eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaDostawa artykułów biurowych, nośników danych taśm i tuszy do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Legnica: Dostawa artykułów biurowych, nośników danych taśm i tuszy do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 326428 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, nośników danych taśm i tuszy do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opisanych w : Pakiecie 1 - Artykułów papierniczych Pakiecie 2 - Artykułów do pisania Pakiecie 3 - Artykułów biurowych wykonanych z elementów metalowych Pakiecie 4 - Artykułów biurowych wykonanych z plastiku Pakiecie 5 - Artykułów biurowych - NA POZYCJE Pakiecie 6 - Nośników danych Pakiecie 7 - Folii do narzędzi biurowych Pakiecie 8 - Taśm klejących Pakiecie 9 - Taśm do drukarek Pakiecie 10 - Papierów i taśm do narzędzi Pakiecie 11 - Tuszy do drukarek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w at. 22 ust. 1 . pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o infor-macje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. IX, wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokument lub dokumenty wy-stawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumen-tem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admi-nistracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pocho-dzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ B) Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty 1. Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgod-ność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie X.I. A ppkt 1 specyfikacji należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja , spółki cywilne)należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do złożenia dokumentów obowiązujących dla każdego wykonawcy z osobna tj.: wy-mienione w pkt. X.A.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Formularz nr 1 - artykuły papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Bibuła karbowana kolorowa 45x56 / szt 18 2 BLOK MAKULATUROWY FORMAT A4 100 kart/KRATKA szt 180 3 BLOK RYSUNKOWY FORMAT A4 szt 12 4 BLOK TECHNICZNY A4 FORMAT A4 Z KOLOROWEGO BRYSTOLU szt 6 5 BLOK TECHNICZNY A4 FORMAT A4 Z BIAŁEGO BRYSTLOU szt 6 6 KALKA OŁÓWKOWA FORMAT A4 /op 25 ARKUSZY/ op 48 7 KOPERATA RTG wym.370x450 szara,brązowa,klejona na mokro szt 9000 8 KOPERTA C-6 wym. 114x162mm,szara,brązowa,klejona na mokro,otwierana na krótszym boku szt 500 9 KOPERTA C-4 wym. 229x324 mm szara,brązowa, klejona na mokro szt 9000 10 KOPERTA C-5 wym. 162x229mmszara,brązowa,klejona na mokro szt 9000 11 KOPERTA C6 wym. 114x162mm LISTOWA BIAŁA,KLEJONA NA MOKRO szt 12000 12 NOTATNIK FORMAT A4 TWARDA OPRAWA /kratka/ 96 kartek szt 300 13 PAPIER KSERO FORMAT A3 gramatura 80g/m2 op 36 14 PAPIER KOMPUTEROWY - DWUWARSTWOWY 240 mmx12mm op 36 15 PAPIER KOMPUTEROWY - TRZYWARSTWOWY 240 mmx12mm op 24 16 PAPIER KSERO FORMAT A4 /210X297MM/ gramatura 80g/m2 op 500szt op 2470 17 PAPIER KSERO KOLOR FORMAT A4 /210X297MM/ gramatura 80g/m2 op 500szt op 24 18 PAPIER OKOLICZNOŚCIOWY op 8 19 SEGREGATOR Z OKUCIEM FORMAT A4 szt 360 20 SKOROSZYT PLAST.KOLOR FORMAT A4 szt 300 21 SKOROSZYT PAP. ZAWIESZANA FORMAT A4 cała lub zawieszana szt 2000 22 SKOROWIDZ FORMAT A4 / 100 kartek/ szt 20 23 SKOROWIDZ FORMAT A-5 /100 kartek/ szt 12 24 TECZKA GRATULACYJNA szt 20 25 TECZKA PAPIEROWA WIĄZANA FORMAT A4 szt 3000 26 ZESZYT A5 KRATKA/ 16 KARTKOWY szt 80 27 ZESZYT A5 KRATKA/ 32 KARTKOWY szt 240 28 ZESZYT A5 KRATKA/ 60 KARTKOWY szt 320 29 ZESZYT A5 KRATKA/ 96 KARTKOWY/TWARDA OPRAWA szt 180.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Formularz nr 2 - artykuły do pisania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CIENKOPIS KOLOROWY plastikowa końcówka oprawiona w metal, grubość linii pisania 0,4 mm szt 1100 2 DŁUGOPIS ZWYKŁY szt 36 3 MARKER DO TABLIC suchościeralny, czarny szt 1000 4 MARKER OLEJOWY czarny, biały,cienko piszący szt 50 5 MARKER WODOODPORNY z atramentem na bazie alkoholu do zastosowania na metalu,szkle,plastiku szt 1080 6 OŁÓWEK METALIZOWANY Z GUMKĄ /HB średnia twardość / szt 72 7 WKŁAD DŁUGOPISOWY ZWYKŁY/NIEBIESKI,CZARNY,CZERWONY/KOŃCÓWKA ZENIT szt 250 8 ZAKREŚLACZ RÓŻNE KOLORY /SKOŚNIE ŚCIĘTY szt 120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Formularz nr 3 - Artykuły biurowe wykonane z elementów metalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 DZIURKACZ BIUROWY - wykonany z metalu,wskaźnik środka kartki /dziurkowanie do 10 kartek/ szt 24 2 NOŻYCZKI BIUROWE szt 5 3 PINEZKI metalowe /1opak. 100 szt/ op 50 4 SPINACZE BIUROWE DUŻE 50SZT op 60 5 SPINACZE BIUROWE MAŁE 100 szt. op 600 6 ZSZYWACZ wykonany z metalu, na zszywki NR 24/6 szt 24 7 ZSZYWKI NR 24/6 1op. - 1000 szt. METALOWE op 600 8 ZSZYWKI NR 10 1op. - 1000 szt. METALOWE op 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Formularz nr 4 - Artykuły biurowe wykonane z plastiku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ofertówki foliowe - koszulki na dokumenty przeźroczyste groszkowe format A4 /od 40mic do 65mic/ szt 9600 2 Ofertówki foliowe - koszulki na dokumenty przeźroczyste groszkowe format A4 /od 105mic do 120mic / szt 120 3 TECZKA PLASTIKOWA WIĄZANA FORMAT A-4 szt 120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Formularz nr 5 - Artykuły biurowe różne -na pozycje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CYFRY SAMOPRZYLEPNE ROZM OD 1-DO 5CM /1 arkusz- cały komplet szt 20 2 DATOWNIK SAMOTUSZUJĄCY AUTYMATYCZNY PLASTIKOWY TAŚMOWY Z TAŚMOWYMI ZESTAWAMI DNI,MIESIĘCY,LAT DO RĘCZNEGO NASTAWIANIA /CZCIONKA 4MM/ szt 5 3 Farby akwarelowe do malowania na papierze/zestaw 6,12 kolorów/ op 2 4 Farby plakatowe /zestaw 6,12 kolorów/ op 5 5 KLEJ SZKOLNY BIAŁY W TUBCE,50G szt 62 6 KOREKTOR W PĘDZELKU BIAŁY w płynie,szybkoschnący szt 360 7 KREDKI ŚWIECOWE 12 kolorów 1op=12szt op 10 8 KSIĄŻKA KANCELARYJNA FORMAT A4 w twardej oprawie, 100 lub 192 kartki szt 10 9 LITERY SAMOPRZYLEPNE ROZM OD 1-DO 5CM /1 arkusz- cały komplet szt 20 10 NAKLEJKI Z PAPIERU WODOODPORNEGO BIAŁE op 1 11 PĘDZEL SZKOLNY,różne wielkości szt 10 12 PLASTELINA op 10 13 PODUSZKA DO STEMPLI nasączona rozmiar 50x90mm lub 110X70mm szt 24 14 SZNUREK PAKOWY szt 100 15 TABLICZKI PLAST. Z NAZWĄ ODDZIAŁU NA WÓZKI szt 60 16 TECZKA DO PODPISU FORMAT A4 TWARDA OPRAWA /10 PRZEKŁADEK/ szt 10 17 TECZKA KIEROWCY B5 szt 7 18 TUSZ DO PIECZĄTEK CZERWONY,ZIELONY GRANAT szt 120 19 WKŁAD /PODUSZKA/ DO NUMERATORA szt 2 20 WIZYTÓWKI DO OZNACZENIA DIET DLA PACJENTÓW /RÓŻNE KOLORY/ szt 400 21 Wycinanka szt 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Formularz nr 6 - Nośniki danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 DYSKIETKA 10 szt w opakowaniu op 5 2 NAKLEJKI NA DYSKIETKI arkusz 100 3 PŁYTA KOMP. CD-R CD 700 MB szt 120 4 PŁYTA KOMP. DVD szt 150 5 PŁYTA KOMP.CD-RW szt 60 6 PŁYTA ZIP 250 MB OMEGA szt 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Formularz nr 7 - Folie do narzędzi biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 FOLIA DO KSEROKOPIAREK LX FORMAT A4 na foliogram światłoczuła GRUBOŚĆ 0,10 mm szt 40 2 FOLIA DO LAMINOWANIA FORMAT A4 GRUBOŚĆ 80 mm, 120 mm, 200 mm op 10 3 FOLIA KX-FAKS do drukarek na foliogram FORMAT A4 szt 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Formularz nr 8 - Taśmy klejące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TAŚMA GĘSIA SKÓRKA BIAŁA szt 100 2 TAŚMA SAMOPRZYLEPNA PRZEŹROCZYSTA wym.18mmX20m lub 19mmx33m szt 240 3 TAŚMA SAMOPRZYLEPNA DWUSTRONNIE KLEJĄCA wym.50mmx10m szt 36 4 TAŚMA PAKOWA KLEJĄCA SZARA 48X50 szt 113 5 TAŚMA PAKOWA KLEJĄCA BIAŁA 48X50 szt 24 6 TAŚMA PAKOWA KLEJĄCA PRZEŹROCZYSTA 48X50 szt 24.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Formularz nr 9 - Taśmy do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TAŚMA DO DRUKARKI EPSON LX-100 szt 3 2 TAŚMA DO DRUKARKI EPSON DFX 5000/8000 szt 3 3 Taśma do drukarki LEXMARK 11A 3540 , 2381 szt 12 4 Taśma do drukarki OKI 320/520 szt 17 5 Taśma do drukarki Epson LQ 400/800 szt 2 6 Taśma do drukarki PANASONIC KXP 2130 szt 4 7 Taśma do drukarki FUJITSU DL 1100/900/1200 szt 10 8 Taśma do drukarki BROTHER-SAMSUNG 100 szt 5 9 Taśma do drukarki APPOLLO /OLIMPIA/2.MD/SN szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Formularz nr 10 - Papier i taśmy do narzędz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PAPIER DO FAXU W ROLCE / wym. 210mmx30mm szt 142 2 ROLKA BARWIĄCA IR-40 DO MASZYNKI LICZĄCEJ szt 5 3 ROLKA/TAŚMA/ TERMICZNA wym. 57MMX30MM szt 200 4 ROLKA/TAŚMA/ TERMICZNA DO KASY FISKALNEJ wym. 28mmX30mm szt 480 5 TAŚMA KASOWA Dalton 57mm x 30mm szt 24 6 Taśma do metkownicy /700 etykiet/rolka/ - biała szt 360 7 Taśma do metkownicy /700 etykiet/rolka/ - biała,czerwona,zielona,żółta szt 24.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Formularz nr 11 - Tusz do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TUSZ DO DRUKARKI XEROX M-750- CZARNY szt 20 2 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD Q G 95-CZARNY szt 4 3 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD 840/920 C 6615/ CZARNY/ szt 5 4 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD 695 C -CZARNY szt 4 5 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD 600 (51629A)/CZARNY szt 5 6 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD 3680-21-CZARNY ZASTĘPCZY 54 szt 24 7 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD PSC 1215-27 ZASTĘPCZY 56 szt 12 8 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD PSC 1215-28 ZASTĘPCZY 57 szt 12 9 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD 3680-22 - KOLOR szt 12 10 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD DJ 95 -KOLOR szt 2 11 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD DJ 970 CXI-CZARNY szt 6 12 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD DJ 970 CXI-KOLOR szt 2 13 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 3200-12A1980-KOLOR szt 5 14 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 3200-12A1970-CZARNY szt 14 15 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK P 6250-CZARNY szt 6 16 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK X 6150 -KOLOR szt 1 17 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK X 6150 -CZARNY szt 4 18 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 1020-CZARNY szt 2 19 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 612 Z-CZARNY szt 6 20 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 12 Z-CZARNY szt 6 21 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 617 Z-KOLOR szt 2 22 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 617 Z- CZARNY szt 5 23 TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK Z-735 18C szt 3 24 TUSZ DO DRUKARKI XEROX M-750-PURPURA szt 5 25 TUSZ DO DRUKARKI XEROX M-750 -NIEBIESKI szt 5 26 TUSZ DO DRUKARKI XEROX M-750-ŻÓŁTY szt 5 27 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD CANON PIXMA 1500 szt 12 28 TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD CANON PIXMA 3600 w kpl/czarny,czerwony,niebieski,żółty/ szt 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.