eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług stałej konserwacji i naprawy urządzeń stomatologicznych, protetycznych, medycznych i RTG dla Wojewódzkiego Centrum Stomatologii SPZOZ w likwidacji w Warszawie (nr ref. sprawyZP/23/10)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Warszawa: Świadczenie usług stałej konserwacji i naprawy urządzeń stomatologicznych, protetycznych, medycznych i RTG dla Wojewódzkiego Centrum Stomatologii SPZOZ w likwidacji w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/23/10)
Numer ogłoszenia: 323177 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SPZOZ w likwidacji w Warszawie , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 93 00; 556 94 00, faks 22 556 94 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcs.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałej konserwacji i naprawy urządzeń stomatologicznych, protetycznych, medycznych i RTG dla Wojewódzkiego Centrum Stomatologii SPZOZ w likwidacji w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/23/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług stałej konserwacji i naprawy urządzeń stomatologicznych, protetycznych, medycznych i RTG w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ CZĘŚCI 1 - STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ STOMATOLOGICZNYCH I PROTETYCZNYCH CZĘŚCI 2 - STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH CZĘŚCI 3 - STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ RTG CZĘŚCI 4 - STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ RTG.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający oferty nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu _na zasadzie spełnia_nie spełnia_ na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu _na zasadzie spełnia_nie spełnia_ na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1, Prawa zamówień publicznych dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w następujących przypadkach: 1)w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki VAT mająca wpływ na cenę brutto następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, zostaną przeprowadzone między stronami negocjacje dotyczące ostatecznej ceny brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcs.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SPZOZ w likwidacji w Warszawie ul. Nowy Zjazd 1 00 - 301 Warszawa Opłata za SIWZ 48,80 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 12:30, miejsce: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SPZOZ w likwidacji w Warszawie ul. Nowy Zjazd 1 00 - 301 Warszawa Sekretariat (III piętro, pokój nr 321).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ STOMATOLOGICZNYCH I PROTETYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ STOMATOLOGICZNYCH I PROTETYCZNYCH w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ RTG w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ RTG w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.