eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślSukcesywne dostawy mięsa, wędlin, podrobów, mięsa drobiowego, pasztetów i konserw w 2009 r. Znak sprawy 04/09/PN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Przemyśl: Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin, podrobów, mięsa drobiowego, pasztetów i konserw w 2009 r. Znak sprawy : 04/09/PN
Numer ogłoszenia: 325567 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wysockiego 99, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 670 55 57, faks 016 670 57 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.pu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin, podrobów, mięsa drobiowego, pasztetów i konserw w 2009 r. Znak sprawy : 04/09/PN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 Mięso - 5 pozycji asortymentowych w ilości 1930 kg Zad.2 Wędliny - 15 pozycji asortymentowych w ilości 2765 kg Zad.3 Podroby - 7 pozycji asortymentowych w ilości 715 kg Zad.4 Mięso drobiowe - 7 pozycji asortymentowych w ilości 3720 kg Zad.5 Pasztety i konserwy - 3 pozycje asortymentowe w ilości 650 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.40.00 - Podroby 15.11.20.00 - Drób 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1-2 wymienionej ustawy, oraz złożą wymagane , opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczenia i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenie wystawione przez Inspektorat Sanitarny lub Weterynaryjny, że wykonawca jest objęty stałym nadzorem sanitarnym, ma wdrożony (wdraża) system HACCP w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia w oparciu o wewnętrzny harmonogram; wykonawca będzie dostarczać towar specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w tym zakresie. 3.Formularz ofertowy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 4.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 5.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 SIWZ. określającego przedmiot zamówienia dla zad.1-5. 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.pu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Przemyśl-Lipowica, ul.Wysockiego 99, budynek administracyjny pokój nr 4 w dni robocze od 7.30 - 14.30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Przemyśl-Lipowica, ul.Wysockiego 99, budynek administracyjny pokój nr 1 w dni robocze od 7.30 - 14.30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antrykot 600 kg, udziec wołowy b/k 60 kg, karczek wieprzowy 60 kg, łopatka wieprzowa 850 kg, schab b/k 360 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szynki wieprzowe i drobiowe, kiełbasy, baleron, lencz, mortadela, parówki, polędwice wieprzowe i drobiowe w ilości łącznej 2765 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Flaki wołowe krojone, wątroba wieprzowa, pasztetowa, smalec wieprzowy, kiszka, salcesony w ilości łącznej 715 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mięso drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Noga z kurczaka, kurczak świeży i mrożony, filety z kurczaka i indyka, mięso udowe z indyka b/k, wątróbka drobiowa w ilości łącznej 3720 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pasztety i konserwy mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasztet wieprzowy op.290 g w ilości 150 szt. pasztet drobiowy op.290 g w ilości 200 szt. gulasz angielski op.300 g w ilości 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.13.10-1, 15.13.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.