eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObrowoUBEZPIECZENIE MIENIA URZĘDU GMINY OBROWO I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OSP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Obrowo: UBEZPIECZENIE MIENIA URZĘDU GMINY OBROWO I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OSP
Numer ogłoszenia: 303621 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Obrowo , ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6786022, faks 056 6786022 w. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA URZĘDU GMINY OBROWO I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OSP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje: Ubezpieczenia wspólne: - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, - Ubezpieczenie szyb od stłuczenia. Ubezpieczenia indywidualne: - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna), - Ubezpieczenia komunikacyjne. Część II zamówienia (dotyczy Urzędu Gminy) obejmuje: - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna). Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna i imienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, 2. Gminna Biblioteka Publiczna, 87-123 Dobrzejewice, 3. Biblioteka Publiczna w Łążynie II, 87-123 Dobrzejewice 4. Biblioteka Publiczna w Obrowie, 87-126 Obrowo, 5. Biblioteka Publiczna w Osieku n/W, 87-125 Osiek n. Wisłą, 6. Szkoła Podstawowa w Brzozówce, 87-123 Dobrzejewice, Brzozówka 7. Przedszkole Samorządowe w Brzozówce, 87-123 Dobrzejewice, Brzozówka 8. Szkoła Podstawowa w Łążynie, 87-123 Łążyn II 9. Zespół Szkół w Osieku, 87-125 Osiek, 10. Zespół Szkół w Dobrzejewicach, 87-123 Dobrzejewice 11. Zespół Szkół w Obrowie, 87-126 Obrowo 12. Zespół Szkół Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące w Dobrzejewicach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPZP. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek, nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony, wg systemu pro rata temporis.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.92.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.21.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.) Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentu dołączonego do oferty, metodą spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.)Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty 2.Informowanie przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód ZamawiającegoDokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, wg załączonego wzoru. 3.Posiadanie przez wykonawcę działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych statutu przewidującego możliwość ubezpieczania podmiotów nie będących członkiem towarzystwaDokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty, wg załączonego wzoru. 4.Posiadanie przez wykonawcę ogólnych (szczególnych) warunków wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia OWU będą stanowiły załącznik nr 8 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: - zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, za zgodą wykonawcy; - zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; - zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; - rozszerzenie zakresu ubezpieczenia; - korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; - zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Obrowie ul. Aleja Lipowa 27 87-126 Obrowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Obrowie ul. Aleja Lipowa 27 87-126 Obrowo sekretariat pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia wspólne: - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, - Ubezpieczenie szyb od stłuczenia. Ubezpieczenia indywidualne: - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna), - Ubezpieczenia komunikacyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.92.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Zaakceptowanie klauzuli dodatkowych - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia (dotyczy Urzędu Gminy) obejmuje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.