Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Przeworsk: Zakup i dostawa mebli dla budynku Ratusza w Przeworsku.
Numer ogłoszenia: 32549 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli dla budynku Ratusza w Przeworsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dla budynku zabytkowego Ratusza w Przeworsku. Dostarczone meble i sprzęty będą fabrycznie nowe, wykonane w I gatunku , kompletne nie wymagające dodatkowych kosztów związanych z montażem i uruchomieniem.Wszystkie meble powinny być wykonane wg jednolitego wzoru stylizowane na wiek XIX. Informacje szczegółowe dotyczące ilości dostarczanego wyposażenia i mebli oraz rodzaju zastosowanych materiałów zostały określone w formularzu cenowym i w założeniach do projektu aranżacji wnętrz oraz w wytycznych konserwatora zabytków. Dokumenty te są załącznikami do siwz. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wymogów konserwatorskich w zakresie kolorystyki i wzornictwa dostarczanych mebli. (kopia protokołu z dnia 28.01.2012r stanowi załącznik do siwz). Zamawiający wymaga aby dostarczany sprzęt audio wizualny i nagłaśniający pochodził od jednego producenta i był wyposażony w odpowiednie złącza i kable umożliwiające dowolną konfigurację każdej części, bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń. Do obowiązków wykonawcy będzie należeć zakup wyposażenia zgodnie z załącznikiem , dostarczenie własnym staraniem i na własny koszt do miejsca przeznaczenia to jest do budynku ratusza przy ulicy Rynek 1 w Przeworsku , rozpakowanie , zmontowanie , wniesienie i ustawienie sprzętów w pomieszczeniach budynku zgodnie z projektem aranżacji wnętrz. Projekt przewiduje ustawienie i montaż sprzętów w części piwnicznej , w pomieszczeniach parteru , pierwszego piętra, poddasza oraz na tarasie widokowym wieży ratuszowej.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i wyposażenie na okres 36 miesięcy od daty protokolarnego przekazania całej dostawy. Realizacja dostaw będzie się odbywać w dniach roboczych w godzinach od 7:30 do godz. 15:30 z wyjątkiem sobót . Dostawy będą zgłaszane do zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4000 zł . Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą . Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu - wpłata tylko przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kredyt Bank S.A.Oddział Przemyśl nr 73 1500 1634 1216 3003 6644 0000 . W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelana kwota musi znaleźć się na koncie zamawiającego nie później niż termin składania ofert. b) w formach niepieniężnych: - w poręczeniach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007r. Wyżej wyszczególnione formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego ul. Jagiellońska 10 nie później niż termin składania ofert. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę wyposażenia zawierającą również montaż i uruchomienie urządzeń elektronicznych lub nagłaśniających , o wartości całkowitej nie mniejszej niż 150 tys. zł. Zamawiający uzna również doświadczenie jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie o którym mowa wyżej przy realizacji dostawy i montażu jako oddzielne zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że:dysponuje środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 200 tyś zł , lub posiada możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. Wykonawca złoży oświadczenie o wysokości posiadanych środków finansowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) atest higieniczny lub dokument równoważny dla tkaniny obiciowej. b) atest higieniczny lub dokument równoważny dla lakierów jakie Wykonawca użyje do malowania mebli , potwierdzający dopuszczenie wyrobu do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. c) atest higieniczny lub inny dokument dla klejów i płyt meblarskich potwierdzający dopuszczenie wyrobu do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. d) oświadczenie potwierdzające zastosowanie tkaniny obiciowej zgodnie z wymaganiami konserwatora. e) oświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że oferowane meble spełniają wymagania wytrzymałości i stabilności zgodnie z normą EN. f) fotografie lub szkice proponowanych mebli z uwzględnieniem szczegółów zdobniczych i kolorystycznych. g) próbki kolorystyczne drewna i wykończeń fornirowych o wymiarach min 20x15 cm , w co najmniej 3 odcieniach dla każdego materiału
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie potwierdzenia , że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art 24 ust 2 pkt 5 wykonawca wraz z ofertą złoży: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informację o tym , że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w jeżeli osoba podpisująca ofertę nie ma umocowania w dokumentach rejestrowych Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok 122, I piętro.w dni robocze w godzinach 7:30 do 15:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok 124, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 , oś priorytetowa VII spójność wewnątrz regionalna, działanie 7.1. rewitalizacja miast..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr P 1583 R Studzian - Wojciechówka w km 0+000-0+300 polegająca na budowie chodnika w m. Studzian
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem biurowym
- Przeprowadzenie autoryzowanego szkolenia technicznego Fortinet FortiWeb Administrator (FT-FWB) dla administratorów bezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi P 1619R Zarzecze - Pełnatycze - Bystrowice w km 0+924 - 1+752
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Dostawa mebli dla Filii nr 28 Biblioteki Kraków położonej przy ul. Komandosów 1 w Krakowie
- Zakup i dostawa regałów metalowych na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Dostawa mebli do pracowni dydaktycznych oraz pomieszczeń administracyjnych i porządkowych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





