eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZorganizowania imprez turystycznych na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Nowy Sącz: Zorganizowania imprez turystycznych na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II
Numer ogłoszenia: 323730 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowania imprez turystycznych na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Zorganizowanie imprezy turystycznej na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu - Klub Młodzieżowy w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie trzy dniowej imprezy turystycznej dla ZŚŚ na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i Republiki Słowackiej, dla minimum 35 osób dorosłych i młodzieży. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ (w tym osoby dorosłe i młodzież) niżej wymienione usługi turystyczne: 1. Przejazd autokarem typu LUX, nie więcej niż 500 km. Trasa: Nowy Sącz - miejsce imprezy turystycznej dla ZŚŚ, oraz przejazdy autokarem do miejsc wyznaczonych w harmonogramie wyjazdu - w tym: opłaty parkingowe dla autokaru. a) Zapewnienie kierowcy noclegów, wyżywienie oraz pokrycie innych kosztów związanych z wykonywaniem przez niego czynności kierowcy. 2. Usługi noclegowe: a) Zakwaterowanie w obiekcie wypoczynkowym znajdującym się w Republice Słowackiej w Liptowskim Mikulaszu lub miejscowości położonej nie dalej niż 25 km od Liptowskiego Mikulaszu. b) Wykonawca zagwarantuje 2 noclegi, dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, dla grupy maksymalnie 44 osobowej (z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę) . c) Ośrodek/hotel/pensjonat powinien dysponować: a. co najmniej 50 miejscami noclegowymi b. pokojami 2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (WC + łazienka+CO) c. W każdym pokoju powinno znajdować się jednoosobowe łóżko pomnożone przez ilość miejsc w danym pokoju, szafa na ubrania, krzesło, stolik lampka nocna d. kuchnią wyposażoną w odpowiedni sprzęt umożliwiający przygotowanie i podanie posiłków w jednym czasie dla minimum 50 osób e. jadalnią z wyposażeniem na minimum 50 osób, f. salą dyskotekową ze sprzętem nagłaśniającym i oświetleniem g. 2 salami dydaktycznymi z minimum 25 miejscami siedzącym każda sala, każda sala musi być wyposażona w flipchart z papierem i kompletem markerów (minimum 3 kolory) 3. Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie i gwarantuje, że podawane posiłki będą urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami obowiązującymi w żywieniu zbiorowym. Dostarczone produkty żywnościowe będą świeże i winne być przyrządzone w dniu ich wydania. Przygotowywanie i podawanie posiłków będzie się odbywało zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Całodzienne wyżywienie odbywać będzie się w sposób następujący: a) w pierwszym dniu imprezy turystycznej dla ZŚŚ (piątek) podawana kolacja będzie bez mięsna b) w sobotę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu c) w sobotę Wykonawca zapewnia obiad jednodaniowy dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ oraz podwieczorek na basenach termalnych d) w sobotę Wykonawca zapewnia kolację dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie ogniska i grilla (w razie niepogody kolacja z tradycyjnymi potrawami Republiki Słowackiej) e) w niedzielę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu f) w niedzielę Wykonawca zapewnia zwiększoną porcję prowiantu, wydawanego podczas śniadania każdemu uczestnikowi imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który powinien wystarczyć do godziny 1800 - 1900 4. Wykonawca zapewnia Kadrę w postaci: a) Dwóch (2) wychowawców dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ b) Kierownika/Pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który będzie pełnił funkcję tłumacza- znajomość co najmniej w mowie języka słowackiego c) Przewodników potrzebnych do oprowadzenia uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ po zwiedzanych obiektach d) Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z pobytem Kadry (przejazd, noclegi, wyżywienie, bilety wstępu oraz inne koszty związane z wykonywaniem przez nich czynności na danym stanowisku) 5. Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ do wszystkich zwiedzanych obiektów. 6. Przed wyjazdem Wykonawca pozostawi Zespołowi Świetlic Środowiskowym w Nowym Sączu numer telefonu komórkowego do kierownika/pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ i zobowiązuje się utrzymywać kontakt za granicą i w Polsce w trakcie realizacji imprezy turystycznej dla ZŚŚ 7. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla każdego uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ: a) Następstw Nieszczęśliwych Wypadków do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ b) ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ 8. Wykonawca będzie realizował imprezę turystyczną dla ZŚŚ zgodnie z harmonogramem imprezy turystycznej dla ZŚŚ - Zadanie Nr 1, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 9. Koszty realizacji przedmiotu zamówienia obejmują zakres usług wyszczególnionych rozdziale III niniejszej specyfikacji, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością. 11. Zamawiający poda ostateczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ na 3 dni przed terminem wyjazdu. 12. Zamawiający Zespół Świetlic Środowiskowych Nowym Sączu zapewnia minimalną liczbę uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ - 35 osoby (31 osób młodzieży, 2 trenerów i 2 osoby kadry projektu), a maksymalna liczba uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ może wynieść 44 osoby. 13. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w zależności od faktycznie wykonanej usługi, tj. cena ryczałtowej za 1 (jednego) uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ pomnożona przez faktyczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ. 14. Dyrektor Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionego autokaru i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. Z chwilą wystąpienia nieprawidłowości Wykonawca do godziny 1600 obowiązany jest do spełnienia zaleceń służb kontrolujących stan techniczny autokaru i trzeźwość kierowcy. Zadanie Nr 2 Zorganizowanie imprezy turystycznej na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu - rodzice, opiekunowie prawni w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie dwu dniowej imprezy turystycznej dla ZŚŚ na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i Republiki Słowackiej dla minimum 13 osób, Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ (osoby dorosłe) niżej wymienione usługi turystyczne: 1. Przejazd autokarem/busem typu LUX, nie więcej niż 500 km. Trasa: Nowy Sącz - miejsce imprezy turystycznej dla ZŚŚ, oraz przejazdy autokarem do miejsc wyznaczonych w harmonogramie wyjazdu - w tym: opłaty parkingowe dla autokaru. a) Zapewnienie kierowcy noclegów, wyżywienie oraz pokrycie innych kosztów związanych z wykonywaniem przez niego czynności kierowcy. 2. Usługi noclegowe: a) Zakwaterowanie w obiekcie wypoczynkowym znajdującym się w Republice Słowackiej w Liptowskim Mikulaszu lub miejscowości położonej nie dalej niż 25 km od Liptowskiego Mikulaszu, w ośrodku/hotelu/pensjonacie innym niż w zadaniu Nr 1. b) Wykonawca zagwarantuje 1 nocleg, dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, dla grupy maksymalnie 17 osobowej (z soboty na niedzielę) . c) Ośrodek/hotel/pensjonat powinien dysponować: a. co najmniej 20 miejscami noclegowymi b. pokojami 2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (WC + łazienka+CO) c. W każdym pokoju powinno znajdować się jednoosobowe łóżko pomnożone przez ilość miejsc w danym pokoju, szafa na ubrania, krzesło, stolik lampka nocna d. kuchnią wyposażoną w odpowiedni sprzęt umożliwiający przygotowanie i podanie posiłków w jednym czasie dla minimum 25 osób e. jadalnią z wyposażeniem na minimum 25 osób, f. 1 salą dydaktyczną z minimum 16 miejscami siedzącym, sala musi być wyposażona w flipchart z papierem i kompletem markerów (minimum 3 kolory) 3. Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie i gwarantuje, że podawane posiłki będą urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami obowiązującymi w żywieniu zbiorowym. Dostarczone produkty żywnościowe będą świeże i winne być przyrządzone w dniu ich wydania. Przygotowywanie i podawanie posiłków będzie się odbywało zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Całodzienne wyżywienie odbywać będzie się w sposób następujący: a) w sobotę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu b) w sobotę Wykonawca zapewnia obiad jednodaniowy dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ oraz podwieczorek na basenach termalnych c) w sobotę Wykonawca zapewnia kolację dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie ogniska i grilla (w razie niepogody kolacja z tradycyjnymi potrawami Republiki Słowackiej) d) w niedzielę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu e) w niedzielę Wykonawca zapewnia zwiększoną porcję prowiantu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który powinien wystarczyć do godziny 1800 - 1900 4. Wykonawca zapewnia Kadrę w postaci: a) Kierownika/Pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który będzie pełnił funkcję tłumacza- znajomość co najmniej w mowie języka słowackiego b) Przewodników potrzebnych do oprowadzenia uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ po zwiedzanych obiektach c) Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z pobytem Kadry (przejazd, noclegi, wyżywienie, bilety wstępu oraz inne koszty związane z wykonywaniem przez nich czynności na danym stanowisku) 5. Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ do wszystkich zwiedzanych obiektów. 6. Przed wyjazdem Wykonawca pozostawi Zespołowi Świetlic Środowiskowym w Nowym Sączu numer telefonu komórkowego do kierownika/pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ i zobowiązuje się utrzymywać kontakt za granicą i w Polsce w trakcie realizacji imprezy turystycznej dla ZŚŚ 7. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla każdego uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ: a) Następstw Nieszczęśliwych Wypadków do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ b) ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ 8. Wykonawca będzie realizował imprezę turystyczną dla ZŚŚ zgodnie z harmonogramem imprezy turystycznej dla ZŚŚ - Zadanie Nr 2, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 9. Koszty realizacji przedmiotu zamówienia obejmują zakres usług wyszczególnionych rozdziale III niniejszej specyfikacji, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością. 11. Zamawiający poda ostateczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ na 3 dni przed terminem. 12. Zespół Świetlic Środowiskowych Nowym Sączu zapewnia minimalną liczbę uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ - 13 osoby (11 osób rodziców i opiekunów prawnych i 2 osoby kadry projektu), a maksymalna liczba uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ może wynieść 17 osoby. 13. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w zależności od faktycznie wykonanej usługi, tj. cena ryczałtowej za 1 (jednego) uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ pomnożona przez faktyczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ. 14. Dyrektor Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionego autokaru i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. Z chwilą wystąpienia nieprawidłowości Wykonawca do godziny 815 obowiązany jest do spełnienia zaleceń służb kontrolujących stan techniczny autokaru i trzeźwość kierowcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe 92.33.12.10 - Usługi animacji dla dzieci 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.51.10.00 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Posiadanie wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych o prowadzeniu działalność gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów. W zakresie wskazanego warunku należy złożyć oświadczenie - uprawnienia- załącznik nr 3 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 6 usług obejmujących organizację wycieczek zagranicznych do Republiki Słowackiej. Wzór wykazu wykonanych usług załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem opłaconej polisy, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł brutto ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złoty 00/100). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia; rezygnacja z realizacji części przedmiotu umowy i zmiana umowy w tym zakresie spowodowana rozwiązaniem lub zmianą umowy o realizację projektów lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w poszczególnych latach budżetowych. zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.nowysacz.pl, www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Żywiecka 13, pok. 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Żywiecka 13, pok. 120 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowey Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.