To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-12
Nowy Dwór Mazowiecki: Organizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 325636 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269808 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Termin realizacji: 7 września 2013 r. 2. Miejsce realizacji Nowy Dwór Mazowiecki (teren Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji) Teren zapewnia Zamawiający. 3. Przewidywana ilość osób ok. 300 os. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: Grilla wraz z wyposażeniem, Obsługę do grilla oraz do wydawania grochówki, Kiełbaska z grilla - 300 szt. Kaszanka z grilla - 300 szt. Filet z kurczaka z grilla - 300 szt. Kanapeczki bankietowe ( z bagietki + dodatki ) - 300 szt. Grochówkę - 250 ml - 300 szt. Pieczywo odpowiednio do wydawanych porcji, Ketchup łagodny - 6l, Musztarda - 6l, Napoje: woda niegazowana 0,5 l - 150 szt., woda gazowana 0,5l - 150 szt., napoje ciepłe (kawa, herbata, cukier) - ok. 300 szt. Zastawa jednorazowa odpowiednio do wydawanych porcji. Część gastronomiczna będzie dostępna od godz. 12.00-15.00 5. Zapewnienie stolików z zadaszeniem (parasole) oraz miejsc siedzących dla ok. 100 osób. 6. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę (konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punktów imprezy będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przez rozpoczęciem imprezy. 7. Zapewnienie w trakcie imprezy godzinnego występu - gwiazdy funkcjonującej w branży muzyki disco - polo. Zespół będzie musiał posiadać własne nagłośnienie - dostęp do prądu zapewni Zamawiający. Występ zespołu będzie odbywać się w pomieszczeniu ( hala sportowa). 8. Przeprowadzenie warsztatu malarskiego w ramach, którego Wykonawca zapewni: Obsługę, Odpowiedni sprzęt - 10 sztuk sztalug (stanowiska), artykuły malarskie: płótno, farby, pędzle, naczynia na wodę. Wykonane prace przez daną osobę będą przekazane jej na własność. Warsztat będzie dostępny bezpłatnie w godz. 12.00-15.00. 9. Przeprowadzenie warsztatu garncarstwa w ramach, którego Wykonawca zapewni: Obsługę Odpowiedni sprzęt do realizacji warsztatów garncarstwa ( 2 stanowiska) Lepienie ceramiki, malowanie. Wykonane prace przez daną osobę będą przekazane jej na własność. Warsztat będzie dostępny bezpłatnie w godz. 12.00-15.00..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Psychoterapii i Pedagogiki "Na Skale" Zbigniew Piotr Kamrat
- Kamrat Konsulting, ul. Mechaników 106, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12950,00
Oferta z najniższą ceną: 12950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45664,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-218/2025: Wywóz nieczystości płynnych na potrzeby zadań 54051, 54053 realizowanych w Świdwinie
- SVA/4620-237/2025: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła w budynkach nr 11, 16, 38 i 39 na terenie kompl. wojsk. w m. Leźnica Wielka
- SVA/4620-215/2025 Remont sieci c.o. na terenie kompleksu wojskowego w m. Janów oraz wymiana rurociągów c.o. i c.w.u. w kanale ciepłowniczym na terenie kompleksu wojskowego w m. Siedlce.
- SVA/4620-221/2025: Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Nisku
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Nowy Dwór Mazowiecki GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/4620-239/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr: Cz. I - 30C, Cz. II - 10, 11 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Organizacja 8 Międzynarodowego Seminarium Klejenia pt. "Klejenie w aplikacjach przemysłowych"
- Organizacja Konferencji Naukowej "Blaski i cienie projektyzacji" dla 50 uczestników w dniach 8 - 9.12.2025 r.
- Organizacja szkolenia wyjazdowego "Komunikacja międzypokoleniowa - jak prowadzić dyskurs ze studentami"
- BZP.271.12.2025 Kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej GWARKI 2025, obejmujące ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
- "Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu >>Pracodawca - organizator pracy bezpiecznej<< oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.