eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublintermomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Piaskach



Ogłoszenie z dnia 2005-07-07

POZYCJA 32919

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Piaskach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Inwestor Zastępczy Polinex sp. z o.o., do kontaktów: Michał Orzeszek - w zakresie przedmiotu zamówienia, Beata Głażewska - sprawy formalne, ul. Lwowska 4, 20-128 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7476711, fax 081 7476711, e-mail: polinex@lublin.pl, www.polinex.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Piaskach, Stanisław Szymczyk, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 081 5821020, fax 081 5821020, e-mail: ajaworowska@woi.lublin.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Piaskach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Termomodernizacja budynku poprzez docieplenie ścian na powierzchni około 1500 m kw. z wyprawą elewacyjną z tynku, 2. Remont dachu z dociepleniem - powierzchnia około 725 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szkoła Podstawowa w Piaskach, ul. Mickiewicza 2, Piaski, powiat świdnicki, województwo lubelskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 3.1. Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie, tj. wykonywanie robót ogólnobudowlanych 3.2. Wykonawca zapewni pełnienie funkcji kierownika budowy i kierowników robót przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie 4. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia: 4.1. W okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 inwestycje podobne do przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto każde, podając nazwy oraz adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.1. Dostępność środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy potwierdzona przez bank wynosi co najmniej 250 000 PLN 5.2. Roczna sprzedaż usług budowlanych wykonawcy wynosi co najmniej 1,5 000 000 PLN 5.3. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie 7. Udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.08.2005, cena - 100 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2005, godzina 10:15, Urząd Miejski w Piaskach, 21-050 Piaski ul. Lubelska 77, sala konferencyjna w podwórzu.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.