Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Opole: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek oraz nośników danych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 323444 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287104 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek oraz nośników danych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek oraz nośników danych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego 2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego i przekazaniu do utylizacji wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych, wymienionych w załączniku nr 1A do umowy. 3. Przekazanie nastąpi po zgromadzeniu przez Zamawiającego większej ilości zużytych materiałów, nie więcej niż pięć razy w ciągu trwania umowy. Miejsce odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych zostanie wskazane Wykonawcy każdorazowo przed obiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji. 4. Po utylizacji zużytych materiałów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę przekazania odpadu, zgodną z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzeni. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Ilości wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku nr 1A do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 32.58.20.00 - Nośniki danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. P.O.K.L. 2007-2013 - współfinas. z EFS 2. R.P.O. Woj. Opolskiego na lata 2007-2013 współfinans. ze środków EFRR 3. P.O.I.Ś. 2007-2013 - współfinans. ze środków EFRR i FS 4. P.I.G. - współfinans. ze środków EFRR 5. P.W.T. Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 współfinans. ze środków EFRR 6. Międzynarod. Fundusz Wyszehradzki 7. 7PR 8. MNiSW 9. Program Uczenie się przez całe życie Erasmus 10. Prog. INNOTECH 11. Prog. Badań Stosowanych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artim Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160268,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166140,63
Oferta z najniższą ceną: 166140,63 / Oferta z najwyższą ceną: 184805,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wymiana opraw oświetleniowych na LED w Publicznej Szkole Podstawowej nr 29 w Opolu
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania antywirusowego z funkcjonalnością XDR - ESET PROTECT Enterprise, wraz z kompleksowym szkoleniem dla administratorów, na potrzeby USK w Opolu.
- D/51/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego Część nr 2 - Zakup profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych
- Roboty remontowe w budynkach Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej 76 i ul. Mikołajczyka 5 w Opolu.
- Usługa przeprowadzkowo-transportowa materiałów archiwalnych z budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 do Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22E
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Wolskiego Sp. z o.o."
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.