Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Namysłów: Kompleksowa obsługa żywienia pacjentów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ w ilości 55 000 osobodni żywieniowych, oraz myciu naczyń i odbiorze odpadów.
Numer ogłoszenia: 327584 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych , Woskowice Małe 15, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4196555, faks 077 4196522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.olo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa żywienia pacjentów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ w ilości 55 000 osobodni żywieniowych, oraz myciu naczyń i odbiorze odpadów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa żywienia pacjentów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ w ilości 55 000 osobodni żywieniowych, oraz myciu naczyń i odbiorze odpadów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zmian., tj.: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: są dopuszczeni do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę , doświadczenie i uprawnienia oraz dysponują osobami posiadajacymi uprawnienia i do wykonania zamówienia. 2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ww ustawy - Pzp. Ww warunki zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia , nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późń. zmian. oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 24 ww ustawy - prawo zamówień publicznych wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 2. Dokumenty potwierdzające status prawny i siedzibę Wykonawcy tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wszelkie kserokopie dołączone do Oferty winny być poświadczone za zgodność z oryginałem opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem i pieczęcią imienną osoby upoważnionej do podpisywania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ośrodek leczenia odwykowego w woskowicach małych woskowice małe 15, 46-100 namysłów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 12:30, miejsce: sekretariat Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Przebudowa garażu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie
- Utwardzenie podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Namysłowie.
- Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 451 u zbiegu ulic: Władysława Sikorskiego, Armii Krajowej oraz Marii Konopnickiej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2026
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego przez okres 12 miesięcy począwszy od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Kompleksowa usługa cateringowa na potrzeby spotkania rozpoczynającego projekt BAS4WIND - Kompozyty z włóknami bazaltowymi dla zrównoważonej energetyki wiatrowej.
- Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów wraz z dzierżawą pomieszczeń kuchni i bufetu
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do trzech przedszkoli w 2026 roku w dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65 w 2026 roku"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.