eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinBUDOWA DWÓCH SZYBÓW DŹWIGÓW OSOBOWYCH SZPITALNYCH WRAZ Z MONTAŻEM WINDY JAKO ROZBUDOWA BLOKU A I BLOKU D BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Koszalin: BUDOWA DWÓCH SZYBÓW DŹWIGÓW OSOBOWYCH SZPITALNYCH WRAZ Z MONTAŻEM WINDY JAKO ROZBUDOWA BLOKU A I BLOKU D BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
Numer ogłoszenia: 32719 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DWÓCH SZYBÓW DŹWIGÓW OSOBOWYCH SZPITALNYCH WRAZ Z MONTAŻEM WINDY JAKO ROZBUDOWA BLOKU A I BLOKU D BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ujętych w zadaniu pn. Budowa dwóch szybów dźwigów osobowych szpitalnych wraz z montażem windy jako rozbudowa bloku A i bloku D budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Żydowie obejmującym w szczególności: a) Roboty ogólnobudowlane: - roboty rozbiórkowe i ziemne ( rozebranie powierzchni z polbruku, wykopy pod fundamenty, umocnienie ścian wykopu, demontaż ogrodzenia, rozebranie ścian, wykucie z muru krat, balustrad itp. ), - wykonanie fundamentu szybu dźwigowego z płytą podszybia opartą na studniach wraz z robotami towarzyszącymi w bloku A, - wykonanie fundamentu szybu dźwigowego z płytą podszybia opartą na gruncie wraz z robotami towarzyszącymi w bloku D, - wykonanie ścian szybów murowanych z cegły wraz z ociepleniem płytami styropianowymi, przygotowanie podłoża, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, malowanie farbami silikonowymi, - wykonanie nadszybia żelbetowego wraz z pracami towarzyszącymi, - wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, izolacji cieplnej z płyt styropianowych oraz obróbki blacharskie, - wykonanie otworów drzwiowych w ścianie szczytowej bloku A wraz z robotami towarzyszącymi, - demontaż stolarki okiennej PCV, demontaż/montaż stolarki drzwiowej PCV, demontaż podokienników w bloku D, - naprawa posadzki z terakoty w rejonie wykonywanych otworów drzwiowych, - malowanie szybów z przygotowaniem podłoża, - wywóz, utylizacja gruzu i odpadów budowlanych. b) Przełożenie fragmentu istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej przy bloku A : - roboty nawierzchniowe i ziemne ( usunięcie, plantowanie, darniowanie powierzchni gruntu, wykopy, zabezpieczenia ), - roboty instalacyjne ( przecięcie, demontaż rurociągu z rur PCV, wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z rur PCV o średnicy dn 250, montaż studzienek rewizyjnych, włączenie do istniejącej studni betonowej ). c) Przeniesienie istniejących grzejników : - demontaż grzejników stalowych wraz z zaworem termostatycznym, - wykonanie przewodów łączących z rur miedzianych, - montaż grzejników wraz z zaworami termostatycznymi, - wykonanie prób instalacji oraz regulacja. d) Roboty elektryczne : - wykonanie instalacji WZL zasilającej windy, - wykonanie instalacji sygnałowej ( zjazdu pożarowego, system komunikacji i sygnalizacji z kabiną ), - wykonanie instalacji oświetleniowej przystanków ( linie zasilające, montaż opraw ), - wykonanie instalacji odgromowej wraz z połączeniami wyrównawczymi, - pomiary skuteczności zerowania przewodów, pomiary i badania instalacji uziemiającej ochronnej, - roboty towarzyszące: przebicia, wykucia, tynkowanie, malowanie. e) Dostawę i montaż dwóch dźwigów elektrycznych szpitalnych, bez maszynowni, przystosowanych do obsługi przez osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz osoby niewidome wraz z rozładunkiem, składowaniem, opracowaniem dokumentacji montażowej, opracowaniem instrukcji eksploatacji dźwigów, opracowaniem dokumentacji rejestracyjnej dźwigów, uzgodnieniem i odbiorem oraz wydaniem decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigów). Dźwigi o udźwigu większym lub równym 1600 kg i wymiarach kabiny: 1400 mm szerokość, 2400 mm głębokość, 2200 mm wysokość. Dźwigi zatrzymują się na 3-przystankach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto obejmujące swoim zakresem wykonanie szybu dźwigu wraz z montażem dźwigu osobowego elektrycznego o wysokości podnoszenia min. 9 m. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz robót budowlanych na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności musi dysponować: - osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych wyżej funkcji. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie na/wg załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 200 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, w wykazie robót budowlanych Wykonawca musi wykazać minimum jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto obejmujące swoim zakresem wykonanie szybu dźwigu wraz z montażem dźwigu osobowego elektrycznego o wysokości podnoszenia min. 9 m. Dla wykazanych robót Wykonawca musi załączyć wymagany(e) dowód/y/ potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz z godnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna); PEŁNOMOCNICTWO(A) (jeżeli występuje); ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 12 do SIWZ (jeżeli występuje); INFORMACJA WYKONAWCY dotycząca podwykonawców na/wg Załącznika nr 13 do SIWZ (składają tylko Wykonawcy, którzy przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu powołują się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie same jak Wykonawcy polscy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 84
  • 2 - Termin wykonania - 16

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a) przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadkach wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: - konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia; - wystąpienia przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z powodów, za które odpowiada Zamawiający; b) zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, wymienionych w §4 umowy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane osoby nie mogą pełnić swoich funkcji, pod warunkiem spełniania przez nowe osoby wyznaczone przez Wykonawcę lub Zamawiającego warunków określonych w SIWZ; c) zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy w szczególności na skutek: - zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia m.in. zmian dokumentacji, wystąpienia robót zaniechanych; - konieczności obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego, które nie uniemożliwiają użytkowania przedmiotu umowy, a nie jest możliwe usunięcie ich w wymaganym przez Zamawiającego terminie; d) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w podpkt 1a, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie pod warunkiem uzyskania zgody instytucji współfinansujących projekty. Ewentualne przedłużenie terminu wykonania może nastąpić o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy. 2. Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w podpkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, pokój 301/302 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, pokój 301/302 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia decyzją Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.