eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Głogów: Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9
Numer ogłoszenia: 322448 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie , ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.glogow.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług szkoleniowych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających iż: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 2 zamówień, wykonanych należycie, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń odpowiednio dla poszczególnej części zamówienia:dla części II - w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG nie mniejszej niż 10.000 zł /dziesięć tysięcy złotych/, dla części III - w zakresie kadr i płac o łącznej wartości nie mniejszej niż 12.000 zł /dwanaście tysięcy złotych/, dla części IV - w zakresie programów księgowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 12.000 zł /dwanaście tysięcy złotych/. W przypadku cz. I w zakresie prawa jazdy kat. C o łącznej wartości nie mniejszej niż 6.000 zł / sześć tysięcy złotych/ w realizacji co najmniej 1 zamówienia wykonanego należycie, polegającego na przygotowaniu i przeprowadzeniu w/ szkolenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o dysponowaniu potencjałem technicznym:dla części I - 1 samochodem ciężarowym zarejestrowanym w odpowiednim ze względu na miejsce prowadzenia działalności, Wydziale Komunikacji jako samochód przeznaczony do nauki jazdy, dla części II -3 spawarki, które umożliwią spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, dla części III - 15 komputerów o systemie operacyjnym i oprogramowaniu PŁATNIK, KADRY, dla części IV - 15 komputerów o systemie operacyjnym i oprogramowaniu GRATYFIKANT, PŁATNIK, RACHMISTRZ, REWIZOR

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - jakość usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glogow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, sekretariat pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C dla 10 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - październik 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)ilość dni roboczych szkolenia - do 45 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b)ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy;c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 50 godzin, w tym:20 godzin zajęć teoretycznych; 30 godzin zajęć praktycznych;d) program szkolenia winien obejmować: prawo jazdy kat. C zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2009 r., Nr 78, poz. 653) e) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG dla 10 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - październik 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)ilość dni roboczych szkolenia - do 27 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b)ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy;c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 153 godzin, w tym: zajęcia teoretyczne - 33 godziny, zajęcia praktyczne - 118 godzin, instruktaż wstępny - 2 godziny d) program szkolenia winien obejmować:spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG wg programu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach,e) miejsce szkolenia - Głogów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 27.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pracownik ds. kadrowych i płacowych dla 30 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - październik 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)ilość dni roboczych szkolenia - do 25 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b)ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy;c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 150 godzin, w tym: 50 godzin zajęć teoretycznych; 100 godzin zajęć praktycznych, e)program szkolenia winien obejmować:elementy prawa pracy,prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( karty urlopowe, czasu pracy,zasiłkowe, wynagrodzeń, świadectwa pracy),czas pracy - ewidencja i rozliczanie, praca w nocy i w święta, godziny nadliczbowe, praca zmianowa,urlopy pracownicze (wypoczynkowe, na żądanie, macierzyńskie i wychowawcze, bezpłatne, ekwiwalenty, wyliczanie wymiaru urlopowego),rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,system wynagrodzeń (wynagrodzenie chorobowe, zasiłki, świadczenia rehabilitacyjne, zasiłki macierzyńskie),obowiązki pracodawcy i pracownika w zakresie BHP,obsługa programu komputerowego PŁATNIK oraz KADRY;Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stroniewww.standardyiszkolenia.praca.gov.pl; e)w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Komputerowe programy księgowe dla 30 osób; termin rozpoczęcia szkolenia - październik 2010 r.:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)ilość dni roboczych szkolenia - do 25 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 700 i kończyć się nie później niż o godz. 2000; b)ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy;c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem 150 godzin, w tym: 50 godzin zajęć teoretycznych;100 godzin zajęć praktycznych;d)program szkolenia winien obejmować:podstawowe regulacje prawne - sposób prowadzenia ksiąg rachunkowych według ustawy o rachunkowości,podstawowe pojęcia z obsługi programów księgowych,zagadnienia z prawa podatkowego,obsługa programów komputerowych: GRATYFIKANT, PŁATNIK, RACHMISTRZ, REWIZOR; Zakres szkolenia opracowany jest na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl, e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera);f) miejsce szkolenia- Głogów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość usług - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.