Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Bydgoszcz: Dostawa urządzeń diagnostycznych, urządzenia do weryfikacji układu klimatyzacji, analizatora spalin, piaskarki kabinowej, narzędzi i przyrządów, modeli, czujników, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 327816 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samochodowych , ul. Powstańców Wielkopolskich 63, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 342 39 39, faks 0-52 342 39 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń diagnostycznych, urządzenia do weryfikacji układu klimatyzacji, analizatora spalin, piaskarki kabinowej, narzędzi i przyrządów, modeli, czujników, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń diagnostycznych, urządzenia do weryfikacji układu klimatyzacji, analizatora spalin, piaskarki kabinowej, narzędzi i przyrządów, modeli, czujników, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku do siwz pn.: Opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 34.14.44.40-4, 44.51.00.00-8, 44.51.25.00-7, 44.51.20.00-2, 34.99.94.00-0, 35.12.51.00-7, 31.15.81.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1)dla Pakietu nr I - co najmniej 1. zamówienie obejmujące dostawę urządzeń diagnostycznych, 2)dla Pakietu nr II - co najmniej 1. zamówienie obejmujące dostawę urządzeń diagnostycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2)wykaz wykonanych głównych (czyli potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt III.3.2) dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru Zamawiającego) - dotyczy Pakietów nr I i nr II, 3)dowody (poświadczenia, oświadczenia) potwierdzające, czy dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie - dotyczy Pakietów nr I i nr II, 4)*pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy przypadków gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b uPzp). III.4.3)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących lub wytycznych dotyczących realizacji POKL, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - w tym przypadku dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu umowy, 2)zmiany warunków gospodarczych, 3)zmiany typu/modelu sprzętu - w przypadku wystąpienia okoliczności, które zmuszają wykonawcę do dostarczenia innego sprzętu, niż wskazany w ofercie, pod warunkiem jednakże, iż sprzęt ten będzie posiadać parametry nie gorsze niż sprzęt zaoferowany. W wyżej opisanej sytuacji Wykonawca przedstawi pisemną informację odnośnie przyczyn, które spowodowały ww. sytuację. 4)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, w tym w szczególności wystąpienia siły wyższej, której działanie uniemożliwia terminową realizację przedmiotu zamówienia, 5)zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oswiata.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samochodowych w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Wielkopolskich 63, pok. nr A10 (sekretariat szkolny).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Zespół Szkół Samochodowych w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Wielkopolskich 63, pok. nr A10 (sekretariat szkolny)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zawodowe horyzonty 5 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń diagnostycznych, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku do siwz pn.: Opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia do weryfikacji układu klimatyzacji, analizatora spalin, piaskarki kabinowej, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku do siwz pn.: Opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 34.14.44.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi i przyrządów, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku do siwz pn.: Opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.25.00-7, 44.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa modeli, czujników w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku do siwz pn.: Opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.99.40-0, 35.12.51.00-7, 31.15.81.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Wynajem sprężarki śrubowej zmiennoobrotowej
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)
- Zakup aparatury medycznej dla SP ZOZ w Motyczu
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026"
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026"
więcej: Ładowarki do baterii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





