eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskZakup i dostawa mebli dla budynku Ratusza w Przeworsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Przeworsk: Zakup i dostawa mebli dla budynku Ratusza w Przeworsku
Numer ogłoszenia: 133334 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32549 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli dla budynku Ratusza w Przeworsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dla budynku zabytkowego Ratusza w Przeworsku. Dostarczone meble i sprzęty będą fabrycznie nowe, wykonane w I gatunku , kompletne nie wymagające dodatkowych kosztów związanych z montażem i uruchomieniem.Wszystkie meble powinny być wykonane wg jednolitego wzoru stylizowane na wiek XIX. Informacje szczegółowe dotyczące ilości dostarczanego wyposażenia i mebli oraz rodzaju zastosowanych materiałów zostały określone w formularzu cenowym i w założeniach do projektu aranżacji wnętrz oraz w wytycznych konserwatora zabytków. Dokumenty te są załącznikami do siwz. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wymogów konserwatorskich w zakresie kolorystyki i wzornictwa dostarczanych mebli. (kopia protokołu z dnia 28.01.2012r stanowi załącznik do siwz). Zamawiający wymaga aby dostarczany sprzęt audio wizualny i nagłaśniający pochodził od jednego producenta i był wyposażony w odpowiednie złącza i kable umożliwiające dowolną konfigurację każdej części, bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń. Do obowiązków wykonawcy będzie należeć zakup wyposażenia zgodnie z załącznikiem , dostarczenie własnym staraniem i na własny koszt do miejsca przeznaczenia to jest do budynku ratusza przy ulicy Rynek 1 w Przeworsku , rozpakowanie , zmontowanie , wniesienie i ustawienie sprzętów w pomieszczeniach budynku zgodnie z projektem aranżacji wnętrz. Projekt przewiduje ustawienie i montaż sprzętów w części piwnicznej , w pomieszczeniach parteru , pierwszego piętra, poddasza oraz na tarasie widokowym wieży ratuszowej.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i wyposażenie na okres 36 miesięcy od daty protokolarnego przekazania całej dostawy. Realizacja dostaw będzie się odbywać w dniach roboczych w godzinach od 7:30 do godz. 15:30 z wyjątkiem sobót . Dostawy będą zgłaszane do zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 , oś priorytetowa VII spójność wewnątrz regionalna, działanie 7.1. rewitalizacja miast..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BTH Solidni Sp. z o. o., ul. Wrocławska 25/3, 61-838 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203177,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226276,95

  • Oferta z najniższą ceną: 226276,95 / Oferta z najwyższą ceną: 226276,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.