eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo › UBEZPIECZENIE MIENIA URZĘDU GMINY OBROWO I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OSP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Obrowo: UBEZPIECZENIE MIENIA URZĘDU GMINY OBROWO I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OSP
Numer ogłoszenia: 328791 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303621 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6786022, faks 056 6786022 w. 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA URZĘDU GMINY OBROWO I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OSP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje: Ubezpieczenia wspólne: -Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, -Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, -Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, -Ubezpieczenie szyb od stłuczenia. Ubezpieczenia indywidualne: -Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, -Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, -Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna), -Ubezpieczenia komunikacyjne. b) Część II zamówienia (dotyczy Urzędu Gminy) obejmuje: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna). Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna i imienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, 2. Gminna Biblioteka Publiczna, 87-123 Dobrzejewice, 3. Biblioteka Publiczna w Łążynie II, 87-123 Dobrzejewice 4. Biblioteka Publiczna w Obrowie, 87-126 Obrowo, 5. Biblioteka Publiczna w Osieku n/W, 87-125 Osiek n/W, 6. Szkoła Podstawowa w Brzozówce, 87-123 Dobrzejewice, Brzozówka 7. Przedszkole Samorządowe w Brzozówce, 87-123 Dobrzejewice, Brzozówka 8. Szkoła Podstawowa w Łążynie, 87-123 Łążyn II 9. Zespół Szkół w Osieku, 87-125 Osiek, 10. Zespół Szkół w Dobrzejewicach, 87-123 Dobrzejewice 11. Zespół Szkół w Obrowie, 87-126 Obrowo 12. Zespół Szkół Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące w Dobrzejewicach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.92.00 - Usługi ubezpieczenia robót inżynieryjnych 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje: Ubezpieczenia wspólne i indywidualne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk S.A. Vienna Insurance Group Przedsiębiorstwo Generalne w Toruniu, ul. PCK 14, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257783,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245908,92

  • Oferta z najniższą ceną: 245908,92 / Oferta z najwyższą ceną: 245908,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.