eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjazdRemont nawierzchni jezdni wraz z przebudową chodnika i remontem obiektu mostowego w drodze gminnej nr 105707 O ul. Gliwickiej w Ujeździe oraz z przebudową sieci wodociągowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Ujazd: Remont nawierzchni jezdni wraz z przebudową chodnika i remontem obiektu mostowego w drodze gminnej nr 105707 O ul. Gliwickiej w Ujeździe oraz z przebudową sieci wodociągowej
Numer ogłoszenia: 32493 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd , ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, faks 0-77 4637081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni wraz z przebudową chodnika i remontem obiektu mostowego w drodze gminnej nr 105707 O ul. Gliwickiej w Ujeździe oraz z przebudową sieci wodociągowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Remont nawierzchni jezdni ul. Gliwickiej wraz z przebudową chodnika : 1.1. Roboty kanalizacyjne : ułożenie 87,5 mb rurociągu O 200 z rur betonowych, posadowienie 1 szt. studni rewizyjnej z kręgów betonowych O 1200, wykonanie 25 szt. studzienek ściekowych betonowych O 500 z osadnikami bez syfonu, 1.2. Korytowanie o pow. 1 674,15 m2 1.3. Ułożenie chodnika i wjazdów : rozebranie krawężnika betonowego 60 mb, ustawienie 1831 mb krawężnika drogowego na ławach betonowych , ustawienie 218 mb obrzeży betonowych, , ułożenie 334,0 m2 kostki brukowej betonowej na chodnikach i wjazdach, 1.4. Poszerzenie : wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 1276,10 m2 , wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 1276,1 m2 , 1.5. Ułożenie nawierzchni bitumicznej : frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału na odl. 1 km- 202,50 m2, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy - 5416,27 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - 5.416,27 m2, wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - 5.416,27 m2, 1.6. Roboty wykończeniowe Demontaż i montaż progów zwalniających - 2 szt, demontaż znaków drogowych i słupków 5 szt, montaż 12 szt znaków drogowych ze słupkami, obsianie skarp trawą - 1307,0 m2, sadzenie drzew - 60 szt. 2. Remont mostu M-1 na rowie RA Dziedzinka 2.1. Wzmocnienie konstrukcji istniejącego mostu konstrukcją z blach falistych typu MULTI PLATE o symbolu BC1 wraz z robotami towarzyszącymi polegającymi na wykonaniu fundamentu pod konstrukcję wzmacniającą , 2.2. Umocnienie dna koryta cieku pod mostem, 2.3. Remont skrzydełek i obudowa wlotu i wylotu , 2.4 Remont umocnienia skarp koryta cieku, 2.5. Remont płyty mostu wraz z remontem belek podporęczowych i z wymianą balustrady, 2.6. Remont nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowej warstwy ścieralnej gr. 3+4 cm, 2.7. Odtworzenie chodnika i opaski bezpieczeństwa na moście i wykonanie ich z warstwy epoksydowo-poliuretynowej gr. 0,4 cm 3. Przebudowa sieci wodociągowej 3.1. Budowa sieci wodociągowej z rur polietylenowych (PE, PEHD) O 110 mm o dł. 860 m, 3.2. Montaż hydrantów pożarowych nadziemnych o śr. 80 mm - 6 kmp 3.3. Wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych PE o śr. O 32 mm o łącznej dł 65 mb, 3.4. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub 14x14 cm, - 312 m2, 3.5. Rozebranie obrzeży 30x8 cm o dł. 520 mb, 3.6. Wykonanie obrzeży betonowych 30x8 o dł. 260 mb, 3.7. Ułożenie chodnika z kostki brukowej o gr. 6 cm - 390 m2. 4. Bieżąca obsługa geodezyjna oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto , w zakresie 1) budowy lub przebudowy lub remontu dróg i chodników w ramach których wykonano odwodnienie kolektorem zamkniętym , 2)remont obiektu mostowego oraz 3) budowy lub przebudowy sieci wodociągowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). Jeżeli Wykonawca nie posiada jednego zadania w którym wykonywał budowę, przebudowę lub remont dróg i chodników w ramach których wykonano odwodnienie , remont obiektu mostowego oraz budowy lub przebudowy sieci wodociągowej o łącznej wartości zadania 1000 000 zł, Zamawiający uzna doświadczenie Wykonawcy jeżeli Wykonawca przedstawi odrębne referencje na 1) budowę, przebudowę lub remont dróg i chodników w ramach którego wykonano odwodnienie kolektorem zamkniętym o wartości zadania co najmniej 750 000,00 zł brutto, 2) remont obiektu mostowego w wartości zadania co najmniej 150 000,00 zł brutto , 3) budowę lub przebudowę sieci wodociągowej o wartości zadania co najmniej 100 000 zł brutto. b)Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, spełniających co najmniej następujące wymagania: Kierownik budowy posiadający: : uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). Kierownik robót posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie dróg bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie (zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). Kierownika robot posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00zł; Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej Warunki odnoszące się do właściwości Wykonawcy, znaczenie, sposób dokonywania oceny: Warunek : doświadczenie wykonawcy. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Pozostali Wykonawcy otrzymają punkty wynikające z ilorazu ilości robót danego wykonawcy do największej ilości robót. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostały złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania. Uwaga: Przy wyliczeniu punktacji za doświadczenie wykonawcy , przedstawione przez wykonawcę odrębne referencje na 1) wykonanie budowy, przebudowy lub remontu dróg i chodników w ramach którego wykonano odwodnienie kolektorem zamkniętym o wartości zadania co najmniej 750 00,00 zł zł brutto, 2) remont obiektu mostowego w wartości zadania co najmniej 150 000,00 zł brutto , 3) budowę lub przebudowę sieci wodociągowej o wartości zadania co najmniej 100 000,00 zł brutto , referencje te zostaną zsumowane i będą traktowane jako jedno zadanie. ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie Wykonawcy , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ,lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; 7) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostęonienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.VIII.6. wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował ; 8) Dokumenty stwierdzające, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. oryginały lub kopie stosownych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 9) Oświadczenie Wykonawcy , że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej 1 000 000,00 zł . 10) Polisy, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 zł. 11) W przypadku składania wniosku przez Konsorcjum bezwzględnie jest wymagane wskazanie składu grupy wykonawców oraz podmiotu wiodącego - pełnomocnika wraz z określeniem jego roli do występowania w imieniu grupy wykonawców, stosownie do zapisu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z wnioskiem muszą być złożone dokumenty wymienione w pkt.1, 2 ,3 i 4 przez każdego w nich) . 13) W przypadku złożenia wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z treścią art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) kwalifikacja podmiotowa rozpatrywana będzie jako łączne (sumaryczne) kryterium spełnienia warunków. 14) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musi przedłożyć dokumenty, zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z póź.zm.) a) w zamian za dokumenty o których mowa w pkt VIII 3 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w lit a tiret 1 i 3 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa lit a tiret 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Ujeździe, 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.