Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Opole: Regulacja stanu prawnego (2 zadania częściowe).
Postępowanie nr: ZP-016/II/78/2009/U
Numer ogłoszenia: 323520 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacja stanu prawnego (2 zadania częściowe). Postępowanie nr: ZP-016/II/78/2009/U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Regulacja stanu prawnego nieruchomości (Założenie KW i ujawnienie Agencji ) i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych dla nieruchomości położonych na terenie powiatu myszkowskiego, woj. śląskie. Zadanie częściowe nr 2: Odłączenie z księgi wieczystej nr KA1Y/00036573/1 prowadzonej przez Sąd Okręgowy w Bytomiu działek nr 624/24; 621/40; 618/41; 615/47; 613/46; 611/45; 633/26; 631/25; 629/24; 627/24; 637/28; 638/28; 635/27; 643/37; 85/28 położonych w Stolarzowicach, woj. śląskie założenie dla nich nowej księgi wieczystej, z ujawnieniem Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych w nowej księdze wieczystej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla zadania częściowego nr 1: 4.720,00 zł, 2) W przypadku zadania nr 2, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp. 2) Dysponują minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie II geodezji lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Posiadają minimalne doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: A) tj.: wykonanie co najmniej dwóch zamówień w ramach umów odpowiadającym swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. regulacji stanu prawnego nieruchomości, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każde z zamówień, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi podane w wykazie zostały wykonane należycie - warunek dotyczy tylko zadania częściowego nr 1. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) dokument: Pisemne Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych, w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. 3) dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji. 4) dokument (dot zadania cz. nr. 1): wykaz (załącznik nr 4) wykonanych usług w zakresie regulacji stanów prawnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie należy podać: co najmniej dwa zamówienia w ramach umów odpowiadającym swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. regulacji stanu prawnego o wartości nie mniejszej niż 150,000,00 zł brutto każde, przedmiot zamówienia, daty wykonania (termin rozpoczęcia i zakończenia) oraz odbiorców. Doświadczenie należy potwierdzić stosownymi dokumentami, z których wynikać będzie bezspornie że usługi, które zostały ujęte w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, dotyczy również usług wykonywanych dla ANR OT w Opolu)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego nieruchomości (Założenie KW i ujawnienie Agencji ) i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych dla nieruchomości położonych na terenie powiatu myszkowskiego, woj. śląskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odłączenie z księgi wieczystej nr KA1Y/00036573/1 prowadzonej przez Sąd Okręgowy w Bytomiu działek nr 624/24; 621/40; 618/41; 615/47; 613/46; 611/45; 633/26; 631/25; 629/24; 627/24; 637/28; 638/28; 635/27; 643/37; 85/28 położonych w Stolarzowicach, woj. śląskie założenie dla nich nowej księgi wieczystej, z ujawnieniem Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych w nowej księdze wieczystej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/18/2025/A2/A Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku magazynowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Oleskiej 95
- "Zapewnienie posiłków dla uczestników półkolonii półkolonii organizowanych przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena wpływu inwestycji KPO B 3.4.1 na zieloną i energetyczną transformację miast
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie podlaskim w latach 2023-2024
- Realizacja usługi badawczej
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt.: "Ewaluacja cyfryzacji w edukacji" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
- Wykonanie usługi pn.: Aktualizacja śródokresowa Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski 2030 (RIS 2030)
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.