To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Zawiercie: Dostawa do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu materiałów biurowych wydzielonych na pakiety: Pakiet I- Artykuły biurowe, Pakiet II- Materiały eksploatacyjne, Pakiet III- Artykuły dekoracyjne
Numer ogłoszenia: 32791 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267380 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu materiałów biurowych wydzielonych na pakiety: Pakiet I- Artykuły biurowe, Pakiet II- Materiały eksploatacyjne, Pakiet III- Artykuły dekoracyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego na podstawie zamówień częściowych, stosownie do zaistniałych potrzeb. Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko do MOPS Zawiercie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 w okresie trwania umowy. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu dostawy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I - III) są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmieniana. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w siwz nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. Zamawiający wyklucza zakup odpowiedników produktów lub produktów zamiennych wymienionych w Pakiecie Nr II - Zał. Nr 1 do SIWZ. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być materiałami oryginalnymi, prze które zamawiający rozumie materiały pochodzące od wytwórców drukarek, kserokopiarek. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. Zaproponowany przez wykonawcę produkt nie może jednak powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 24.91.00.00 - Kleje 30.19.43.20 - Papiery kreślarskie 37.82.21.00 - Kredki 39.56.11.10 - Wstążka 44.81.22.10 - Farby olejne 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74066.07 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtowy Skład Materiałów Biurowych Biuroset S.C., ul. Sądowa 8, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 45624.48
- Oferta z najniższą ceną: 45624.48 oferta z najwyższą ceną: 45624.28
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtowy Skład Materiałów Biurowych Biuroset, ul. Sądowa 8, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28441.59
- Oferta z najniższą ceną: 26895 oferta z najwyższą ceną: 41940
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa wraz z montażem komór chłodniczych
- Dostawa mebli medycznych
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2026r. (3 Części)
- Zakup wraz z dostawą samochodu dostawczego
- "Zakup namiotów pneumatycznych z osprzętem i nagrzewnicą, agregatem i oświetleniem - 4 zestawy."
- Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej: Część 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych - 20 litrów Część 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody - 15 litrów
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Dostawy artykułów biurowych
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH POLIETYLENOWYCH
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





