eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 326968 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu, ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 65 85 171, faks 0-61 65 85 172.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych będących Przedmiotem Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych. Nie dopuszcza się dostarczania tonerów regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia. Zamawiający wymaga dostarczania materiałów eksploatacyjnych, zapakowanych w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt, hermetycznie zamknięte przez producenta. W/w materiały muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, jeżeli zostaną spełnione kumulatywnie następujące warunki: 1) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek, kserokopiarek oraz faksów, 2) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne, 3) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, 4) ich wydajność (ilość kopii) nie jest mniejsza od wydajności produktów oryginalnych, 5) charakteryzują się normami konstrukcyjnymi, parametrami i standardami niegorszymi od produktów oryginalnych. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że przedmiotowe produkty spełniają warunki określone powyżej, składając stosowne zaświadczenie. Z przedłożonego zaświadczenia powinno wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identyczny, pod względem parametrów, lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zaświadczenie winno być wystawione przez niezależny uprawniony podmiot, stosownie do dyspozycji § 6 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz. 231).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o. o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165007,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193911,34

  • Oferta z najniższą ceną: 193911,34 / Oferta z najwyższą ceną: 240313,71

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349, 478 i 605) albowiem spełnione są następujące przesłanki do zastosowania tego trybu: przedmiotem zamówienia jest dostawa, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych, co wynika z ilości podmiotów występujących na rynku i zajmujących się tymi dostawami (np. sklepy, hurtownie)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.