To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Kielce: WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH
WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Numer ogłoszenia: 327227 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292569 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego gadżetów promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na cztery części, dopuszczając składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane części zamówienia (jedną, dwie trzy lub cztery części).5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - GADŻETY PROMOCYJNE 1. Przedmiotem I części zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego gadżetów promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego, tj.: a) Koszulka męska - 200 szt. b) Koszulka damska - 200 szt. c) Smycz - 2000 szt. d) Breloczek Świętokrzyskie w kształcie loga - 4000 szt e) Kubek - 200 szt. f) Portfel damski - 100 szt. g) Portfel męski - 100 szt. h) Przenośny dysk twardy USB 3.0 o pojemności 500 GB wraz z opakowaniem - 100 szt. i) Torba na laptopa - 100 szt. j) Mysz optyczna bezprzewodowa - 100 szt. k) Kurtka męska - 100 szt. l) Kurtka damska - 100 szt. m) Długopis z zakreślaczem - 3000 szt. n) Polo damskie z długim rękawem - 100 szt. o) Polo męskie z długim rękawem - 100 szt. 2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz dodatku nr 2A do SIWZ - Formularz cenowy dla I części zamówienia, który wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany, stanowić będzie załącznik do składanej przez wykonawcę oferty. 3. Do oferty muszą zostać dołączone zdjęcia wszystkich gadżetów promocyjnych składających się na przedmiot zamówienia, opisanych w Załączniku nr 1do SIWZ. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - KRAWATY I APASZKI 1. Przedmiotem II części zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego krawatów i apaszek promujących Województwo Świętokrzyskie, tj.: a) Krawat jedwabny - 150 szt. b) Opakowanie na krawat - koperta - 100 szt. c) Opakowanie na krawat drewniane - 50 szt. d) Apaszka jedwabna - 150 szt. e) Opakowanie na apaszkę - koperta - 150 szt. 2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz dodatku nr 2B do SIWZ - Formularz cenowy dla II części zamówienia, który wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany, stanowić będzie załącznik do składanej przez wykonawcę oferty. III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - MASKOTKA BABA JAGA 1. Przedmiotem III części zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego maskotek w kształcie Baby Jagi w ilości 500 szt. 2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zamówienia zawarty został w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz dodatku nr 2C do SIWZ - Formularz cenowy dla III części zamówienia, który wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany, stanowić będzie załącznik do składanej przez wykonawcę oferty. IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - KALENDARZE 1. Przedmiotem IV części zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego terminarzy notesowych w nakładzie 1000 szt. 2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zamówienia zawarty został w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz dodatku nr 2D do SIWZ - Formularz cenowy dla IV części zamówienia, który wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany, stanowić będzie załącznik do składanej przez wykonawcę oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 18.42.30.00 - Krawaty 30.19.97.92 - Kalendarze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO - GADŻETY PROMOCYJNE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
- POLIGRAFIK Agencja Reklamy i Handlu Sylwester Fąfara, ul. Żytnia 10, 25-018 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108086,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132837,54
Oferta z najniższą ceną: 132837,54 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO - KRAWATY I APASZKI.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jedwab Polski Sp. z o.o., ul. Brzozowa 1, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15126,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18419,25
Oferta z najniższą ceną: 18419,25 / Oferta z najwyższą ceną: 21481,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO - MASKOTAKA BABA JAGA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pluszak 1 Jarosław Zdyb, ul. Chwałki 191, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12833,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13468,50
Oferta z najniższą ceną: 11439,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO - KALENDARZE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDICA S.A., ul. Forteczna 3/5, 61-362 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26789,40
Oferta z najniższą ceną: 25584,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28290,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup dwóch samochodów służbowych
- Remont łazienek i pokoi socjalnych celem poprawy warunków użytkowania i dostosowania pomieszczeń do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju przy ul. Parkowej 17
- Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa koszulek letnich dla służb ratownictwa medycznego
- Zakup wraz z dostawą immunoglobulinum humanum normale i hialuronidazy dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.96.2025.AJ
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Wykonanie i dostarczenie artykułów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Świebodzin w roku 2025
więcej: Krawaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.