Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniajaco - rekreacyjnego z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania dla 57 osób niepełnosprawnych wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 323924 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniajaco - rekreacyjnego z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania dla 57 osób niepełnosprawnych wraz z transportem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania, nad morzem, dla 57 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 mężczyzn, w wieku od 18 do 59 lat, z niepełnosprawnością intelektualną (upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona), w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim wraz z opiekunami, w liczbie 31 osób, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z transportem w terminie: - od dnia 17 września 2012 roku do dnia 30 września 2012 roku Wykonawca: 1. zorganizuje turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny w terminie od dnia 17 września 2012 roku do dnia 30 września 2012 roku, w ośrodku uprawnionym do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych: a) z cukrzycą b) z chorobami neurologicznymi c) z chorobami układu moczowo-płciowego d) z chorobami układu pokarmowego e) z chorobą psychiczną f) z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich g) z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich h) z dysfunkcją narządu słuchu i) z dysfunkcją narządu wzroku j) ze schorzeniami układu krążenia k) ze schorzeniami układu oddechowego l) z padaczką m) z upośledzeniem umysłowym; 2. w cenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zapewni zakwaterowanie w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wykluczone łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki; 3. zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu /3 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja/, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń (w tym diety cukrzycowej), rekompensatę za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika oraz za kolację w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika w formie suchego prowiantu na czas podróży; 4. zapewni całodobową opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas turnusu; 24 zabiegi rehabilitacyjne zgodnie z zaleceniami lekarza na podstawie aktualnego zaświadczenia o stanie zdrowia, zajęcia integracyjne, kulturalno - oświatowe oraz sportowo - rekreacyjne; 5. kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie turnusu; 6. opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu i ich opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 7. przygotuje program turnusu rehabilitacyjnego, z wyszczególnieniem proponowanych form zajęć integracyjnych, kulturalno - oświatowych oraz sportowo - rekreacyjnych w zależności od indywidualnych możliwości i stopnia zainteresowania; 8. w planie sesji indywidualnych zmierzających do opracowania Indywidualnego Planu Działania uwzględni: - analizę potrzeb uczestnika projektu (określenie sytuacji wyjściowej Uczestnika), diagnoza predyspozycji zawodowych oraz przygotowanie indywidualnego planu działania. Wykonawca dokona podziału godzinowego planu sesji indywidualnych. Razem po 4 godziny spotkań z każdym z uczestników; 9. oświadczy, iż posiada uprawnienia do organizowania turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco - rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych: a) z cukrzycą b) z chorobami neurologicznymi c) z chorobami układu moczowo-płciowego d) z chorobami układu pokarmowego e) z chorobą psychiczną f) z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich g) z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich h) z dysfunkcją narządu słuchu i) z dysfunkcją narządu wzroku j) ze schorzeniami układu krążenia k) ze schorzeniami układu oddechowego l) z padaczką m) z upośledzeniem umysłowym; 10. zapewni sprawne i bezpieczne zgodne z przepisami transportu drogowego, przeprowadzenie przewozu osób niepełnosprawnych na trasie Ostrów Wielkopolski - ośrodek, w którym odbędzie się turnus rehabilitacyjny i z powrotem; 11. oznaczy miejsce realizacji turnusu rehabilitacyjnego informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, a) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. turnusu dokument, potwierdzający przygotowanie Indywidualnego Planu Działania. b) wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny turnusu rehabilitacyjnego przez uczestników. c) wykonawca w terminie 14 dni od dnia zakończenia ww. turnusu rehabilitacyjnego, przekaże do siedziby PCPR komplet dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych /Dz. U. Nr 230, poz. 1694/ oraz: - anonimową ankietę oceny turnusu rehabilitacyjnego dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający przygotowanie Indywidualnego Planu Działania. Zamawiający: 1. dopuszcza zmianę liczby opiekunów uczestników turnusu rehabilitacyjnego w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, 2. dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, 3. w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. turnusu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualny na dzień składania ofert i trwania turnusu wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie warunki do pobytu 57 osób niepełnosprawnych, potwierdzone aktualnym na dzień składania ofert i trwania turnusu wpisem do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- aktualny na dzień składania ofert i trwania turnusu wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694), - aktualny na dzień składania ofert i trwania turnusu wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza zmianę liczby opiekunów uczestników turnusu rehabilitacyjnego w przypadku zmian osobowych ostatecznych uczestników projektu, 2. Zamawiajacy dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, 3. Zamawiajacy w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. turnusu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Sekretariat - pok. nr 13, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w Placówce Wsparcia dzieci i młodzieży na 2026 rok
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Zarządzanie zabudowanymi nieruchomościami będącymi własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Świadczenie usługi administrowania obiektami sportowo - rekreacyjnymi Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ROKU 2026
- Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Trzciana do szkół i placówek oświatowych.
- Dowóz uczniów i wychowanków posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego do jednostek oświatowych, na terenie Gminy Mosina w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





