eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych dla UJK

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-11-27

Kielce: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych dla UJK
Numer og³oszenia: 322902 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. ¯eromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ujk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych dla UJK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych dla UJK polegaj±ce na: - w razie potrzeby na przeniesieniu wszystkich numerów abonenckich dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiaj±cego, których wykaz zawiera Za³±cznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, od dotychczasowych operatorów do w³asnej sieci z zachowaniem przedmiotowych numerów. Wszelkie czynno¶ci proceduralne zwi±zane z ewentualnym przeniesieniem numerów od poprzedniego operatora do w³asnej sieci nale¿± do Wykonawcy wybranego do realizacji zadania. - ¶wiadczeniu na rzecz Zamawiaj±cego us³ug telekomunikacyjnych pozwalaj±cych na prowadzenie 120 jednoczesnych po³±czeñ zewnêtrznych -redundantnie w dwóch lokalizacjach w Kielcach oraz dwóch linii ISDN PRA (30B+D) w Piotrkowie Trybunalskim, -¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej z dostêpem do sieci Internet wraz z dostaw± 129 fabrycznie nowych telefonów komórkowych oraz minimum 2 dodatkowych kart SIM. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek uzyskania wszystkich niezbêdnych zezwoleñ i uzgodnieñ formalno-prawnych wymaganych do uruchomienia systemu, ¶wiadczenia us³ug telekomunikacyjnych i korzystania z numerów abonenckich. Szczegó³owy opis minimalnych wymagañ technicznych Zamawiaj±cego, które winien spe³niaæ wdro¿ony system oraz ¶wiadczone us³ugi sk³adaj±ce siê na przedmiot zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SIWZ. UWAGA Zamawiaj±cy zaprasza do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów i prezentacji systemu faksów w dniu 01.12.2015 r. o godzinie 11.30. Spotkanie z Wykonawcami odbêdzie siê przy ul. ¦wiêtokrzyskiej 21 E s. 407 w Kielcach. Wymagania Zamawiaj±cego dot. przedmiotu zamówienia: a)sposób realizacji us³ug telekomunikacyjnych, reklamacje, odszkodowania za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie us³ug musz± byæ zgodne z przepisami reguluj±cymi tê dzia³alno¶æ, a w szczególno¶ci z: -ustaw± z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.), - rozporz±dzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji us³ugi telekomunikacyjnej, a tak¿e z zawart± umow±, której projekt stanowi za³±cznik do niniejszej specyfikacji, b)oferowany sprzêt, musi byæ fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2015 roku, bez ¶ladów u¿ytkowania, aktualnie produkowany na rynku, c)dostarczony sprzêt winien posiadaæ: kartê gwarancyjn±, instrukcjê obs³ugi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbêdne dokumenty wymagane przy tego typu sprzêcie, oraz winien byæ wyposa¿ony we wszystkie niezbêdne elementy (przy³±cza, kable itp.) niezbêdne do uruchomienia i pracy u Zamawiaj±cego do celu dla, którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, d)wszystkie dokumenty za³±czone do dostarczonego przedmiotu zamówienia musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim w formie drukowanej. Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu: a)wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji z bezp³atnym serwisem oraz okres rêkojmi min. 28 m-cy, licz±c od daty podpisania bezusterkowego protoko³u, o którym mowa w projekcie umowy, o ile zapisy w opisie przedmiotu zamówienia nie stanowi± inaczej, b)w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie mo¿e odmówiæ wymiany niesprawnej czê¶ci na now±, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawid³owego funkcjonowania us³ugi, c)Zamawiaj±cy wymaga aby serwis gwarancyjny ¶wiadczony by³ ca³odobowo przez 7 dni w tygodniu, d)w przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego modu³u,podzespo³u, Wykonawca bêdzie zobowi±zany dokonaæ wymiany sprzêtu, którego naprawa dotyczy na nowy, w pe³ni sprawny, e)w razie wyst±pienia awarii sprzêtu,urz±dzeñ ( w tym aparatów telefonicznych) Wykonawca w ramach gwarancji zobowi±zany bêdzie do niezw³ocznego dostarczenia sprawnego sprzêtu zastêpczego na czas trwania naprawy sprzêtu uszkodzonego, f)koszty dojazdu serwisu do i z siedziby Zamawiaj±cego, lub przewóz uszkodzonego sprzêtu,urz±dzeñ do i po naprawie nie obci±¿aj± Zamawiaj±cego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzêtu, zapewnia Wykonawca. Pozosta³e warunki dot. gwarancji, rêkojmi i serwisu zosta³y opisane w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia uzupe³niaj±cego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6)ustawy Pzp. Zamówienie uzupe³niaj±ce stanowiæ bêdzie nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaæ bêdzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.20.00.00 - Us³ugi telekomunikacyjne 64.21.20.00 - Us³ugi telefonii komórkowej 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 15 000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêtna¶cie tysiêcy 00/100). Wykonawca, który zamierza wnie¶æ wadium w pieni±dzu powinien przelaæ ww. kwotê przed up³ywem terminu sk³adania ofert na konto, Zamawiaj±cego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu nale¿y wpisaæ: Wadium - numer sprawy DP/2310/ 81 /15,Us³ugi telekomunikacyjne Wykonawca mo¿e do³±czyæ do oferty kopiê dowodu wp³aty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, tzn. - znajduj± siê w rejestrze przedsiêbiorców telekomunikacyjnych, na podstawie art.11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze. zm.), prowadzonym przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê metod± spe³nia, nie spe³nia w oparciu o do³±czone do oferty Wykonawcy aktualne za¶wiadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiêbiorców Telekomunikacyjnych prowadzone przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art.11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 ze zm).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadaæ wiedzê i do¶wiadczenie tzn. wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, minimum jedn± us³ugê o charakterze odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 500 000 z³ brutto ka¿da. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê metoda spe³nia, nie spe³nia w oparciu o za³±czony do oferty Wykonawcy wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (sporz±dzonego wg za³±cznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponowaæ potencja³em technicznym umo¿liwiaj±cym realizacjê zamówienia.Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ w zakresie niniejszego warunku. Ogólny warunek zostanie uznany za spe³niony w oparciu o za³±czone do oferty Wykonawcy o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. - dysponuje osob±/osobami posiadaj±cymi kwalifikacje w szczególno¶ci do ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia- min. 4 osoby (min. 2 osoby odpowiedzialne za czê¶æ telefoniczn± i min. 2 osoby odpowiedzialne za czê¶æ sieciow±) Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê metod± spe³nia, nie spe³nia w oparciu o za³±czony do oferty Wykonawcy: 1) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzonego wg za³. Nr 5 do SIWZ). 2)O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadaæ sytuacjê materialn± i finansow± umo¿liwiaj±c± realizacjê zadania. Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ w zakresie niniejszego warunku. Ogólny warunek zostanie uznany za spe³niony w oparciu o za³±czone do oferty Wykonawcy o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia)

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ). 2) Pe³nomocnictwo ( w postaci orygina³u b±d¼ notarialnie po¶wiadczonej kopii) do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku: - Wykonawców wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia tzw. Konsorcja, spó³ki cywilne; -Osoba/osoby podpisuj±ce ofertê, nie zosta³y wskazane do reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - dodatkowa ilo¶æ kart SIM - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w szczególno¶ci zmiana: 1. terminu realizacji umowy wy³±cznie w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezawinionych przez Wykonawcê, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci bêd±cych nastêpstwem dzia³ania si³y wy¿szej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnêtrznego, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani któremu nie mo¿na by³o zapobiec, a które faktycznie bezpo¶rednio uniemo¿liwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególno¶ci wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w bran¿ach maj±cych zasadniczy wp³yw na terminow± realizacj± zamówienia, 2. parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, je¿eli zaistnieje mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technicznych, ni¿ te istniej±ce w chwili podpisania umowy, 3. typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, je¿eli nast±pi³a zmiana producenta, producent zakoñczy³ produkcjê i zachodzi konieczno¶æ zast±pienia innym produktem, pod warunkiem, ¿e spe³ni on wymagania okre¶lone w SIWZ (parametry techniczne), w takim przypadku Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzyskania od producenta informacji dotycz±cej daty zaprzestania produkcji oferowanego asortymentu i zaoferowaæ w zamian sprzêt o parametrach technicznych i funkcjonalno¶ciach nie gorszych albo lepszych w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawiæ na pi¶mie propozycjê zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej Zamawiaj±cego, 4. ilo¶ci nr abonenckich (kart sim) bez konieczno¶ci zakupu aparatów telefonicznych, na zasadach okre¶lonych w ofercie Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e wszystkie us³ugi uruchomione w trakcie trwania umowy zakoñcz± siê wraz z up³ywem terminu na jaki zosta³a zawarta umowa podstawowa. 5. wynikaj±ca ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. 6. zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: 1)Ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i us³ug w okresie obowi±zywania umowy. 2)Zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r- o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3)Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym , ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub zmiany w wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia. Zmiana o której mowa w zdaniu poprzednim wymaga formy aneksu do umowy. 7.Zmiana wynagrodzenia o której mowa w pkt.6. 2) i 3) nast±pi wy³±cznie po przed³o¿eniu przez Wykonawcê dowodów potwierdzaj±cych wp³yw zmian o których mowa w pkt. 6. 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 8.Zmiany o których mowa w pkt.6 obowi±zywaæ bêd±: - W przypadku pkt. 1)od daty wej¶cia w ¿ycie zmienionych przepisów o podatku od towarów i us³ug, dotyczyæ bêd± niezrealizowanej czê¶ci zamówienia, przy czym kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie. - W przypadku pkt. 2) i 3) od pierwszego dnia miesi±ca nastêpuj±cego po przed³o¿eniu dowodów potwierdzaj±cych wp³yw zmian o jakich mowa w pkt. 6. 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, nie wcze¶niej jednak ni¿ od wprowadzenia w ¿ycie przepisów dotycz±cych zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê lub zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. W przypadku zmian o których mowa w pkt. 6. 2 i 3) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wykazanych ca³kowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcê z tego tytu³u.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. ¯eromskiego 5, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 25-369 Kielce.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. ¯eromskiego 5, Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: WYMAGANIA DOTYCZ¡CE ZABEZPIECZENIA NALE¯YTEGO WYKONANIA UMOWY Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% warto¶ci umowy z nim zawartej..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.