Ogłoszenie z dnia 2005-07-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: zabezpieczenie przed wilgocią fragmentu piwnic przy rotundzie w budynku Muzeum Czynu Powstańczego w Górze Św. Anny
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Muzeum Śląska Opolskiego, do kontaktów: Joanna Wąsek, ul. Św. Wojciecha 13, 45-023 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4536677, 4532200, 0691 040769, fax 077 4532200, e-mail: muzeum@mso.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zabezpieczenie przed wilgocią fragmentu piwnic przy rotundzie w budynku Muzeum Czynu Powstańczego w Górze Św. Anny. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - rozebranie nadbudówki na dachu piwnicy - rozebranie murka ceglano-kamiennego na dachu piwnicy - wykonanie izolacji z papy w częściach rozebranych murków - odkopanie ścian fundamentowych piwnic do ław fundamentowych - usunięcie istniejącego pnia i korzeni - skucie istniejących tynków i oczyszczenie ścian - uzupełnienie fug w ścianach - zagruntowanie ścian powłoką gruntującą - uszczelnienie dylatacji - izolacja z folii kubełkowej - ułożenie drenu i zasypanie żwirem - zasypanie wykopu - ocieplenie dachu styropianem i ułożenie papy termozgrzewalnej - obłożenie murka i cokołu kamieniem - uzupełnienie opasek betonowych i chodników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - przedmiarze robót - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: lokalizacja: Góra Św. Anny, ul. Leśna 28, woj. opolskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia:- rozebranie nadbudówki na dachu piwnicy - rozebranie murka ceglano-kamiennego na dachu piwnicy - uzupełnienie otworów w płycie żelbetowe - wykonanie izolacji z papy w częściach rozebranych murków - odkopanie ścian fundamentowych piwnic do ław fundamentowych - usunięcie istniejącego pnia i korzeni - skucie istniejących tynków i oczyszczenie ścian - uzupełnienie fug w ścianach - zagruntowanie ścian powłoką gruntującą - uszczelnienie dylatacji - izolacja z folii kubełkowej - ułożenie drenu i zasypanie żwirem - zasypanie wykopu - ocieplenie dachu styropianem i ułożenie papy termozgrzewalnej - obłożenie murka i cokołu kamieniem - uzupełnienie opasek betonowych i chodników. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia i zakończenia: do 6 tygodni od zawarcia umowy;
III.1) Wymagane wadium: 4 700 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda by wykonawca złożył następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) Ofertę z ceną ryczałtową. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wym. w art. 22 i 24 ww. ustawy), wymaganym art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177). 3) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane. 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualnej informacjo z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (pkt 3 SIWZ) 9) Wykaz (zgodnie z opisem warunków pkt 3 SIWZ) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o podobnym charakterze z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (co najmniej jedno potwierdzenie: np. referencje, protokół odbioru), że usługi te zostały wykonane należycie. Przynajmniej jedna zrealizowana usługa musi mieć wartość minimalną 60 000 zł brutto. 10) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 11) Karta gwarancyjna - rękojmia o udzieleniu 3 letniej rękojmi za wady, licząc od dnia ostatecznego (końcowego) odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego. 12) Oświadczenie o przyjęciu warunków niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.08.2005, cena - nie dotyczy. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2005, godzina 11:15, pok. 22 ul. Św. Wojciecha 13, 45-023 Opole Muzeum Śląska Opolskiego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu zimowego w roku akademickim 2025/2026.
- Usługa naprawy wałów napędowych do pojazdów marki JELCZ P862
- D/99/2025 Zakup i dostawa aparatu EKG na potrzeby Zakładu Fizjologii Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- TP.D.NI.72.25 "Zakup i wdrożenie systemu ochrony poczty email oraz oprogramowania klasy Sandbox w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu, Oddziału Zewnętrznego w Opolu oraz Oddział Zewnętrzny w Turawie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





