Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Rzeszów: Wykonanie prac pielęgnacyjno-ochronnych w użytku ekologicznym Szachownica w Krównikach
Numer ogłoszenia: 323540 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie , al. J. Piłsudskiego 38, 35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 177850044, faks 178521109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac pielęgnacyjno-ochronnych w użytku ekologicznym Szachownica w Krównikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac pielęgnacyjno-ochronnych w użytku ekologicznym Szachownica w Krównikach. Prace pielęgnacyjno-ochronne obejmują wykoszenie z rozdrobnieniem i pozostawieniem biomasy na terenie użytku ekologicznego Szachownica w Krównikach na działkach o nr ew. gruntów: 494/1, 493/1 i 984/1, o łącznej powierzchni 20,59 ha położonych we wsi Krówniki. Zaleca się wykonanie prac z zachowaniem zasady koszenia od środka na zewnątrz działki, w celu wypłaszania bytujących tam ptaków chronionych. Sprzęt użyty do koszenia i rozdrabniania biomasy nie może swoim ciężarem spowodować znacznego naruszania wierzchniej warstwy gleby. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca powinien stwierdzić stopień nasiąknięcia gleby wodą i zastosować sprzęt o masie, która nie spowoduje powstania kolein i innych znacznych zniszczeń w wierzchniej strukturze gleby. Zastrzega się możliwość zmniejszenia powierzchni wykonywanych zabiegów jeśli zalegający śnieg uniemożliwi przeprowadzenie prac pielęgnacyjno-ochronnych bądź wjazd na teren prowadzenia prac.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00 - Usługi rolnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
BRAK
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
BRAK
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
BRAK
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
BRAK
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
BRAK
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1)Zmiana terminu wykonania Umowy, jest możliwa w następujących okolicznościach: a)wystąpienia siły wyższej: zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (grad, deszcz, śnieg) uniemożliwiających przeprowadzenie prac pielęgnacyjno-ochronnych bądź wjazd na teren prowadzenia prac, c)działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy, d)zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w rozpoczęciu, lub kontynuowaniu prac, e)przedłużającej się procedury odwoławczej, f)jeżeli konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2)Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że wystąpiły okoliczności opisane w ust. 1 niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu zamówienia, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę. 3)W przypadku wystąpienia opóźnienia z przyczyn, o których mowa w ust. 1 termin na wykonanie przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej prowadzenie prac. 4)Zmniejszenie powierzchni wykonywanych zabiegów jest możliwe jeśli zalegający śnieg uniemożliwi przeprowadzenie prac pielęgnacyjno-ochronnych bądź wjazd na teren prowadzenia prac. 5)Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 4 niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o tym fakcie. 6)W przypadku, o którym mowa w ust. 4 przedmiot umowy zostanie zmniejszony do powierzchni faktycznie przeprowadzonych prac, a wynagrodzenie zostanie naliczone proporcjonalnie. 7)Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzeszow.rdos.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 38, 35-001 Rzeszów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 38, 35-001 Rzeszów, pok. 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich - 2 zadania
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz podległych mu Sądów Funkcjonalnych
- Zapewnienie wsparcia technicznego i praw do aktualizacji oprogramowania/subskrypcji dla systemów w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie''
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem automatycznego ekspresu do kawy
- Sprzedaż i dostarczenie mebli dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mikroskopów stereoskopowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





