To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-06-05
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Pleszew: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego IV Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Artur Stańczyk, ul. Poznańska, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420719, fax 062 7420903, e-mail: zozpleszew@send.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.szpitalpleszew.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 81 poz. 23295 z 23.04.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 201071,24 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego IV. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polfixów, których zestawienie oraz zapotrzebowanie podano w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w Formularzu cenowym. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych ofertą na całą cześć zostanie odrzucona, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę oferowanych artykułów cenę wypożyczenia Zamawiającemu odpowiednich instrumentariów niezbędnych do wykonywania zabiegów. 4. Towar będzie dostarczany bezpośrednio do Bloku Operacyjnego SPZOZ w Pleszewie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia składane pisemnie lub faksem. Towar będzie dostarczany w dni robocze w godz. od 08.00 do 14.00 w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawce. 6. Podane w formularzach cenowych ilości zamawianych artykułów są wielkościami szacunkowymi. W trakcie realizacji umowy ilość zamawianych artykułów zależeć będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. W przypadkach, w których do określenia zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uczyniono to jedynie, aby przybliżyć wymagania funkcjonalne względem przedmiotu zamówienia, zawsze jednak dopuszcza sie składanie ofert równoważnych, tzn. na artykuły posiadające minimum takie cechy jak podany w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu cenowym). 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: 1 Nazwa: polfixy. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 25.05.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHH MIKROMED Sp. z o.o., ul. Katowicka 11, 42-530 Dąbrowa Górnicza-Strzemieszyce, woj. śląskie. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 16944.20 Oferta z najniższą ceną: 16944.20 / oferta z najwyższą ceną: 16944.20 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Asystent seniora - część III
- Asystent seniora - część IV
- Asystent seniora - część V
- Asystent seniora - część VI
- Asystent seniora - część VII
- Asystent seniora - część I
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup wraz z sukcesywna dostawa pieluchomajtek w 2025
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa lekkich pojemników jednorazowego użytku do gromadzenia zużytego sprzętu medycznego
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.