To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Żydowo: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY
SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE
ozn. AG.I.341- 05 /10
Numer ogłoszenia: 321773 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329392 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie, Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE ozn. AG.I.341- 05 /10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 69 pozycji asortymentowych w ilościach wyszczególnionych w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2)Dostawy sukcesywne zgodnie z potrzebami Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia.3)Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.4)Miejsce dostawy przedmiotu umowy: magazyn siedziby Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 14005)Przyjęcie przedmiotu zamówienia dokonuje osoba upoważniona do tej czynności ze strony Zamawiającego, która dokonała odbioru asortymentowo - ilościowego. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowo - asortymentowego przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr 2 do siwz bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę , a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.7)Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 przy zachowaniu niezmienionej łącznej wartości umowy.8)Dostarczane środki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do użytku.9) Dostarczane środki muszą posiadać Kartę charakterystyki - jeżeli jest to wymagane ustawą.10)Zamówione środki muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. 11)Środki dostarczane do Zamawiającego, muszą posiadać min. 6 miesięczny termin ważności, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiany towar dostarczany do zamawiającego winien być w początkowym terminie jego przydatności do użycia. 12)Opakowanie jednostkowe musi posiadać zamknięcie , które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia.13)Opakowanie jednostkowe musi być oznakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania , środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach;Etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna zawierać: nazwę , logo, adres producenta ,opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania , opis składu chemicznego, czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; sposób dozowania , informacja o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych,ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego, numer serii i datę produkcji, okres przydatności do użycia.Wszystkie środki czystości muszą posiadać etykiety w języku polskim 14) Określenie przedmiotu zamówienia wg CPV: Produkty do pielęgnacji ciała 33700000-7 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39224300-1 Środki czyszczące i piorące 39800000-0 Rękawice chirurgiczne 33141420-0 Środki dezynfekcyjne 33631600-8 15)Wykonawca udzieli gwarancji jakościowej na dostawy objęte umową.16)Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego każdej partii towaru. 17)Strony uważają za wiążące reklamacje składane drogą telefoniczną. 18)W razie stwierdzenia wady przedmiotu umowy w okresie trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na wolny od wad- w terminie 1 dnia od otrzymania reklamacji. Dostarczenie towaru wolnego od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 19)W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę ,Zamawiający może zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę .20)Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą poniesie Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0, 33.63.16.00-8, 33.14.14.20-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia i Wytwórnia Opakowań ROMA Sp.j. Zajkowska,Górnik-Osiecka, 75-833 Koszalin ul.Lutyków 4-6, 75-833 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74754,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57324,01
Oferta z najniższą ceną: 57324,01 / Oferta z najwyższą ceną: 91276,37
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- ZP/DAGZ/03/2025
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i materiałów do sprzątania dla KWP i KMP/KPP
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.