eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻydowoDOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE ozn. AG.I.341- 05 /10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Żydowo: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE ozn. AG.I.341- 05 /10
Numer ogłoszenia: 329392 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: dps.zydowo.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jedostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE ozn. AG.I.341- 05 /10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: )Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 69 pozycji asortymentowych w ilościach wyszczególnionych w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2)Dostawy sukcesywne zgodnie z potrzebami Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia. 3)Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 4)Miejsce dostawy przedmiotu umowy: magazyn siedziby Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 5)Przyjęcie przedmiotu zamówienia dokonuje osoba upoważniona do tej czynności ze strony Zamawiającego, która dokonała odbioru asortymentowo - ilościowego. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowo - asortymentowego przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr 2 do siwz bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę , a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 7)Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 przy zachowaniu niezmienionej łącznej wartości umowy. 8)Dostarczane środki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do użytku. 9) Dostarczane środki muszą posiadać -Kartę charakterystyki- jeżeli jest to wymagane ustawą.10)Zamówione środki muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta.11)Środki dostarczane do Zamawiającego, muszą posiadać min. 6 miesięczny termin ważności, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiany towar dostarczany do zamawiającego winien być w początkowym terminie jego przydatności do użycia. 12)Opakowanie jednostkowe musi posiadać zamknięcie , które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. 13)Opakowanie jednostkowe musi być oznakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania , środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach; Etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna zawierać: - nazwę , logo, adres producenta , - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania , - opis składu chemicznego, - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania , - informacja o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych, - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego, - numer serii i datę produkcji, - okres przydatności do użycia. Wszystkie środki czystości muszą posiadać etykiety w języku polskim; 14)Określenie przedmiotu zamówienia wg CPV: Produkty do pielęgnacji ciała 33700000-7,Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39224300-1,Środki czyszczące i piorące 39800000-0,Rękawice chirurgiczne 33141420-0 Środki dezynfekcyjne 33631600-8 15)Wykonawca udzieli gwarancji jakościowej na dostawy objęte umową. 16)Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego każdej partii towaru. 17)Strony uważają za wiążące reklamacje składane drogą telefoniczną. 18)W razie stwierdzenia wady przedmiotu umowy w okresie trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na wolny od wad- w terminie 1 dnia od otrzymania reklamacji. Dostarczenie towaru wolnego od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.19)W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę ,Zamawiający może zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę . 20)Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą poniesie Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.63.16.00-8, 33.14.14.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) obejmującego wykonanie dostawy środków czystości Wykonawca musi złożyć wykaz na-wg załącznika nr 5 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami; Ocena spełniania w.w warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takich przypadkach Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Ocena spełniania w.w warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)FORMULARZ OFERTOWY na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2)SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO-CENOWA - na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) lub UPOWAŻNIENIE(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć dodatkowe dokumenty, z których będą wynikały uprawnienia wspólnika(ów) podpisujących ofertę (umowa spółki, pełnomocnictwo lub inne). Podmioty występujące wspólnie muszą złożyć odrębnie dla każdego podmiotu oświadczenia i dokumenty wymienione , pkt. VI, pdpkt 2.1 SIWZ(oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w okresie trwania umowy : 1)w przypadku wzrostu cen o wskaźnik inflacji opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny, nie częściej niż po upływie każdego kwartału obowiązywania umowy. 2) w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 112, pok.3, w dni robocze w godz. od 9.00 - 14.00,tel.(094) 318-88-87 wew.34,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE 76 - 012 Żydowo 112 pow. Koszalin pokój nr 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.