eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu do systemu emisji akustycznej wraz z instalacją i przeszkoleniem użytkownika (max. 3 osoby)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Kraków: Dostawa sprzętu do systemu emisji akustycznej wraz z instalacją i przeszkoleniem użytkownika (max. 3 osoby)
Numer ogłoszenia: 32367 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do systemu emisji akustycznej wraz z instalacją i przeszkoleniem użytkownika (max. 3 osoby).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: system składa się z: 1. Jednostki centralnej - szt. 1 2. Kontrolera systemowego (instalowanego w komputerze) - szt. 1 3. Karty z parametrycznymi wejściami - szt. 1 4. Dwukanałowego procesora emisji akustycznej - szt. 2 5. Rejestratora przebiegów szybkozmiennych dla procesora sygnału - szt. 1 6. Pakietu oprogramowania komputerowego do analizy danych AE - szt. 1 7. Pakietu oprogramowanie komputerowego do zarządzania i analizy przebiegów szybkozmiennych (waveforms) - szt. 1 8. Akcesoriów Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia dla realizacji zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego dla realizacji zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu osób zdolnych realizacji zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania w następującym zakresie: - terminów określonych w umowie (na wniosek Zamawiającego z przyczyn organizacyjnych i technicznych), 1. wnioskowanie o zmianę - strony : 1) wniosek zamawiającego o dokonanie zmiany, 2) wniosek zamawiającego, aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany, 3) wniosek wykonawcy; 2. opis zmiany - podstawa i / lub powód wprowadzenia zmiany: 1) zmiana terminów realizacji zadania: skrócenie terminu realizacji zadania, przedłużenie terminu, 2) zmiany powodowane siłą wyższą niezależne od stron kontraktu, 3) zmiany kluczowego personelu wykonawcy uzasadniona działaniem czynników niezależnych od wykonawcy, 4) zmiana personelu zamawiającego, 5) zmiana stawki podatku VAT, 6) zmiana zakresu zadania wynikająca z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie podpisania umowy, 3. uzasadnienie zmian: 1) podstawa do zmiany wynagrodzenia: dopuszcza się podstawę zmiany wynagrodzenia w wyniku ustawowej zmiany podatku VAT. zmiana terminów określonych w umowie (końcowego i poszczególnych terminów wynikających z harmonogramu) - zmiana: skrócenie/przedłużenie terminu, 2) przedłużenie terminu wykonania zadania z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, 3) zmiana personelu wynikająca z: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, z innych przyczyn niezależnych od stron umowy: np. rozwiązanie stosunku pracy itp. 4) zmian innych przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, 1) skutki zmian: a. prawo do zmiany terminów realizacji, b. prawo do zmiany wynagrodzenia, c. prawo do zmiany terminu i wynagrodzenia, d. prawo do zmiany personelu wykonawcy lub zamawiającego, e. prawo do zmiany stawki VAT -w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na Przedmiot Umowy, ceny brutto określone w Umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z Umowy ceny netto pozostały niezmienione. Wynikające z ewentualnych zmian stawek podatku VAT, zmiany cen brutto będą wymagały wprowadzenia poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej Umowy, f. prawo do zmiany umowy z powodu zadziałania siły wyższej. B. Wprowadzanie zmian 1. Zmiany mogą wprowadzać podmioty wskazane w punkcie A1; w przypadku wprowadzania zmiany każdorazowo Zamawiający musi wyrazić zgodę pisemną na wprowadzenie zmiany; 2. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę : wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1) opis proponowanej zmiany, 2) wpływ na wykonanie czynności stanowiącej przedmiot umowy - np.: czas, personel, rezygnacja z części czynności przewidzianych dla Wykonawcy itp. 3) termin wprowadzenia zmian, 4) należy podać w jaki sposób/ dlaczego zmiana jest korzystna dla zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy 4. Wniosek o zmianę składany przez wykonawcę musi wpłynąć do zamawiającego w terminie minimum 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do Kancelarii Zamawiającego. Wnioski złożone po terminie oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy i jej załączników wymagają formy pisemnej w formie odpowiedniego aneksu do umowy wprowadzonego jedynie na podstawie i w oparciu o zapisy niniejszego punktu. Zamawiający na zakres objęty niniejszym pkt przedłoży propozycję zmiany umowy, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. Zmiany mogą dotyczyć tylko zakresu i skutków określonych niniejszą specyfikacją i nie wykluczają praw zamawiającego i wykonawcy w zakresie kar umownych, odszkodowań i odstąpienia od umowy przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu ENVI-Control - Zarządzanie kolekcją muzealną w poparciu o konserwatorskie modelowanie wpływu mikroklimatu na obiekty zabytkowe.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.