Strzykawki jednorazowe Strzykawki jednorazowe Pipety serologiczne Pipety serologiczne Pipety serologiczne Pipety serologiczne Pudełko krio kartonowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasety na tkanki Kasety na tkanki w rękawach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki typu Eppendorf do PCR 0,2 ml Probówki Eppendorf 1,5 ml Probówki Eppendorf 2,0 ml Probówki typu Eppendorf do PCR 0,5 ml Probówki do głębokiego zamrażania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki konikalne Probówki konikalne w statywach Probówki 5ml Skrobaczka do komórek Cell strainer.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Durapore membrane filters 2 Zestaw do filtracji 500ml 3 Zestaw do filtracji 250ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Komora wilgotna 2 PEP długopis do immunofluorescencji 3 Pojemniki do transportu i przechowywania szkiełek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Coverslip nunc C 13MM THERMANOX INC (bloty na ICH) 1kar - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr kubkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw papierowo- foliowy do zabezpieczania sterylnych narzędzi, szkła itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tryskawka Rozpylacz bezciśnieniowy Pojemnik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.22.22.22-5, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parafilm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część XV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełka z tipsami o pojemności 50-1000ul, 2-2000ul, 0,1-20ul, 01-10ul.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.