Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Muszyna: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej w Muszynie -etap I.
Numer ogłoszenia: 32344 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zielona 26, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 0-18 471 40 14, faks 0-18 477 76 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwonowy-sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej w Muszynie -etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :tj. Stan surowy otwarty budynku łącznie z pokryciem dachu oraz wykonaniem drenażu opaskowego budynku ; w szczególności ; 1.roboty ziemne -wykopy , zasypy; 2.fundamenty i ściany przyziemia ,izolacja pionowa ścian żelbetowych w gruncie ,podkłady pod posadzki na gruncie ,drenaż opaskowy; 3.parter-sciany parteru ,elementy żelbetowe i strop nad parterem; 4. poddasze - ściany poddasza i elementy żelbetowe ; 5. konstrukcja dachu ,pokrycie i obróbki dachowe ;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art .22 ust 1 ustawy Pzp OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW: 1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów. 2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, iż posiadają uprawnienia odpowiednie dla przedmiotu zamówienia. 3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, iż wykonawca zatrudnia minimum 20 osób produkcyjnych etacie. 4. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy wykonali z należytą starannością przynajmniej 2 zamówienia swoim rodzajem odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie , przebudowie,modernizacji , remoncie budynku i o wartości brutto 200 tys. zł każde ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA (art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych): 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 B. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 2 latach swoim rodzajem i wartością odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót, do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5. Dokument składany przez pracodawcę do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/DRA/ lub KRUS potwierdzających, iż zatrudnia(ją) minimum 20 osób produkcyjnych na etacie. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Ewentualny wykaz podwykonawców w przypadku realizacji zamówienia przy ich udziale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwonowy-sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej , 33-370 Muszyna ul. Zielona 26, pokój nr 42.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej , 33-370 Muszyna ul. Zielona 26, pokój nr 42.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap III - budowa ogrodów tematycznych: wiklinowego i strefy wypoczynkowej"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
- budowa al. KEN (odcinek B. Bartoka - Dolina Służewiecka)j.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





