Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Kielce: Całodobowy dozór mienia i obiektu wraz z otaczającym terenem WOMP w Kielcach
Numer ogłoszenia: 323428 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy , ul. Olszewskiego 2, 25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3479701, faks 041 3479702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy dozór mienia i obiektu wraz z otaczającym terenem WOMP w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wartość progowa zamówienia: poniżej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, obiektu i otaczającego terenu Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy położonego w Kielcach przy ul. Olszewskiego 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz terenu wokół budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w pkt 3 SIWZ. 3. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (wzór zał. nr 1 do SIWZ) miesięczną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Cena realizacji poszczególnego przedmiotu zamówienia jest miesięczną ceną ryczałtową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności zamówienia lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy - prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie składanych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 i 9 SIWZ. Z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania art. 26 ust. 3 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy n/w dokumentów: a. wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1, b. oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, c. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - prawo zamówień publicznych - wydanej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczącej podmiotów zbiorowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - prawo zamówień publicznych. Za aktualną będzie uznana informacja wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy spółek cywilnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą), f. wykazu wykonanych usług w zakresie ochrony mienia w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług przedmiotowi zamówienia (w tym minimum 1 usługę w jednostce służby zdrowia) - załącznik nr 3. Do wykazu winny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (min. 3), g. aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej przez MSWiA, h. polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą odpowiedzialność deliktową oraz kontraktową pozostającą w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, i. informacji o potencjale technicznym - wyposażeniu firmy w środki konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, j. oświadczenia potwierdzającego posiadanie własnej bazy monitorowania i grupy interwencyjnej, k. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, l. na podstawie art. 23. ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia i wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. Każdy z partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 uPzp i złożyć dokumenty wymienione w ppkt b,c,d,e (nie dot. spółki cywilnej), f,g,h,i,j. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda umowy regulującej współprace tych Wykonawców, m. w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną / konsorcjum, Wykonawca i każdy ze wspólników zobowiązani są do złożenia dokumentów wymienionych w ppkt b,c,d,e (nie dot. spółki cywilnej) f,g,h,i,j oraz kserokopię umowy spółki cywilnej/ konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOMP - 25-663 Kielce ul. Olszewskiego 2 - Sekcja Finansowo - Księgowa, pokój nr 66, I piętro. Cena SIWZ: 10 zł brutto..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat WOMP w Kielcach, ul. Olszewskiego 2 - pokój nr 73.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.10.2009.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Usługa cateringu dla uczestników projektu w Sandomierzu w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Remont drogi krajowej nr 9 na odcinku Nietulisko Duże-Nietulisko Małe od km 55+989 do km 56+789 oraz od km 57+335 do km 58+043
- Remont drogi powiatowej nr 1365T w m. Starochęciny Gmina Chęciny
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania badań dla Zakładu Markerów Nowotworowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.