Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, do kontaktów: 1. w sprawach procedury Magdalena Żuk-Kujawa, pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, tel. +48 22 6997980, fax 022 6997952, e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem, jest odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A., Polska. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1) P-1 - Zakład Wodociągu Centralnego: a) Stacja Filtrów, Warszawa, ul. Koszykowa 81, b) Stacja Pomp Rzecznych, Warszawa, ul. Czerniakowska 124, 2) P-2 - Zakład Wodociągu Praskiego, Warszawa, ul. Brukselska 21, 3) P-3 - Zakład Wodociągu Północnego, Wieliszew, ul. 600-lecia 20, 4) P-4 - Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Pruszków, ul. Domaniewska 23, 5) P-5 - Zakład Pompowni Kanalizacyjnych, Warszawa, ul. Waszyngtona 3, 6) P-6 - Zakład Oczyszczalni Ścieków "Czajka", Warszawa, ul. Czajki 4/6, 7) S-1 - Zakład Sieci - Warszawa Zachód, Warszawa, ul. Czerniakowska 106/124, 8) S-2 - Zakład Sieci - Warszawa Wschód, Warszawa, ul. Jagiellońska 65/67, 9) S-3 - Zakład Wodomierzy, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 10) S-4 - Zakład Sprzętu i Transportu, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 11) ZA - Zarząd MPWiK S.A., Warszawa, pl. Starynkiewicza 5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94020, 94010. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości przekraczającej 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Dla zadania nr 1: 1.000,00 zł Dla zadania nr 2: 0,00 zł Dla zadania nr 3: 2.500,00 zł Dla zadania nr 4: 0,00 zł Dla zadania nr 5: 0,00 zł Dla zadania nr 6: 0,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Płatności realizowane będą etapowo - za każdą odebraną partię odpadu. 2. Podstawą dokonania płatności jest faktura VAT, wystawiona każdorazowo po odbiorze odpadu. 3. Podstawą wystawienia faktury będzie każdorazowo sporządzony przez Strony protokół odbioru (częściowy lub końcowy), określający ilość i rodzaj wywiezionych odpadów. 4. Protokoły sporządzane będą przez każdy Zakład oddzielnie. 5. Płatność będzie realizowana na podstawie faktury wystawionej w oparciu o końcowy protokół odbioru, potwierdzony (bez uwag) przez zamawiającego, a w przypadku zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą także oświadczenie podwykonawcy (podpisane przez osoby upoważnione) o uregulowaniu na jego rzecz należności za zrealizowane przez niego (dostawy, roboty, usługi). W przypadku braku oświadczenia podwykonawcy, zamawiający będzie kwestionował zasadność wystawienia faktury VAT i dokonania płatności na rzecz wykonawcy. 6. Zamawiający zapłaci wykonawcy za prace należycie wykonane przez (zaakceptowanych na piśmie przez zamawiającego) podwykonawców i odebrane przez zamawiającego dotyczące realizacji przedmioty umowy. 7. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (odpowiednia technologia, zezwolenia, niezbędna wiedza techniczna, środki transportu o odpowiednim potencjale), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) posiadają odpowiednie decyzje zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami, 6) przedstawią opracowanie dotyczące sposobu odzysku i unieszkodliwiania odpadów, 7) przedstawią sposób transportu odpadów uznanych za niebezpieczne, 8) przedstawią co najmniej trzy referencje świadczące o wykonywaniu usług o podobnym zakresie w ciągu 5 ostatnich lat. 2. Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej SIWZ. 3. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności Komisja oceni oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6) Decyzje zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami. 7) Opracowanie dotyczące sposobu odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 8) Sposób transportu odpadów uznanych za niebezpieczne zgodnie z konwencją ADR. 9) Wykaz co najmniej trzech usług o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia, zrealizowany w ciągu 5 lat. 10) W przypadku braku własnego potencjału transportowego, wykonawca musi: a) zatrudnić do realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców ze wszystkimi konsekwencjami przewidzianymi w SIWZ. W takim przypadku zezwolenie na transport powinno być wydane dla podwykonawcy i załączone do oferty b) dysponować środkami transportu na zasadzie umowy najmu lub dzierżawy. W takim przypadku umowa taka musi stanowić załącznik do oferty. 11) Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdyby wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców, musi ich wymienić oraz dołączyć do oferty opis następujących zagadnień: 1) listę podwykonawców (nazwy i adresy podwykonawców), 2) jasne określenie roli, jaką będą pełnili podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia (zakres usług), 3) zakres dotychczasowej współpracy wykonawcy z podwykonawcami, 4) zakres odpowiedzialności podwykonawców przed wykonawcą. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć: 1) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która powinna zawierać między innymi następujące postanowienia: a) upoważnienie jednego z uczestników (lidera) - jako podmiot i reprezentujące/-ą go, konkretne/-ą osoby/-ę fizyczne/-ą do występowania w imieniu każdego z pozostałych uczestników konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia w przypadku wyboru oferty, c) jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego, obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, d) prawa, obowiązki oraz odpowiedzialność solidarną poszczególnych uczestników konsorcjum wobec zamawiającego, e) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, f) sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia; 2) dokumenty wymienione w pkt 8 ppkt 1 - 5 oddzielnie przez każdy z podmiotów występujących wspólnie 3) dokumenty wymienione w pkt 8 ppkt. 6 -10 - wspólne dla podmiotów występujących wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt a - e, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu z kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 8 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Jeżeli z uzasadnionych powodów wykonawca nie może złożyć dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt a - e, wykonawca zastępuje je innymi odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Forma złożenia dokumentów, z zastrzeżeniem ust. 6-8: 1) Dokumenty, wymienione powyżej mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). 2) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. UWAGA. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak poświadczenia za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii) spowoduje, iż oferta wykonawcy nie będzie rozpatrywana. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie składania ofert nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby zamknięciem postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Decyzje zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami. 2) Opracowanie dotyczące sposobu odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 3) Sposób transportu odpadów uznanych za niebezpieczne zgodnie z konwencją ADR. 4) Wykaz co najmniej trzech usług o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia, zrealizowany w przeciągu 5 lat. 5) W przypadku braku własnego potencjału transportowego, wykonawca musi: a) zatrudnić do realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców ze wszystkimi konsekwencjami przewidzianymi w SIWZ. W takim przypadku zezwolenie na transport powinno być wydane dla podwykonawcy i załączone do oferty, b) dysponować środkami transportu na zasadzie umowy najmu lub dzierżawy. W takim przypadku umowa taka musi stanowić załącznik do oferty. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 347/U/P-3/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: 2005 r, cena - 16,43 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 16.08.2005 godzina 08:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.08.2005, godzina 09:00, siedziba zamawiającego - pokój 314.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: A 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94020, 94010. 2) Krótki opis: Odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A. 1) P-1 - Zakład Wodociągu Centralnego: a) Stacja Filtrów, Warszawa, ul. Koszykowa 81, b) Stacja Pomp Rzecznych, Warszawa, ul. Czerniakowska 124, 2) P-2 - Zakład Wodociągu Praskiego, Warszawa, ul. Brukselska 21, 3) P-3 - Zakład Wodociągu Północnego, Wieliszew, ul. 600-lecia 20, 4) P-4 - Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Pruszków, ul. Domaniewska 23, 5) P-5 - Zakład Pompowni Kanalizacyjnych, Warszawa, ul. Waszyngtona 3, 6) P-6 - Zakład Oczyszczalni Ścieków "Czajka", Warszawa, ul. Czajki 4/6, 7) S-1 - Zakład Sieci - Warszawa Zachód, Warszawa, ul. Czerniakowska 106/124, 8) S-2 - Zakład Sieci - Warszawa Wschód, Warszawa, ul. Jagiellońska 65/67, 9) S-3 - Zakład Wodomierzy, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 10) S-4 - Zakład Sprzętu i Transportu, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 11) ZA - Zarząd MPWiK S.A., Warszawa, pl. Starynkiewicza 5. 3) Zakres lub wartość: wadium: 1 000,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: B 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94020, 94010. 2) Krótki opis: Odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A. 1) P-1 - Zakład Wodociągu Centralnego: a) Stacja Filtrów, Warszawa, ul. Koszykowa 81, b) Stacja Pomp Rzecznych, Warszawa, ul. Czerniakowska 124, 2) P-2 - Zakład Wodociągu Praskiego, Warszawa, ul. Brukselska 21, 3) P-3 - Zakład Wodociągu Północnego, Wieliszew, ul. 600-lecia 20, 4) P-4 - Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Pruszków, ul. Domaniewska 23, 5) P-5 - Zakład Pompowni Kanalizacyjnych, Warszawa, ul. Waszyngtona 3, 6) P-6 - Zakład Oczyszczalni Ścieków "Czajka", Warszawa, ul. Czajki 4/6, 7) S-1 - Zakład Sieci - Warszawa Zachód, Warszawa, ul. Czerniakowska 106/124, 8) S-2 - Zakład Sieci - Warszawa Wschód, Warszawa, ul. Jagiellońska 65/67, 9) S-3 - Zakład Wodomierzy, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 10) S-4 - Zakład Sprzętu i Transportu, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 11) ZA - Zarząd MPWiK S.A., Warszawa, pl. Starynkiewicza 5. 3) Zakres lub wartość: wadium: 0,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: C 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94020, 94010. 2) Krótki opis: Odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A. 1) P-1 - Zakład Wodociągu Centralnego: a) Stacja Filtrów, Warszawa, ul. Koszykowa 81, b) Stacja Pomp Rzecznych, Warszawa, ul. Czerniakowska 124, 2) P-2 - Zakład Wodociągu Praskiego, Warszawa, ul. Brukselska 21, 3) P-3 - Zakład Wodociągu Północnego, Wieliszew, ul. 600-lecia 20, 4) P-4 - Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Pruszków, ul. Domaniewska 23, 5) P-5 - Zakład Pompowni Kanalizacyjnych, Warszawa, ul. Waszyngtona 3, 6) P-6 - Zakład Oczyszczalni Ścieków "Czajka", Warszawa, ul. Czajki 4/6, 7) S-1 - Zakład Sieci - Warszawa Zachód, Warszawa, ul. Czerniakowska 106/124, 8) S-3 - Zakład Wodomierzy, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 9) S-4 - Zakład Sprzętu i Transportu, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 10) ZA - Zarząd MPWiK S.A., Warszawa, pl. Starynkiewicza 5. 3) Zakres lub wartość: wadium: 2 500,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: D 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94020, 94010. 2) Krótki opis: Odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A. 1) P-1 - Zakład Wodociągu Centralnego: a) Stacja Filtrów, Warszawa, ul. Koszykowa 81, b) Stacja Pomp Rzecznych, Warszawa, ul. Czerniakowska 124, 2) P-3 - Zakład Wodociągu Północnego, Wieliszew, ul. 600-lecia 20. 3) Zakres lub wartość: wadium: 0,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: E 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94020, 94010. 2) Krótki opis: Odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A. 1) P-1 - Zakład Wodociągu Centralnego: a) Stacja Filtrów, Warszawa, ul. Koszykowa 81, b) Stacja Pomp Rzecznych, Warszawa, ul. Czerniakowska 124, 2) P-2 - Zakład Wodociągu Praskiego, Warszawa, ul. Brukselska 21, 3) P-4 - Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Pruszków, ul. Domaniewska 23, 4) P-5 - Zakład Pompowni Kanalizacyjnych, Warszawa, ul. Waszyngtona 3, 5) P-6 - Zakład Oczyszczalni Ścieków "Czajka", Warszawa, ul. Czajki 4/6, 6) S-3 - Zakład Wodomierzy, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6, 7) S-4 - Zakład Sprzętu i Transportu, Warszawa, ul. Niemcewicza 4/6. 3) Zakres lub wartość: wadium: 0,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: F 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94020, 94010. 2) Krótki opis: Odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów powstających w Zakładach MPWiK S.A. 1) P-2 - Zakład Wodociągu Praskiego, Warszawa, ul. Brukselska 21. 3) Zakres lub wartość: wadium: 0,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





