eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komputerowego (serwery - 4 sztuki, macierzy dyskowej - 1 sztuka, swicht-y FC - 2 sztuki, UPS-ów - 4 sztuki i biblioteki taśmowej - 1 sztuka).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komputerowego (serwery - 4 sztuki, macierzy dyskowej - 1 sztuka, swicht-y FC - 2 sztuki, UPS-ów - 4 sztuki i biblioteki taśmowej - 1 sztuka).
Numer ogłoszenia: 322614 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi , ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6374706, faks 042 6374877.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modgik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komputerowego (serwery - 4 sztuki, macierzy dyskowej - 1 sztuka, swicht-y FC - 2 sztuki, UPS-ów - 4 sztuki i biblioteki taśmowej - 1 sztuka)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komputerowego (serwery - 4 sztuki, macierzy dyskowej - 1 sztuka, swicht-y FC - 2 sztuki, UPS-ów - 4 sztuki i biblioteki taśmowej - 1 sztuka)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.), 2. zrealizowali (zakończyli) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze za kwotę brutto 40.000zl. Spełnienie warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie wykazu wg wzoru załą-czonego do SIWZ i przedłożonych dokumentów np. referencji potwierdzających, że usługi zostały wykonane z należytą starannością; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 P.z.p. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2. ppkt a)-c). Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 P.z.p. C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r, nr 223, poz. 1655). 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do s.i.w.z , 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określone-go w załączniku nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonaw-ca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłoże-nie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do s.i.w.z., e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze za kwotę brutto 40.000zl - wg wzoru stanowiącego załącznik do s.i.w.z. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, e) umowy partnerskiej lub inny dokument producenta serwisowanego sprzętu komputerowego dla podmiotów wskazanych przez Wykonawcę, którzy będą świadczyli usługi serwisowe sprzętu objętego niniejszym zamówieniem; f) pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; g) parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do s.i.w.z. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. D. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modgik.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi ul. Traugutta 21/23 pok. 607.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi ul. Traugutta 21/23 pok. 610..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.