eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Remont łazienek w budynkach administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach Część 1Remont łazienek (2 szt.) i adaptacja wspólnych kuchni na pralnie-suszarnie (3 szt.) w budynku przy ul. Legnickiej 7 w Polkowicach Część 2Remont łazienki dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Legnickiej 15 w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Polkowice: Remont łazienek w budynkach administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach Część 1: Remont łazienek (2 szt.) i adaptacja wspólnych kuchni na pralnie-suszarnie (3 szt.) w budynku przy ul. Legnickiej 7 w Polkowicach Część 2: Remont łazienki dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Legnickiej 15 w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 323908 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach , ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 817 47 20, faks 0-76 817 47 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek w budynkach administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach Część 1: Remont łazienek (2 szt.) i adaptacja wspólnych kuchni na pralnie-suszarnie (3 szt.) w budynku przy ul. Legnickiej 7 w Polkowicach Część 2: Remont łazienki dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Legnickiej 15 w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego węzła sanitarnego poprzez remont i adaptację układu funkcjonalnego i wyposażenia dla potrzeb osób niepełnosprawnych w siedzibie PUP i ZUS w Polkowicach przy ul. Legnickiej 15 oraz wykonanie robót remontowych łazienek oraz adaptacja wspólnych kuchni na pralnie-suszarnie, wraz z robotami towarzyszącymi, użytkowanego budynku mieszkalnego - wielorodzinnego, będącego własnością Gminy Polkowice, usytuowanego przy ul. Legnickiej 7 w Polkowicach. Zamówienie realizowane będzie z podziałem na części: Część 1: Remont łazienek (2szt.) oraz kuchni (3szt.) w budynku przy ul. Legnickiej 7 w Polkowicach - obejmuje przebudowę istniejących węzłów sanitarnych w zakresie: wyburzenia ścianek kabin i wykonanie nowych, wymianę okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie izolacji ścian i podłóg, remont malatury ścian, wymianę i montaż stolarki drzwiowej, częściową wymianę instalacji elektrycznej z osprzętem oraz wymianę instalacji sanitarnej [wodociągowej, kanalizacyjnej] wraz z wyposażeniem. Część 2: Remont łazienki dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Legnickiej 15 w Polkowicach - obejmuje przebudowę istniejącego węzła sanitarnego w siedzibie PUP i ZUS w Polkowicach przy ul. Legnickiej 15 w zakresie: wyburzenia ścianek działowych, poszerzenie otworów drzwiowych, wymianę okładzin ściennych i podłogowych, remont malatury ścian, wymianę stolarki drzwiowej, montaż sufitu podwieszanego, wymianę instalacji wentylacyjnej, elektrycznej z osprzętem oraz wymianę instalacji sanitarnej [wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o.] wraz z wyposażeniem dostosowanym ergonomicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [ST] oraz przedmiary robót szt. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części 2 określają: Projekt budowlany opracowany przez Z.H.-U. WYRAZ w Polkowicach wraz ze Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót [STWiOR] oraz przedmiarem robót. STWiOR winna być traktowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji wyżej wymienionych robót. W Specyfikacji Technicznej zawarto ogólne i szczegółowe wymagania branży ogólnobudowlanej w tym parametry techniczne i fizyczne materiałów i urządzeń spełniających oczekiwania zamawiającego. ST winna być traktowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji wyżej wymienionych robót. Wpisane w przedmiarze dane dotyczące katalogów (KNNR, KNR i in.) zawierających kosztorysowe normy nakładów rzeczowych oraz opisy robót z tych katalogów nie zobowiązują Wykonawcy do sporządzenia kosztorysu ofertowego zgodnie z wymienioną podstawą normatywną. Umożliwia to Wykonawcy wycenę zgodnego z wiedzą techniczną i przepisami innego sposobu realizacji przedmiotu zamówienia niż wynika to z przypisanych do tych pozycji baz normowych z zachowaniem równoważności cech fizycznych materiałów zasadniczych wykorzystanych przy realizacji przedmiotu umowy. Odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność, że przy zastosowaniu prawidłowych metod ich wykonania i przy przestrzeganiu normalnych zasad sztuki budowlanej, na podstawie doświadczenia Wykonawcy - wymagania podstawowe będą spełnione - mogą mieć miejsce tylko w przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z zamawiającym. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) są przykładowe. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych, co najmniej takich jak wskazane w udostępnionych dokumentach - parametrów technicznych i fizycznych. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne materiały o parametrach technicznych i fizycznych równoważnych do przedstawionych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wymagane parametry, normy i standardy jakościowe. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest na wykonane roboty udzielić gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od daty bezusterkowego podpisania Protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający, w celu ułatwienia Wykonawcom wyliczenie ceny oferty, wprowadza do treści SIWZ przedmiary robót w formacie: *.pdf i *.ath..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: dla części 1: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności zbliżonej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegające na wykonywaniu remontów pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą urządzeń i instalacji o wartości robót na kwotę minimum 60.000,00 zł, z określeniem zakresu i wartości robót, dat i miejsca wykonania, zamawiającego, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych zadań (np. referencje, kopie protokołów bezusterkowego odbioru robót końcowych); dla części 2: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności zbliżonej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegające na wykonywaniu remontów pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą urządzeń i instalacji o wartości robót na kwotę minimum 20.000,00 zł, z określeniem zakresu i wartości robót, dat i miejsca wykonania, zamawiającego, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych zadań (np. referencje, kopie protokołów bezusterkowego odbioru robót końcowych).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą zdolną do prowadzenia budowy jako Kierownik budowy, z odpowiedzialnością w granicach umocowania określonego przepisami ustawy Prawo budowlane [Dz. U. z roku 2006 nr 156, poz. 1118 z późn. zm.] dołączając informacje potwierdzające prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności odpowiedniej do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie środkami finansowymi lub zdolność kredytową na kwotę: dla części 1: minimum 60.000,00 zł wystawioną przez bank nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; dla części 2: minimum 20.000,00 zł wystawioną przez bank nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł (polisa wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do Formularza ofertowego); b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1.1. Pkt IV. SIWZ mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1. Pkt III. SIWZ przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2. Pkt IV. SIWZ mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w stosunku do każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy zasobów; e) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; f) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki; g) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej; h) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną na podstawie przekazanego przedmiaru robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującej sytuacji : 1) Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w przypadku: a) konieczności uzupełnienia lub wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w ofercie lub projekcie; b) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zadania do realizacji. 2) W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających ograniczenie przez Zamawiającego zakresu robót będących przedmiotem zamówienia, zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania, a w związku z powyższym nie wniesie również zastrzeżeń do zmiany wynagrodzenia. 2. Pozostałe rodzaje zmian: zmiana osób funkcyjnych reprezentujących strony w toku realizacji zadania wymaga zawiadomienia na piśmie, a w przypadku osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zaangażowanych do prowadzenia i nadzoru robót wymaga przestrzegania uregulowań i dopełnienia obowiązków wynikających z Ustawy Prawo budowlane. Zmiany powyższe nie stanowią zmiany istotnej do warunków umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgmikm.polkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.