Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Karczew: ZP - 341-1-22-08 Wykonanie robót polegających na dostawie i dobudowie szybów windowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, do budynku Ośrodka Zdrowia w Karczewie oraz do budynku Ośrodka Zdrowia w Sobiekursku oraz budowie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem do budynku Ośrodka Zdrowia w Sobiekursku.
Numer ogłoszenia: 323613 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew , ul. Warszawska 28/21, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, faks 022 7806536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP - 341-1-22-08 Wykonanie robót polegających na dostawie i dobudowie szybów windowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, do budynku Ośrodka Zdrowia w Karczewie oraz do budynku Ośrodka Zdrowia w Sobiekursku oraz budowie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem do budynku Ośrodka Zdrowia w Sobiekursku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na: 1) dostawie i dobudowie szybów windowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, do budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Warszawskiej 28 w Karczewie oraz do budynku Ośrodka Zdrowia w Sobiekursku gm. Karczew, 2) budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem do budynku Ośrodka Zdrowia w Sobiekursku. 1.1. W zakres prac dotyczących dostawy i dobudowy szybu windowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do budynku Ośrodka Zdrowia w Karczewie wchodzą m. in. następujące roboty: - ręczne wykucie bruzd poziomych - na wysokości 2.10 m od poziomu podłogi parteru w celu wykucia otworu sposób wykucia pokazano na rysunku, - dostarczenie i zamontowanie ceownika C-NP-180 - wykucie otworów w murze dla komunikacji windy, - umocowanie siatki rabitza dla otulenia ceownika C- np.-180, - wykonanie tyków ościeży, - zerwanie posadzki z PCV, - wykonanie warstwy wyrównawczej, zaprawą samo poziomującą, - zagruntowanie posadzki unigruntem, - wykonanie posadzki z gresu 30x30 cm na zaprawie klejowej, - dwukrotne pomalowanie ościeży farbą emulsyjną, - wykucie bruzd w tynku pod instalację elektryczną, - montaż instalacji elektrycznej w przewodzie DY 2,5 mm2, - wykonanie połączeń instalacji, - tynki cem-wap. ubytków i bruzd po robotach elektrycznych, - roboty malarskie emulsyjne dwukrotnie- sufitów, - jak ww. lecz ścian, - wyburzenie ścianek działowych, - wykonanie przegród - ścianek działowych z karton gips, - malowanie dwukrotne, emulsyjne ww. ścianek, - montaż konstrukcji dźwigu o parametrach technicznych; udźwigu 400 kG, wymiarach szybu samonośnego szer. 1400 głęb.1600 mm, wymiarach platformy 1000 x 1467 mm, wymiarach drzwi 90 2000 mm - szt. 2, trzyprzystankowa o wysokości podnoszenia 9,7 m, - wywiezienie spryzmowanego gruzu na wysypisko. 1.2. W zakres prac dotyczących dostawy i dobudowy szybu windowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do budynku Ośrodka Zdrowia w Sobiekursku wchodzą m. in. następujące roboty: - ręczne wykucie bruzd poziomych - na wysokości 2.10 m od poziomu podłogi parteru w celu wykucia otworu sposób wykucia pokazano na rysunku, - dostarczenie i zamontowanie ceownika C-NP-180, - wykucie otworów w murze dla komunikacji windy, - umocowanie siatki rabitza dla otulenia ceownika C- np.-180 - wykonanie tyków ościeży - zerwanie posadzki z PCV - wykonanie warstwy wyrównawczej, zaprawą samo poziomującą - zagruntowanie posadzki unigruntem, - wykonanie posadzki z gresu 30x30 cm na zaprawie klejowej, - dwukrotne pomalowanie ościeży farbą emulsyjną, - wykucie bruzd w tynku pod instalację elektryczną, - montaż instalacji elektrycznej w przewodzie DY 2,5 mm2, - wykonanie połączeń instalacji, - tynki cem-wap. ubytków i bruzd po robotach elektrycznych, - roboty malarskie emulsyjne dwukrotnie- sufitów, - jak w/w lecz ścian, - montaż konstrukcji nośnej dźwigu, o parametrach; udźwig 400 kG lub 4 osoby, 3-przystankowa o wysokości montażowej 6,30 m. powierzchnia. Platformy dźwigu o wymiarach 1000x1467 mm, drzwi kątowe (typ A-3) aluminiowe, przeszklone o wym.900 2000 mm, Konstrukcja windy samonośna, o wymiarach zewnętrznych 1400x16000mm, z szybem wykonanym z paneli stalowych ocieplonych pianką, malowanych na kolor RAL 9016. Profile narożne i listwy wykonane z anodowanego aluminium.Zagłębienie przy podstawie 1400 x 1600 x 50 mm (szer. x głęb. x wys.). 1.3. W zakres prac dotyczących budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem do budynku Ośrodka Zdrowia w Sobiekursku wchodzą m. in. następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i budowlane, - zerwanie płyt chodnikowych, - rozbiórka płyt polistyrenowych, demontaż istniejącej konstrukcji zadaszenia, - wykonania pochylni z zadaszeniem. Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: Wypełniony Formularz Oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót stanowiących Załączniki nr (12-14) do SIWZ [Wykonawca może wykorzystać formularze kosztorysów ofertowych stanowiących załączniki nr (9 - 11) do SIWZ]. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 5 SIWZ. Dowód wniesienia wadium. Formularz cenowy - zestawienie, stanowiący Załącznik nr 21 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.13.00 - Aranżacja oranżerii 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 29.22.16.10 - 29.22.16.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2500.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. udokumentują, że osoba(y), które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wymagane zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba(y) muszą posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 1.6. udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali zamówienie o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną której przedmiotem była budowa szybu windowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością, 1.7. udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty dokumentu, określonego w pkt 5.1.8. SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w punkcie 5 SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów,wg. formuły, spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, 1.7. Wykaz osób (potencjał kadrowy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień zgodnie z ustawą Prawo budowlane, 1.8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5., powinny być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew- koszt - 48 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - Biuro Obsługi Mieszkańców(parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia
- Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Grupy Remontowej w Karczewie.
- Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów
- Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej
- Modernizacja drogi DP1303W w m. Śniadków Gm. Sobienie Jeziory - etap II
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Kontnego 34 w Lędzinach" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa parteru istniejącego budynku Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku, w celu dostosowania pomieszczeń działu farmacji i laboratorium do obowiązujących przepisów
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





