eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna), jak również monitoring, konwojowanie środków płatniczych, konserwacja systemu sygnalizacji włamania oraz obsługa centrali telefonicznej w budynku siedziby Zamawiającego przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Gdynia: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna), jak również monitoring, konwojowanie środków płatniczych, konserwacja systemu sygnalizacji włamania oraz obsługa centrali telefonicznej w budynku siedziby Zamawiającego przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 328898 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni , ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6902200, faks 058 6902300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna), jak również monitoring, konwojowanie środków płatniczych, konserwacja systemu sygnalizacji włamania oraz obsługa centrali telefonicznej w budynku siedziby Zamawiającego przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: I. Ochrona osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) Ochrona osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) budynku siedziby Zamawiającego wykonywana będzie: 1.Całodobowo (24 godz.) przez wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy - przez jednego pracownika ochrony, 2.dodatkowo przez jednego pracownika ochrony w dni pracy Urzędu (5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku): -przez 4 dni w godz. od 08:00 do 15:00 - (po 7 godzin dziennie), -przez 1 dzień, w godz. od 08:00 do 18:00 - (10 godzin dziennie) Zakres ochrony osób, obiektu i mienia obejmuje w szczególności: a)zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia i nietykalności osobistej pracowników i klientów Zamawiającego, b)strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz dokumentów Zamawiającego, c)utrzymanie spokoju i porządku wśród klientów Zamawiającego oraz kontroli ruchu, w tym osobowego w obrębie chronionego obiektu Zamawiającego, d)ustalanie uprawnień osób do przebywania w ochranianym obiekcie, e)wzywanie osób do opuszczenia ochranianego obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na chronionym terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, f)ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, g)stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 ze zm.) zwanej dalej - ustawą o ochronie osób i mienia - w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, pracowników lub klientów Zamawiającego, h)kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń (zaplombowania) pomieszczeń, okien oraz wyłączenie oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogących stanowić źródło pożaru, jak również sprawdzenie zamknięć kranów w sanitariatach chronionego obiektu po godzinach urzędowania, i)wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń chronionego obiektu, j)niezwłoczne powiadamianie Policji, Państwowej Straży Pożarnej oraz wskazanych pracowników Zamawiającego - w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej, zaistniałej na terenie chronionego obiektu, k)zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w czasie załadowywania i rozładowywania konwojowanych wartości pieniężnych, l)wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu w sytuacji zagrożenia, m)koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia oraz wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, n)obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania oraz sygnalizacji p.-poż., o)okresowe patrolowanie chronionego obiektu oraz obserwacja osób wchodzących do niego, p)sprawdzanie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz drożności dróg ewakuacyjnych, q)współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), r)prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji pełnienia służby ochrony, s)informowanie Zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa chronionego obiektu Pełnomocnikowi d/s Ochrony Zamawiającego, t)nadzorowanie otwierania i zamykania chronionego obiektu zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego porządkiem; u)sprawdzanie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych w zakresie: pozostawania w budynku osób nieuprawnionych; pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia; występowania objawów awarii instalacji użytkowych funkcjonujących w obiekcie, w) wykonanie innych czynności związanych z tokiem pełnienia służby, określonych w - Planie Ochrony Obiektu Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni - oraz -Instrukcji pełnienia służby ochrony Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 1.Utrzymanie stałej gotowości do odbioru sygnałów oraz w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowe wysłanie do obiektu grupy interwencyjnej (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. Nr 245, poz. 1462)) - czas dotarcia grupy do chronionego obiektu nie może przekraczać 10 min od chwili otrzymania sygnału o alarmie. Ustanowienie ochrony fizycznej obiektu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia linii przekazu, awarii lokalnego systemu alarmowego, stwierdzenia po sygnale alarmu dostępności do obiektu, na czas przybycia do obiektu lub odwołania alarmu hasłem przez osobę wskazaną do powiadomienia. 2.W przypadku braku określenia godzin załączenia i wyłączenia lokalnego systemu alarmowego, każde poprawne załączenie lub wyłączenie lokalnego systemu alarmowego, traktowane będzie jako dokonane przez osobę upoważnioną. W takim przypadku nie będą podejmowane żadne czynności. 3.Umożliwienie na żądanie Zamawiającego przejrzenia stanów pracy lokalnego systemu alarmowego. 4.W przypadku stwierdzenia braku możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca powiadamia Zamawiającego telefonicznie. 5.Do czasu usunięcia przyczyn i przywrócenia możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do ustanowienia dodatkowej ochrony fizycznej obiektu. III. Konwojowanie środków płatniczych wraz z ochroną kasjera. Konwojowanie odbywać się będzie jeden raz w każdy dzień pracy Urzędu oraz doraźnie na zlecenie Zamawiającego lub jego upoważnionego przedstawiciela zgłoszone z jednodniowym wyprzedzeniem. Usługa dotyczy transportu, z wykorzystaniem pojazdu specjalnego lub przystosowanego Wykonawcy, wartości pieniężnych Zamawiającego z jego budynku położonego przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni, przez konwojentów Wykonawcy bez udziału pracowników Zamawiającego oraz w przypadku odbioru wartości pieniężnych z banku z udziałem pracownika Zamawiającego. Odległość pomiędzy budynkiem Zamawiającego położonym przy ul. Władysława IV 2/4, a placówką bankową - miejscem przeznaczenia konwoju, wynosi ok. 2 kilometry. Transport wartości pieniężnych oraz warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać pojazdy przystosowane określa rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128). Ochronę wartości pieniężnych wykonywać będą pracownicy Wykonawcy wyposażeni w sposób zgodny z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony i zabezpieczenia konwojowania wartości pieniężnych przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i zaginięciem od chwili ich przyjęcia do momentu przekazania ich w miejscu przeznaczenia. Odpowiedzialność konwoju za konwojowanie środków płatniczych do banku ustaje z chwilą uzyskania potwierdzenia przyjęcia gotówki przez bank. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z zawartej umowy, a w szczególności utraty, zniszczenia lub uszkodzenia gotówki, w tym także z powodu kradzieży, rabunku lub innego działania przestępczego. IV. Konserwacja systemu sygnalizacji włamania. W ramach konserwacji systemu sygnalizacji włamania Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w budynku Zamawiającego raz na kwartał przeglądu tego systemu i dokonania następujących zabiegów konserwacyjnych: a)sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania wszystkich urządzeń, a w szczególności czujek, b)sprawdzenie linii dozorowych (równoważenie linii), wymuszenie działania, c)sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne, d)sprawdzenie centrali i jej obsługi, e)zmiany kodów zabezpieczających, f)sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, g)sprawdzenie poprawności działania transmisji alarmu przy współpracy ze stacją monitorowania, h)utrzymanie w czystości urządzeń systemu alarmowego. Wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy instalacji systemu sygnalizacji włamania raz na kwartał w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. V. Obsługa centrali telefonicznej. Obsługa centrali telefonicznej wykonywana będzie przez jedną osobę w godzinach pracy Urzędu w budynku Zamawiającego (5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku): a) przez 4 dni w godz. od 07:30 do 15:30 - (po 8 godzin dziennie), b) przez 1 dzień, w godz. od 07:30 do 18:00 - (10,5 godziny dziennie) Obsługa centrali telefonicznej polegać będzie w szczególności na: a) łączeniu rozmów Klientów Urzędu z odpowiednimi pracownikami Urzędu oraz łączeniu rozmów pracowników Urzędu z jego Klientami, b) zgłaszaniu awarii systemu telekomunikacyjnego wskazanej przez Zamawiającego firmie zajmującej się jego obsługą, c) właściwym użytkowaniu urządzeń centrali w celu zapewnienia nieprzerwanego ich funkcjonowania, d) zapewnienie dostępu do pomieszczeń centrali telefonicznej jedynie osobom upoważnionym przez Zamawiającego, e) konieczności sporządzania kwartalnych zestawień kosztów wykonanych rozmów przez pracowników Urzędu w oparciu o comiesięczne billingi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załącza kserokopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodną z ustawą o ochronie osób i mienia wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załącza wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jedna z wykazanych usług spełni łącznie następujące warunki: będą świadczone w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach oraz w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych itp. chronione obiekty będą posiadały powierzchnię biurową większą niż 1000 m2 każdy, będą świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, zostaną załączone dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi wyposażenie zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o ochronie osób i mienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie, iż wszyscy pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji niniejszego zamówienia nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym i posiadają licencję minimum pierwszego stopnia wydaną na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki. Wartość polisy winna wynosić minimum 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca składa oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. 10 SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto - Pełnomocnictwo - w szczególności powinno wskazywać, czy dotyczy: - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, zawierającą informację o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie skrócenia okresu wykonania przedmiotu umowy oraz zmniejszenia ilości godzin pełnienia służby przez pracowników ochrony, a także rezygnacji z pełnienia ochrony fizycznej w dni wolne od pracy Urzędu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4, 81-353 Gdynia, pok. 406.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.