eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrośniceWymiana stolarki okiennej i roboty elewacyjne budynku świetlicowego w Bukowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Krośnice: Wymiana stolarki okiennej i roboty elewacyjne budynku świetlicowego w Bukowicach
Numer ogłoszenia: 326038 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice , ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, faks 071 3846015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i roboty elewacyjne budynku świetlicowego w Bukowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej o zakresie, jak w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ 2) Roboty rozbiórkowe o zakresie, jak w załączniku nr 7 do SIWZ, 3) Remont elewacji o zakresie, jak w załączniku nr 7 do SIWZ, 4) Roboty wewnętrzne budowlane o zakresie, jak w załączniku nr 7 do SIWZ, 5) Roboty instalacyjne o zakresie, jak w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający w przypadku złożenia oferty na cały zakres zamówienia, o którym mowa ust. 2.1 zastrzega możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego w umowie z wybranym Wykonawcą do wysokości posiadanych środków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w podziale na części zamówienia w następujących kwotach: a) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz ich demontaż oraz uzupełnienie tynków: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); b) Remont elewacji wraz ze odbiciem istniejących tynków: 2.100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100); c) Remont instalacji kanalizacyjnej oraz elektrycznej wraz z robotami wykończeniowymi: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy ubiegający się o zamówienie w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2) Dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia, co oznacza, iż: Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie mu powierzone. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w kierowaniu budową. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument potwierdzający przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane i przepisach wykonawczych wydanych na jej mocy. 3) Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i techni-cznym gwarantującym należyte wykonanie zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie się wykonanie co najmniej dwóch remontów lub budowy dwóch obiektów użyteczności publicznej wraz z instalacjami . b) pozostają w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100); 4) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w pkt. 8, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - dokumentu pełnomocnictwa, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykazu kadry kierowniczej - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, tj. decyzję o nadaniu uprawnień i kopię wpisu na listę właściwego samorządu zawodowego. 4. Wykazu wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); 5. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 30.000,00 PLN wraz z dowodem wpłaty należnej składki. 6. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 8. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 do SIWZ; 9. Kopia dowodu wniesienia wadium; 10. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wymieniony w punktach 1.1), 1.6), 1.7), 1.8) powinien złożyć każdy z osobna, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.2), 1.3), 1.4), 1.5), 1.11) składają łącznie; 11. Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Urzędu Gminy Krośnice ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice pokój nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z demontażem istniejącej oraz uzupełnieniem tynków zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do SIWZ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji wraz z odbiciem istniejącego tynku zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji kanalizacyjnej oraz elektrycznej wraz z robotami wykończeniowymi zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.