eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyUtrzymanie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-06

Tychy: Utrzymanie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 3269 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Czyszczenie wpustów i przykanalików: - wpustów - ok. 1 550,0 szt. - przykanalików - ok. 1 550,0 szt. - odwodnienia liniowego typu Aco Drain - ok. 100,0 m 2. Pionowa regulacja studzienek ściekowych - ok. 107,0 szt. 3. Wymiana urządzeń wpustów żeliwnych i kratek - ok. 62,0 szt. 4. Budowa nowych urządzeń odwodnienia: - studzienki ściekowe O 500 mm - ok. 8,0 szt. - przykanaliki O 200 mm - ok. 50 m - przejścia przez ściany komór tulejami stalowymi PS - otwór fi 260 mm wraz z wykonaniem otworu wiertnicą, - rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego - 100 m2 - rozbiórka nawierzchni kostek betonowych i płyt chodnikowych - 20 m2 - odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego - 100 m2 - odtworzenie nawierzchni z kostek brukowych i płytek chodnikowych - 20 m2 - ułożenie kostki kamiennej wokół urządzenia drogowego - 4,5 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1: a) posiadanie zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a). udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia, tzn. roboty polegającej na co najmniej półrocznym utrzymaniu i budowie wpustów i przykanalików o wartości co najmniej 60.000 zł netto W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 3: a) wykazanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jn., którymi dysponuje wykonawca: - samochód dostawczy - 1 szt. - wciągarka ręczna lub mechaniczna - 1 szt. - piła tarczowa - 1 szt. - młot pneumatyczny - 1 szt. - ubijak płytowy lub ręczny - 1 szt. - sprzęt do czyszczenia i udrażniania pod ciśnieniem przykanalików - 1 szt. - samochód samowyładowczy do wywozu nieczystości - 1 szt. - pompa do mułu i szlamu 20m3/h - 1 szt. - agregat - 1 szt. - urządzenie do zabezpieczenia miejsca prac (np. strzała świetlna) - 1 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp oraz spełniania szczegółowych warunków wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w pkt 3 siwz, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. b). wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. c). wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia - tj. zał. WYKAZ NARZEDZI I URZĄDZEŃ wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. d). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. e) oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik budowy) posiada wymagane uprawnienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.