Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Malbork: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu zawarcia umowy ramowej Numer sprawy: RGP.6812.24.2011. Nazwa zadania: Usługi w zakresie wyceny nieruchomości dla potrzeb Miasta Malborka .
Numer ogłoszenia: 324725 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu zawarcia umowy ramowej Numer sprawy: RGP.6812.24.2011. Nazwa zadania: Usługi w zakresie wyceny nieruchomości dla potrzeb Miasta Malborka ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Wycena lokalu mieszkalnego w celu określenia wartości rynkowej do sprzedaży na rzecz najemców oraz w drodze przetargu - przewidywana ilość 70 lokali. W zakres wyceny wchodzi : 1.1. dokonanie wizji lokalu i pomieszczeń przynależnych 1.2. pomiar inwentaryzacyjny 1.3. wykonanie operatu szacunkowego 1.4. określenie wartości lokalu 1.5. określenie wartości gruntu przynależnego do lokalu 1.6. rzut kondygnacji budynku, na której posadowiony jest lokal z uwzględnieniem opisu poszczególnych pomieszczeń wycenianego lokalu i ich powierzchni 1.7. rzut kondygnacji pomieszczeń przynależnych 2. Wycena lokalu użytkowego w celu określenia wartości do sprzedaży na rzecz najemców oraz w drodze przetargu - przewidywana ilość 10 lokali. W zakres wyceny wchodzi: 2.1. dokonanie wizji lokalu i pomieszczeń przynależnych 2.2. pomiar inwentaryzacyjny 2.3. wykonanie operatu szacunkowego 2.4. określenie wartości lokalu 2.5. określenie wartości gruntu przynależnego do lokalu 2.6. rzut kondygnacji budynku, na której posadowiony jest lokal, z uwzględnieniem opisu poszczególnych pomieszczeń wycenianego lokalu i ich powierzchni 2.7. rzut kondygnacji pomieszczeń przynależnych 3. Wycena nieruchomości gruntowej (bez względu na liczbę działek wchodzących w skład nieruchomości) do sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu, oddania w trwały zarząd, użytkowanie, ustalenia opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności, ustalenia opłat adiacenckich, aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego - przewidywana ilość 150 nieruchomości: W zakres wyceny wchodzi: 3.1 wizja w terenie 3.2. operat szacunkowy 3.3. określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości lub określenie prawa użytkowania wieczystego 3.4. odpowiednio ustalenie opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 4. Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej (bez względu na liczbę działek) do celów sprzedaży - przewidywana ilość 5 nieruchomości. W zakres wyceny wchodzi: wizja w terenie 4.1. operat szacunkowy 4.2. określenie wartości nieruchomości 5. Rozliczenie udziałów w częściach wspólnych budynków - przewidywana ilość 50 lokali. W zakres wyceny wchodzi: 5.1.inwentaryzacja i pomiary lokali i pomieszczeń przynależnych w budynku 5.2. rzuty kondygnacji 5.3. tabelaryczne przedstawienie rozliczenia udziałów w częściach wspólnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony przez każdego z nich.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony przez każdego z nich
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączna sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat - załącznik nr 7 do SIWZ lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 8 do SIWZ, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie z art. 44 - załącznik nr 9 do SIWZ 8. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje wzór umowy ramowej -załącznik nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, wydział RGP. pok 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:30, miejsce: osobiście - Sekretariat Burmistrza Miasta Malborka p. 115 Urząd Miasta Malborka Pl. Słowiański 5 lub za pośrednictwem poczty - Urząd Miasta Malborka Pl. Słowiański 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Dostawa energii elektrycznej przez okres 12 m-cy od 01.09.2025r. do 31.08.2026r.
- Druk i dostawa czasopisma Studia Zamkowe t. XI dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT - II postępowanie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Organizacja wycieczki edukacyjnej dla uczniów projektu pn. Zdolni z Pomorza - Powiat Malborski - 2 edycja współfinansowanego w ramach programu Funduszu Europejskiego dla Pomorza 2021-2027
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej - część IV (12 zadań)
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Wykonanie operatów szacunkowych do celów ustalenia odszkodowań za nieruchomości które stały się z mocy prawa własnością jednostek samorządu terytorialnego z przeznaczeniem pod drogi - część II
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (3 części) - edycja 7/2025
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego. Zamówienie podzielone na 5 części
- Inżynier Kontraktu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.