Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Szczecin: Dostawa środków dezynfekcyjnych (środki antyseptyczne, produkty biobójcze i wyroby medyczne) dla SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 32456 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych (środki antyseptyczne, produkty biobójcze i wyroby medyczne) dla SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Odkażanie skóry i odkażanie skóry rąk w ilości 7.500 litrów ZADANIE NR 2 Preparat do dezynfekcji wody na bazie srebra w ilości 1500 tabletek ZADANIE NR 3 Środki do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych w ilości 360 litórw ZADANIE NR 4 Chusteczki do dezynfekcji, mycia powierzchni, wyrobów i urządzeń medycznych 150 sztuk dozowników z chusteczkami plus 150 sztuk wkładów ZADANIE NR 5 Preparat na bazie aldehydu ortoftalowego w ilości 113 litrów ZADANIE NR 6 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni, sprzętu medycznego i innych powierzchni nie odpornych na działanie alkoholi w ilości 324 litry.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym zakresie Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę na zadaniu nr 1 zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są produkty lecznicze). 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty bądź załącznik nr 2a) do formularza oferty -w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obrotu produktami stanowiącymi przedmiot zamówienia w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne. 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1) Dla zadania nr 1 - Dokumenty dopuszczające do obrotu oferowane środki lecznicze zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne. 2) Dla zadania nr 2-6 - Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu oferowanych środków dezynfekcyjnych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do formularza oferty. 3) Aktualne karty charakterystyki oferowanych produktów zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia z dn. 3.07.2002 r. w sprawie kart charakterystyk substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. nr 140 poz. 1171 z późn. zm)- o ile są wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych i przepisów wykonawczych do ww. ustawy. 4) Opis oferowanych produktów. 5) Dla zadania nr 3 -Oświadczenie firmy Getinge Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, producenta myjni-dezynfektorni typ 46-5, że oferowane środki dezynfekcyjne zostały poddane badaniu w ww. myjni-dezynfektorni i producent gwarantuje prawidłowy końcowy efekt mycia i dezynfekcji zgodnie z normą PN EN-ISO 15883. W tym celu można wykorzystać załączony druk nr 4. 6) Próbki w ilościach określonych w rozdziale II SIWZ w celu przetestowania i oceny oferowanych wyrobów w zakresie parametrów granicznych określonych w rozdziale II SIWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą. Zaleca się aby próbki zawierały nazwę Wykonawcy oraz numer i nazwę zadania. Próbki podlegają zwrotowi na wniosek i koszt wykonawcy jedynie w przypadku, gdy wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. W pozostałych przypadkach próbki nie będą zwracane. W przypadku zwrotu próbek Wykonawca złoży wniosek 3. Inne dokumenty 1) Formularz cen jednostkowych wraz ze wskazaniem rodzaju i numeru dokumentu dopuszczającego oferowany środek dezynfekcyjny do obrotu zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty. 4 Informacje dodatkowe. 1) W sytuacjach wątpliwych (niejednoznacznych ) w trakcie badania ofert Zamawiający może zażądać dostarczenia wyników badań wykonanych przez Jednostkę Badawczą (Instytut, Zakład) -polską lub zagraniczną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można zamówić faksem, listownie, odebrać osobiście w Dziale Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł). SIWZ jest dostępna na stronie internetowej szpitala.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. nr 13 budynek C (Dyrekcja).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkażanie skóry i odkażanie skóry rąk w ilości 7.500 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji wody na bazie srebra w ilości 1500 tabletek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych w ilości 360 litórw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki do dezynfekcji, mycia powierzchni, wyrobów i urządzeń medycznych 150 sztuk dozowników z chusteczkami plus 150 sztuk wkładów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat na bazie aldehydu ortoftalowego w ilości 113 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni, sprzętu medycznego i innych powierzchni nie odpornych na działanie alkoholi w ilości 324 litry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 2"
- TP- 23/25 Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów i drukarek.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby realizacji usług w ramach Projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Szczecinie - utworzenie Centrum i rozwój usług społecznych dla mieszkańców Gminy M. Szczecin
- Świadczenie sukcesywnych dostaw wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
- Dostawa dydaktycznego stanowiska do badania turbiny wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- Dostawa stanowiska dydaktycznego: modułu analizy pracy elektrowni wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki (...)"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Gorzycach
- 23/2025 Sukcesywne dostarczanie środków czystości i artykułów gospodarczych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych oraz produktów toaletowych z podziałem na pakiety.
- "Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Zadanie I i II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.