eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad Sanem › wykonanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Radomyślu nad Sanem



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Radomyśl nad Sanem: wykonanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Radomyślu nad Sanem
Numer ogłoszenia: 328810 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Radomyślu nad Sanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Projekt budowlano -wykonawczy obejmuje następujący zakres rozbudowy i modernizacji SUW : 1) budowa nowego zbiornika reakcji o większej pojemności wraz z systemem napowietrzania wody, 2) modernizacja istniejącego systemu filtracji wody (wymiana istniejących filtrów na filtry o większej wydajności), 3) remont lub budowa nowej studni głębinowej, 4) przebudowa istniejącego zbiornika reakcji na zbiornik wody czystej, 5) remont istniejącego budynku SUW (elewacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o.) II. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) mapy do celów projektowych, 2) wniosek o decyzję o warunkach zabudowy 3) wniosek o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 4) opinię geotechniczną podłoża gruntowego- 3 egz. 5) projekt budowlano-wykonawczy - 5 egz. 6) przedmiary robót (wszystkich branż) - po 2 egz. 7) kosztorysy inwestorskie ( wszystkich branż) wraz z ZZK- po 1 egz. 8) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 9) informację BIOZ 9) projekt wierceń geologicznych dla nowej studni-3 egz. 10) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do zatwierdzenia projektu oraz uzyskania decyzji udzielającej pozwolenia na budowę. Projekt budowlano-wykonawczy, dokumentacja kosztorysowa oraz wszystkie opracowania wymienione powyżej przekazane zostaną Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na płycie CD: częśc opisowa w formacie doc., cześć graficzna w formacie pdf, przedmiary robót w formacie pdf. 3. Opracowany projekt budowlany powinien być zgodny z decyzją o warunkach zabudowy, ustaleniami zawartymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wymogami ustaw i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Ponadto projekt powinien zawierać opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, posiadać wkreślony obrys inwestycji oraz inne niezbędne dane do uzyskania decyzji udzielającej pozwolenia na budowę. 4.Wykonawca zaopatrzy przedmiot umowy w wykaz opracowań, pisemne oświadczenia, iż jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami oraz że został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 5.Wykonany przedmiot umowy Wykonawca uzgodni w niezbędnym zakresie we właściwych urzędach i instytucjach oraz na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa zatwierdzi w zakresie wymaganym do uzyskania pozwolenia na budowę. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu prac projektowych w takim przypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia umownego ustalonego w oparciu o zakres wyłączonych prac i cenę ofertową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 85000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUNAM Spółka z o.o., ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 85000
  • Oferta z najniższą ceną: 85000 oferta z najwyższą ceną: 112000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.