eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Gniezno: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 325118 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZOZ.GNIEZNO.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu z podziałem na dwie części: 1.2.1 CZĘŚĆ I - obejmująca: Szpital przy ul. Św. Jana 9 w Gnieźnie Szpital przy ul. 3 Maja 37 w Gnieźnie 1.2.2 CZĘŚĆ II - obejmująca pozostałe jednostki organizacyjne Szpitala, 1.3 Świadczenie usług telefonii stacjonarnej polegać będzie na realizacji połączeń dla potrzeb Zamawiającego w zakresie: 1.3.1 stacjonarnych połączeń wychodzących lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz faksowych, a także do sieci telefonii komórkowych, 1.3.2 stacjonarnych połączeń przychodzących lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz faksowych a także z sieci telefonii komórkowych, na numery Zamawiającego. 1.4 Wykonawca zapewni należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1.2, w szczególności zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. codziennie przez całą dobę, przez okres realizacji zamówienia z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usług. 1.5 Realizacja umowy będzie polegała na uruchomieniu: 1.5.1 dla CZĘŚĆI I W lokalizacji Szpitala przy ul. Św. Jana 9 w Gnieźnie, jednego łącza PRA-ISDN (20B+D) z sygnalizacją DSS1 ze stykiem G703/G704, zakończonego na przełącznicy DDF typu Krone dostarczonej przez Wykonawcę i zamontowanej w pomieszczeniu obecnej centrali telefonicznej, względnie jednego łącza SIP Trunk (dla 20 jednoczesnych połączeń) zrealizowanego na światłowodowym łączu Wykonawcy, jednego łącza symetrycznego dostępu do Internetu 10Mbps/10Mbps, z minimalnym SLA na poziomie 99,5% oraz minimum pięcioma adresami publicznymi IP, zrealizowanego na łączu światłowodowym zakończonym stykiem Ethernet Modułu głównego abonenckiej automatycznej centrali telefonicznej wraz z jej serwisem, za którą Zamawiający będzie płacił miesięczny czynsz dzierżawczy. Specyfikację wymagań dla PABX zamieszczono w zał. 7 do SIWZ. W lokalizacji Szpitala przy ul. 3 Maja 37 w Gnieźnie, jednego łącza PRA-ISDN (20B+D) z sygnalizacją DSS1 ze stykiem G703/G704, zakończonego na przełącznicy DDF typu Krone dostarczonej przez Wykonawcę i zamontowanej w pomieszczeniu Poradni Zakładowej, względnie jednego łącza SIP Trunk (dla 20 jednoczesnych połączeń) zrealizowanego na światłowodowym łączu Wykonawcy, modułu wyniesionego abonenckiej automatycznej centrali telefonicznej wraz z serwisem, za którą Zamawiający będzie płacił miesięczny czynsz dzierżawczy. Specyfikację wymagań dla PABX zamieszczono w zał. 7 do SIWZ. Między obu powyższymi lokalizacjami Szpitala tj. pomiędzy ul. 3 Maja 37 a ul. Św. Jana 9 w Gnieźnie: pojedynczego włókna światłowodowego zakończonego w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Typ złącza światłowodowego należy uzgodnić z Zamawiającym. 1.5.2 dla CZĘŚCI II (pozostałe jednostki organizacyjne Szpitala), trzech łączy BRA-ISDN (2B+D), siedmiu łączy POTS, 1.6 Zamawiający pod skrótem łącze SIP Trunk rozumie telekomunikacyjne łącze oparte o protokół IP (VoIP) z sygnalizacją SIP z dedykowanym kanałem transmisji VLAN od Zamawiającego do centrali Wykonawcy z wykluczeniem transmisji przez publiczną sieć dostępu do Internetu. 1.7 Zamawiający wyraża zgodę w obu lokalizacjach Zamawiającego na: 1.7.1 montaż czynnych urządzeń liniowych Wykonawcy/ów w szafkach naściennych dostarczonych przez Wykonawcę/ów, po uprzednim uzgodnieniu miejsca ich montażu ze służbami technicznymi Zamawiającego, 1.7.2 montażu modułu głównego PABX w Szpitalu przy ul. Św. Jana 9 w pomieszczeniu obecnej centrali telefonicznej, 1.7.3 montażu modułu wyniesionego PABX w Szpitalu przy ul. 3 Maja 37 w pomieszczeniu Poradni Zakładowej, 1.7.4 podłączenia urządzeń wykonawcy ów do zasilania energetycznego Zmawiającego. Dla ww. przypadków, Zamawiający od Wykonawcy ów nie będzie pobierał z tego tytułu żadnych opłat. 1.8 Zamawiający wymaga: 1.8.1 świadczenia usług dla obu lokalizacji wskazanych w p.1.5.1 SIWZ po kablach optotelekomunikacyjnych. 1.8.2 dla łączy PRA lub SIP-Trunk oraz symetrycznego dostępu do Internetu, min. 1 godzinnego zabezpieczenia podtrzymania urządzeń teletransmisyjnych Wykonawcy zamontowanych w pomieszczeniach Zamawiającego, 1.8.3 przydzielenia w ramach usługi DDI, min 4 setek nowej, ciągłej numeracji CDU gdzie C=0,1,2,3 1.8.4 dla CZĘŚCI I czyli Szpitali przy ul. Św. Jana 9 oraz ul. 3 Maja 37 w Gnieźnie, ciągłego świadczenia usług telekomunikacyjnych z ewentualną przerwą na przeniesienie poniższej numeracji telefonicznej, na nowe łącze PRA ISDN(20B+D) lub SIP-Trunk, włączone do modułu głównego abonenckiej automatycznej centrali telefonicznej: z łączą BRA (TP S.A.) 614263233, MSN 614263236 z łączą BRA (TP S.A.) 614264907, MSN brak z łączą POTS (TP S.A.) 614240794 z łączą POTS (TP S.A.) 614261402 z łączą POTS (TP S.A.) 614264461 do nowego operatora, nie dłuższą jednak niż to wynika z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16.12.2010 r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1670) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych. Obecna umowa z TP S.A. jest umową zawartą na czas nieograniczony. 1.8.5 dla CZĘŚCI II czyli lokalizacji wymienionych poniżej, ciągłego świadczenia usług telekomunikacyjnych z ewentualną przerwą na przeniesienie obecnej numeracji telefonicznej: Lokalizacja Ul. SN Nr telefonu Typ łącza MSN Gniezno 3 Maja 30 61 424-42-57 BRA BRAK MSN Gniezno Gniezno Kościuszki 5 Kościuszki5 61 61 425-48-20 426-31-01 POTS POTS Gniezno Św. Jana 9 61 425-86-38 BRA BRAK MSN Gniezno Gniezno Kiszkowo Wyszyńskiego 3 Wyszyńskiego 3 Polna 23 61 61 61 426-12-13 425-80-55 426-41-63 BRA POTS POTS 426-12-14, 426-12-15 Gniezno Jeziorna 13 61 426-46-95 POTS Września Kosynierów 3 61 436-75-57 POTS Witkowo Gnieźnieńska 1 61 477-01-16 POTS której operatorem macierzystym jest TP S.A. do nowego operatora, nie dłuższą jednak niż to wynika z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16.12.2010 r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1670) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych. Obecna umowa z TP S.A. jest umową zawartą na czas nieograniczony. 1.8.6 Wykonawca zapewnia możliwość realizacji połączeń ze wszystkimi numerami krajowego planu numeracyjnego, również z numerami usługowymi i specjalnymi innych operatorów, 1.8.7 Dla wszystkich numerów o podwyższonej płatności, bezpłatnej blokady połączeń wychodzących przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego, 1.8.8 Dla wszystkich połączeń wychodzących realizowanych w sieciach krajowych na numery AB SPQMCDU, stałej stawki za 1 minutę połączenia głosowego dla danej frakcji ruchu, niezależnej od pory dnia lub tygodnia, 1.8.9 Dla wszystkich połączeń wychodzących realizowanych w sieciach krajowych na numery AB SPQMCDU, jednosekundowej taryfikacji połączeń głosowych, bez opłaty za inicjację połączenia, 1.8.10 dla Szpitala przy ul. Św. Jana 9 oraz ul. 3 Maja 37 w Gnieźnie, oba łącza PRA ISDN(20B+D) powinny tworzyć wspólną wiązkę PBX dla pełnego zakresu numeracji Zamawiającego, 1.8.11 ewentualnye koszty: opłaty jednorazowej związanej z ewentualnym przeniesieniem obecnego zakresu numeracyjnego do sieci Wykonawcy został wliczony w cenę abonamentów, instalacyjne uruchomienia łączy PRA (lub SIP Trunk), BRA, POTS winny zostać wliczone w cenę odpowiadającym im abonamentów, związane z usługami DDI, PBX zostały wliczone w cenę abonamentów, zapewnienia usług: CLIP, CLIR, COLP, COLR, zostały wliczone w cenę abonamentów, 1.8.12 cena ofertowa abonamentów łączy PRA (lub SIP Trunk), BRA, POTS zawierać musi koszty wyspecyfikowane w pkt. 1.8.10, i nie była wyższa, niż ceny abonamentu tych łączy, wynikające z Planu taryfowego wykonawcy dołączonego do jego oferty, 1.8.13 cena ofertowa abonamentów symetrycznego łącza dostępu do Internetu o prędkości transmisji 10Mbps/10Mbps zawierać musi koszty instalacji łącza, 1.8.14 cena miesięcznego abonamentu dzierżawy włókna światłowodowego w relacji ul. Św. Jana 9 a 3 Maja 37 w Gnieźnie zawierać musi koszty instalacji tego włókna, 1.8.15 wszystkie rodzaje usług niewymienionych w formularzach cenowych (załączniki nr 2A i 2B do SIWZ) a dostępnych w ofercie Wykonawcy, były świadczone na rzecz Zamawiającego i rozliczane według zasad oraz cen wynikających z Planu taryfowego Wykonawcy, dołączonego do jego oferty, 1.8.16 dostarczania na pisemne żądanie Zamawiającego, dla dowolnego przedziału czasu, szczegółowego wykazu wykonywanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych którego kształt ostatecznie zostanie ustalony przez Strony z uwzględnieniem możliwości systemu bilingowego Wykonawcy, 1.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości wzrostu cen za usługi wyspecyfikowane w załącznikach nr 2A oraz 2B do SIWZ, w okresie obowiązywania umowy. 2. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1 Wykonawca po zakończeniu okresu rozliczeniowego, zapewni Zamawiającemu bezpłatny biling zbiorczy wszystkich numerów abonamentowych Zamawiającego w postaci jednego pliku (w formacie exl. lub tekstowym), z maks. 14 dniowym opóźnieniem, liczonym jako dni robocze, względnie udostępni Zamawiającemu bezpłatny dostęp do E-bilingu na stronie WWW Wykonawcy, po uprzednim pobraniu przez niego klucza sms-owego lub innego bezpiecznego dostępu. Dla bilingów połączeń realizowanych w roamingu, dopuszcza się wydłużenie ww. opóźnienia o następne 30 dni. 2.2 Biling elektroniczny, comiesięczny należy kierować pod wskazany przez Zamawiającego adres: gospodarczy@zoz.gniezno.pl 2.3 Wykonawca zobowiązany jest przesłać comiesięczny raport o stanie realizacji umowy, poprzez podanie procentowego i wartościowego wykorzystania kwoty związanej z maksymalną wartością umowy, na wskazany adres: Zespół Opieki Zdrowotnej, Sekcja administracyjno-zaopatrzeniowa w Gnieźnie, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno. IV. WIZJA LOKALNA 1. Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnych dla potencjalnych Wykonawców w dwóch terminach: 1.1. 11 października 2011r, 1.2. 12 października 2011r. Uczestniczenie Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe ale wymaga zgłoszenia tego faktu, drogą mail-ową na adres gospodarczy@zoz.gniezno.pl, najpóźniej na jeden dzień przed w/w terminem wizji, który odpowiada Wykonawcy, z podaniem Imion i Nazwisk uczestników oraz nazwy firmy jaką reprezentują. Uczestnicy wizji w obu wskazanych terminach spotkają się z przedstawicielami Zamawiającego o godz. 10:00, przy portierni mieszczącej się na ul. Św. Jana 9, w Gnieźnie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie takie może zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien być przedsiębiorcą wpisanym do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1A lub 1B do SIWZ, formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 2A lub 2B do SIWZ, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych, Plan taryfowy Wykonawcy, wg którego będą taryfikowane usługi nie wymienione w formularzu cenowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl Wymagany sposób komunikowania wyłącznie droga listowna lub elektroniczna na w/w adres. Na fax zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego budynek B II piętro - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.