eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › ABC przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Radziejów: ABC przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 328266 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie , ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2852991, faks 0-54 2852991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.radziejow.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia pn. ABC przedsiębiorczości (CPV 80532000-2) dla 24 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Radziejowie 1. Nazwa: ABC przedsiębiorczości; 2. Forma organizacji: szkolenie odbywać się będzie w dwóch grupach 12 - sto osobowych, przy czym I grupa będzie realizowała szkolenie w okresie od 16.09.2013 r. do 20.09.2013 r., a II grupa w okresie od 23.09.2013 r. do 27.09.2013 r. 3. Wymagana liczba godzin szkoleniowych na jednego uczestnika: 40, przy czym 1 godzinę należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy. Szkolenie musi zostać zrealizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 4. Cel szkolenia: zdobycie przez uczestników niezbędnej wiedzy do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 5. Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować zagadnienia teoretyczne i praktyczne, a program szkolenia musi zawierać m. in. następujące zagadnienia: a) działalność gospodarcza - aspekty prawne - 4 godz., b) działalność gospodarcza - aspekty ekonomiczne - 8 godz., c) prawo pracy - 3 godz., d) zasady tworzenia i opracowywania biznes planu / wniosku - 7 godz., e) zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku przez uczestnika - 18 godz. Uczestnicy będą wypełniać wnioski w formie elektronicznej, a każdy uczestnik otrzyma nieodpłatnie pendrive min. 2 GB. Każdy wniosek zostanie zaopiniowany przez trenera prowadzącego warsztaty. Opinia ma być sporządzona pismem drukowanym komputerowym lub maszynowym. Każdy z uczestników ma otrzymać sporządzony przez siebie wniosek w wersji papierowej i w wersji elektronicznej na pendrive (min. 2 GB) - wzór wniosku zostanie przekazany przez PUP w Radziejowie. 6. Miejsce prowadzenia szkolenia i egzaminu końcowego: miasto Radziejów. 7. Zamawiający wymaga, aby zajęcia dla każdej z grup odbywały się codziennie w dni robocze, a dzienna liczba godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. 8. W czasie zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami powinny być zapewnione właściwe warunki ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowe oraz odpowiednie warunki lokalowe i socjalne. Sala powinna być wyposażona w zestawy komputerowe stacjonarne lub przenośne (po jednym zestawie komputerowym na uczestnika projektu). 9. Instytucja szkoleniowa ma obowiązek ubezpieczyć wszystkich uczestników na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki, które powstaną w związku ze szkoleniem jak również w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 10. Szkolenie zakończy egzamin wewnętrzny. 11. Uczestnicy po zakończonym szkoleniu otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, potwierdzające uzyskane kwalifikacje z logo EFS, zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej oraz podpis osoby upoważnionej, formę i nazwę szkolenia oraz czas trwania, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, oraz zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o dokonaniu wpisu/aktualizacji instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy na 2013 rok. Wykonawca, który złoży oświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy, będzie spełniać ten warunek. Zamawiający zweryfikuje złożone oświadczenie o dokonaniu wpisu z informacją na stronie internetowej http://www.ris.praca.gov.pl.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (załącznik 2), których należyte wykonanie jest potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje, że w wyżej wymienionym okresie działalności przeprowadził zgodnie z przedmiotem zamówienia co najmniej jedno szkolenie grupowe w którym uczestniczyło minimum jednocześnie 10 osób, będzie spełniać ten warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia (załącznik 3). Wykaz powinien zawierać informacje na temat sali szkoleniowych i ich wyposażenia, ilości stanowisk szkoleniowych oraz zaplecza sanitarnego. Wymagana jest również informacja na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/ innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) podmiotu/podmiotów do udostępnienia tychże zasobów na potrzeby szkolenia. Wykonawca, którego wykaz i dołączone do niego dodatkowe dokumenty będą wskazywać na dysponowanie przez niego bazą i potencjałem technicznym oraz odpowiednimi warunkami socjalnymi, bhp, przeciwpożarowymi i wyposażeniem dydaktycznym, niezbędnymi do prowadzenia szkoleń w przedmiotowym zakresie w 12 - sto osobowych grupach zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będzie spełniać ten warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4) oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik 5). Wykonawca, który wykaże, że w celu prowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i uprawnienia i złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik 6). Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowy program szkolenia (załącznik 8); 10.2. Oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu przeprowadzenia szkolenia na terenie miasta Radziejów, z podaniem dokładnego adresu prowadzenia szkolenia (załącznik 9); 10.3. Oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik 10); 10.4. Formularz oferty (załącznik 11); 10.5. Formularz cenowy (załącznik 12); 10.6. Preliminarz kosztów (załącznik 13)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 20
  • 3 - Certyfikat/akredytacja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) informacji zawartych w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4), na następujących warunkach: a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, b) osoba/y wyznaczona/e w ramach zmiany do realizacji zamówienia będzie/będą posiadać kwalifikacje co najmniej równe kwalifikacjom osób wyszczególnionych w złożonej ofercie; 2) informacji zawartych w załączniku 9 do SIWZ, tj. w Oświadczeniu Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia na terenie miasta Radziejów, na następujących warunkach: a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, b) miejsce przeprowadzenia szkoleń wyznaczone w ramach zmiany będzie odpowiadać wymaganiom postawionym w SIWZ i będzie zlokalizowane na terenie miasta Radziejów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radziejow.pl., www.pup.radziejow.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów, pokój 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.