Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-11-30
Wrocław: Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na historycznym osiedlu WUWA we Wrocławiu. CPV 45000000-7.
Numer ogłoszenia: 324374 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławska Rewitalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Kuźnicza 56, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 342 20 59, faks 71 341 04 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.w-r.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na historycznym osiedlu WUWA we Wrocławiu. CPV 45000000-7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace rozbiórkowe polegające m.in. na: - rozbiórce małych obiektów kubaturowych (prosta konstrukcja stalowa); - rozbiórce ogrodzeń (różne materiały) i elementów małej architektury przeznaczonych do likwidacji; - rozbiórce nawierzchni utwardzonych (mineralno-bitumicznych, betonowych i kamiennych) oraz podbudowy tych nawierzchni; - rozbiórce nawierzchni chodników z płyt i elementów betonowych oraz podbudowy tych nawierzchni; - innych pracach rozbiórkowych wg projektu wykonawczego oraz utylizacji materiału rozbiórkowego. 2. Wycinki drzew i krzewów wraz z utylizacją oraz zabiegi pielęgnacyjne w okresie budowy. 3. Wykonanie nowych nawierzchni pieszo-jezdnych i dla ruchu pieszego polegające m.in. na: - wykonaniu korytowania, utylizacji, dostawy materiału na nową podbudowę i wykonanie jej; - wykonaniu nowej nawierzchni z płyt lub elementów betonowych różnych rodzajów, płyt ażurowych wypełnionych żwirem lub trawą, z materiałów mineralnych (grys); - wykonaniu nowych nawierzchni w rejonie torowiska tramwajowego i przystanków; - założeniu obrzeży i krawężników betonowych i kamiennych, obrzeży stalowych i z PCV, obrzeży z kostki betonowych i kamiennych dla wymienionych powyżej nawierzchni wg projektu wykonawczego; 4. Wykonanie, dostawa i montaż indywidualnych elementów małej architektury polegające m.in. na: - wykonaniu i montażu postumentu Mała WuWA (makiety osiedla wraz z budynkami), ławek indywidualnych z informacjami o obiektach i architektach, napisu przestrzennego WUWA; - wszelkich pracach przygotowawczych niezbędnych do realizacji tych elementów oraz związanych z montażem w miejscu przeznaczenia. 5.Dostawa i montaż w terenie gotowych elementów małej architektury wg projektu wykonawczego. 6. Wykonanie skarp, schodów terenowych, murków oporowych (z elementów żelbetowych i betonowych), opasek, pochylni etc. wg projektu wykonawczego. 7.Wykonanie nowych terenów zieleni (trawniki i rabaty) oraz sadzenie drzew, krzewów i bylin. 8.Wykonanie, dostawa i montaż osłon śmietników z betonu architektonicznego wg projektu wykonawczego. 9. Wykonanie dostawa i montaż ogrodzeń z siatki stalowej zgrzewanej (różne gabaryty) 10.Prace pozostałe polegające m.in. na: - dostawie i montażu wiat wieloprzęsłowych dla przystanków tramwajowych i autobusowych (wg katalogu mebli miejskich), - wymianie istniejących słupków do znaków drogowych na nowe (wg katalogu mebli miejskich), - malowaniu linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych . 11. Prace przy sieciach instalacjach i urządzeniach elektrycznych polegające m.in. na: : - przebudowie oświetlenia - ul. Tramwajowa i ul. E. Dembowskiego, - wykonaniu oświetlenia ulicznego-parkowego i ulicznego przy ul. Zielonego Dębu, - wykonaniu zasilania oświetlenia, - wykonaniu zabezpieczenia kanalizacji teletechnicznej. 12. Prace przy sieciach sanitarnych polegające m.in. na: - wykonaniu przyłącza wodociągowego wraz z robotami ziemnymi i montażowymi, - wykonaniu zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z robotami ziemnymi i montażowymi, - wykonaniu zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami ziemnymi i montażowymi, 13. Regulacja komór ciepłowniczych i wymiana klap na nowe oraz regulacja wysokościowa pozostałych studzienek, szachów kontrolnych, wpustów etc. na terenie inwestycji. 14. Opracowanie niezbędnych projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami, pozwoleniami i niezbędnymi pracami oraz opłatami za zajęcie terenu 15. Obsługa geodezyjna inwestycji, nadzór archeologiczny, saperski oraz uzyskanie niezbędnych protokołów odbiorczych po wykonaniu prac drogowych i instalacyjno-sieciowych. 16. Wykonanie dokumentacji powykonawczej inwestycji. 17. Wykonanie pielęgnacji zieleni w okresie gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.01.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert min.: jedną robotę budowlaną o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto wykonaną na terenie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w zabudowie zabytkowej objętej ochroną konserwatorską w ramach której wykonano min: nawierzchnie piesze i/lub pieszo-jezdne, instalacje elektryczne i wodociągowe , zieleń, montaż indywidulanych elementów małej architektury oraz załączy dowody, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie: - min. jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającym min. 3-letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień); - min. jednym kierownikiem robót posiadającym uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającym min. 3-letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień); - min. jednym kierownikiem robót posiadającym uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającym min. 3-letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień); - min. jednym kierownikiem robót posiadającym uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającym min. 3-letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień); - w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać dodatkowo co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności. - min. jedną osobą o specjalizacji dendrologa, posiadającą odpowiednie wykształcenie i min. 3-letnie doświadczenie zawodowe lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą minimum średnie wykształcenie ogrodnicze, która odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę w nadzorowaniu prac polegających na wycince drzew, pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych, sadzeniu krzewów - wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami, - oświadczy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania niezbędnym potencjałem ekonomicznym Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 1 500 000,00 zł brutto. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. b) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. c) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia (uczestnictwo polegające na podwykonawstwie lub uczestnictwo o innym charakterze, sposobie i zasadach). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. e) Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. f) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych (jeśli dotyczy) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. g) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 ustawy PZP należy dostarczyć: - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, - dokumenty dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a dotyczące podmiotu, winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Zamawiajaćy zaprosi do złożenia oferty 5 wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wieksza niż 5, Zamawiajacy zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny za doświadczenie zawodowe. Doświadczenie zawodowe Zamawiajacy będzie oceniać punktowo, na podstawie załaczonego do wniosku wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Za wykazane doświadczenie zawodowe, o którym mowa w ogłoszeniu Wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde dodatkowo wykazane zadanie spełniające warunku udziału w postępowaniu Wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku, gdy Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, Zamawiający zaprosi tego Wykonawcę, który w przedstawionym wykazie doświadczenia zawodowego wykaże się większa kwotą.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Gwarancja - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie przewidzianym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławska Rewitalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kuźnicza 56, 50-138 Wrocław..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 15:00, miejsce: Wrocławska Rewitalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kuźnicza 56, 50-138 Wrocław..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w OB
- "Dostawa testów lateksowych"
- Sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Przebudowa dróg na terenie m. Moderówka (dz. o nr ewid. 1695) oraz m. Jaszczew (dz. o nr ewid. 672/671)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.