Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Bytom: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla PUP w Bytomiu w podziale na 2 części
Numer ogłoszenia: 325635 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla PUP w Bytomiu w podziale na 2 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: Część I 1. Dwa serwery 1 procesorowe w obudowie 19 RACK 2U. Część II 1. Sieciowe narządzie do archiwizowania danych. 2. Program do obróbki graficznej Adobe Photoshop CS3 PL WIN lub równoważny. 3. Program do zarządzania bazą danych /pod PŁATNIKA/ składający się z dwóch elementów: Microsoft SQL Server 2008 Standard Edtn MOLP GOV Microsoft SQL CAL 2008 Device MOLP GOV.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w części VI niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się, aby każdy z jego członków spełniał warunki określone w niniejszej specyfikacji. Każdy z członków konsorcjum składa dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający jego pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i przy zawarciu umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do SIWZ); 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i je akceptuje (Załącznik Nr 4 do SIWZ); 3. Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 7. Polisa OC. 8. Certyfikaty zgodności CE na oferowany sprzęt..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 79.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwa serwery 1 procesorowe w obudowie 19 RACK 2U.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sieciowe narządzie do archiwizowania danych. 2. Program do obróbki graficznej Adobe Photoshop CS3 PL WIN lub równoważny. 3. Program do zarządzania bazą danych /pod PŁATNIKA/ składający się z dwóch elementów: Microsoft SQL Server 2008 Standard Edtn MOLP GOV Microsoft SQL CAL 2008 Device MOLP GOV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.90.00-0, 48.32.20.00-1, 48.61.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 45 w Bytomiu w roku 2026
- "Wymiana wraz z dostawą okładzin hamulcowych maszyny wyciągowej górniczego 4linowego wyciągu szybowego szybu "Wanda" przedział II Pompowni "Pokój II" dla SRK O/CZOK
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2026 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Mistrzostwa Sportowego na rok 2026
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE NA TRENINGI SPORTOWE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. J. SZAFRANKA W BYTOMIU OD 07-01-2026 DO 25-06-2026
- "Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Bytomiu w roku 2026"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Rościszewo - (zakup sprzętu komputerowego)
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Puławy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





