Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00031766500028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M.C. Skłodowskiej
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zoz.glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglucholazy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f6c210b-44f3-4589-9e4d-1f1600f4ae5d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00676141/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/07/10/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wędliny drobiowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
mięso drobiowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
− W przypadku zakładu wprowadzającego do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej:
1) Decyzję wydaną przez właściwy ze względu na siedzibę zakładu lub miejsce prowadzenia przez zakład działalności państwowy powiatowy inspektor sanitarny lub państwowy graniczny inspektor sanitarny w sprawie zatwierdzenia zakładu lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów według wzoru określonego na podstawie art. 67 ust. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023r. poz. 1448)
2) Decyzję lub zaświadczenie dot. środków transportu do przewozu żywności pochodzenia zwierzęcego wydaną przez wyżej wymienioną jednostkę.
− W przypadku zakładu wprowadzającego do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej:
1) Decyzję administracyjną lub zaświadczenie wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii dotyczącą zatwierdzenia zakładu prowadzącego sprzedaż bezpośrednią produktów pochodzenia zwierzęcego.
2) Decyzję administracyjną lub zaświadczenie dot. środków transportu do przewozu żywności pochodzenia zwierzęcego wydaną przez wyżej wymienioną jednostkę.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku zakładu wprowadzającego do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej:
- Decyzję wydaną przez właściwy ze względu na siedzibę zakładu lub miejsce prowadzenia
przez zakład działalności państwowy powiatowy inspektor sanitarny lub państwowy graniczny
inspektor sanitarny w sprawie zatwierdzenia zakładu lub zaświadczenie o wpisie do rejestru
zakładów według wzoru określonego na podstawie art. 67 ust. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 25 sierpnia
2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023r. poz. 1448)
- Decyzję lub zaświadczenie dot. środków transportu do przewozu żywności pochodzenia
zwierzęcego wydaną przez wyżej wymienioną jednostkę.
b) W przypadku zakładu wprowadzającego do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego,
objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej:
- Decyzję administracyjną lub zaświadczenie wydane przez powiatowego lekarza weterynarii
dotyczącą zatwierdzenia zakładu prowadzącego sprzedaż bezpośrednią produktów pochodzenia
zwierzęcego.
- Decyzję administracyjną lub zaświadczenie dot. środków transportu do przewozu żywności
pochodzenia zwierzęcego wydane przez wyżej wymienioną jednostkę.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a-Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wdrożony system HACCP, ( jeżeli dotyczy) lub GHP-GMPb- Oświadczenie Wykonawcy że Kierowca posiada aktualne badania sanitarno -epidemiologiczne.
c- Oświadczenie Wykonawcy, o pozostawaniu pod ciągłą kontrolą Inspekcji Weterynaryjnej.
d- Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się przy każdej dostawie załączyć dokument HDI własny lub od producenta,
e- Oświadczenie wykonawcy , że folia lub papier do pakowania przeznaczone są do kontaktu z żywnością
f- Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia będzie dostarczany samochodem:
a) chłodnią, bez mroźni, w temperaturze 0-4°C. Samochód posiada rejestrator temperatury z komory transportowej oraz dopuszczenie do przewozu produktów wydane przez sanepid
b) Z mroźnią, w temperaturze nie wyższej niż -18°C. Samochód posiada rejestrator temperatury z komory transportowej oraz dopuszczenie do przewozu produktów wydane przez sanepid
g- Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia normy i rozporządzenia (Załącznik nr 6 do SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
j.wSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie ze wzorem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/transakcja/1201661
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich 2
- Dostawę wózka widłowego i urządzenia do napełniania worków w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na podstawie zapisów umowy Nr BZK.II.POLiOC.242.2025 z dnia 16.10.2025r.
- Doposażenie magazynu Obrony Cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej, na podstawie zapisów umowy Nr BZK.II.POLiOC.138.2025 z dnia 14.10.2025 r.
- Transportu podopiecznych DDOM z miejsca zamieszkania i z powrotem
- Usługi zdrowotne/specjalistyczne - odpowiednio do części.
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Markowicach- zniszczonej podczas powodzi 2024
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - II/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - II/2025
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kątach Wrocławskich na 2026 rok z podziałem na 6 zadań
- Dostawa mięsa na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





