Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Zawiercie: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej w 2012r. dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat zawierciański
Numer ogłoszenia: 32692 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej w 2012r. dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat zawierciański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tusz do pieczątek, notesy i indeksy samoprzylepne, blok listowy, kostki biurowe, kartony i pudła archiwizacyjne, skoroszyty, zeszyty, teczki wiązane i z gumką, druki, bloki rysunkowe i techniczne, dzienniki korespondencyjne, zeszyty, kleje, ciastolina modelina i plastelina, papier kserograficzny biały i kolorowy do drukarek, segregatory, przekładki indeksujące do segregatora, koperty, papier ozdobny i pakowny, kalki maszynowe, taśma do kalkulatora, koszulki A-4, taśmy klejące, okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie, klipsy do papieru, spinacze, zszywki, szpilki, pinezki, temperówki, gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, rozszywacze, dziurkacze, linijki, tonery do drukarek, kserokopiarek i faksu, rolki do faksów, atramenty do drukarek, kaseta do drukarki, tablice korkowe, dyskietki, płyty CD, CD-RW, DVD, etui na CD, kreda, kredki i pędzelki do malowania, zestaw pędzli, kleje i werniks do decupage, sztaluga, płyty pilśniowe, wyroby drewniane do decupage, akcesoria do biżuterii i filcowania, nożyczki, farby: witrażowe, plakatowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 22.60.00.00-6, 22.80.00.00-8, 24.90.00.00-3, 30.20.00.00-1, 37.80.00.00-6, 39.20.00.00-4, 44.80.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla I części: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Dla II części: 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.: do dnia 10.03.2012 r. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj.; do dnia 10.02.2012r. do godz. 1000. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ SA o/o w Zawierciu Nr 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. nr 6 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo- Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo- Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.03.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej w 2012r. dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat zawierciański.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusz do pieczątek, notesy i indeksy samoprzylepne, blok listowy, kostki biurowe, kartony i pudła archiwizacyjne, skoroszyty, zeszyty, teczki wiązane i z gumką, druki, bloki rysunkowe i techniczne, dzienniki korespondencyjne, zeszyty, kleje, ciastolina modelina i plastelina, papier kserograficzny biały i kolorowy do drukarek, segregatory, przekładki indeksujące do segregatora, koperty, papier ozdobny i pakowny, kalki maszynowe, taśma do kalkulatora, koszulki A-4, taśmy klejące, okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie, klipsy do papieru, spinacze, zszywki, szpilki, pinezki, temperówki, gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, rozszywacze, dziurkacze, linijki, tonery do drukarek, kserokopiarek i faksu, rolki do faksów, atramenty do drukarek, kaseta do drukarki, tablice korkowe, dyskietki, płyty CD, CD-RW, DVD, etui na CD, kreda, kredki i pędzelki do malowania, zestaw pędzli, kleje i werniks do decupage, sztaluga, płyty pilśniowe, wyroby drewniane do decupage, akcesoria do biżuterii i filcowania, nożyczki, farby witrażowe, plakatowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 22.80.00.00-8, 24.90.00.00-3, 30.10.00.00-0, 30.20.00.00-1, 37.80.00.00-6, 39.20.00.00-4, 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej w 2012r. dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusz do pieczątek, notesy i indeksy samoprzylepne, blok listowy, kostki biurowe, kartony i pudła archiwizacyjne, skoroszyty, zeszyty, teczki wiązane i z gumką, druki, bloki rysunkowe i techniczne, dzienniki korespondencyjne, zeszyty, kleje, ciastolina modelina i plastelina, papier kserograficzny biały i kolorowy do drukarek, segregatory, przekładki indeksujące do segregatora, koperty, papier ozdobny i pakowny, kalki maszynowe, taśma do kalkulatora, koszulki A-4, taśmy klejące, okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie, klipsy do papieru, spinacze, zszywki, szpilki, pinezki, temperówki, gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, rozszywacze, dziurkacze, linijki, tonery do drukarek, kserokopiarek i faksu, rolki do faksów, atramenty do drukarek, kaseta do drukarki, tablice korkowe, dyskietki, płyty CD, CD-RW, DVD, etui na CD, kreda, kredki i pędzelki do malowania, zestaw pędzli, kleje i werniks do decupage, sztaluga, płyty pilśniowe, wyroby drewniane do decupage, akcesoria do biżuterii i filcowania, nożyczki, farby: witrażowe, plakatowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 30.10.00.00-0, 30.20.00.00-1, 22.60.00.00-6, 24.90.00.00-3, 37.80.00.00-6, 39.20.00.00-4, 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Sukcesywna dostawa ekogroszku dla Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Zawierciu na sezon zimowy 2025/2026"
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich - 2 Zadania
- "Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu". Postępowanie 2.
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów ogólnego przeznaczenia
- Dostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
- Remont komory dymowej znajdującej się na terenie Komendy Powiatowej PSP w Ełku
- Dostawa komputerów, laptopów, oprogramowania biurowego oraz monitorów komputerowych.
- Dostawa wyposażenia elektronicznego w ramach inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa Przedszkola nr 65 przy ul. Pancera 3
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.