Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Warszawa: świadczenie usług pocztowych dotyczących przesyłek o wadze powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym
Numer ogłoszenia: 322383 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Polskiej Akademii Nauk , pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656-66-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pocztowych dotyczących przesyłek o wadze powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie, w obrocie krajowym i zagranicznym, przesyłek listowych oraz paczek pocztowych: 1.nierejestrowanych - niebędących przesyłkami najszybszej kategorii oraz kategorii najszybszej zwanych dalej odpowiednio przesyłkami ekonomicznymi i priorytetowymi (gabaryty A i B); 2.rejestrowanych - niebędących przesyłkami najszybszej kategorii oraz kategorii najszybszej, zwanych dalej odpowiednio przesyłkami ekonomicznymi i priorytetowymi (gabaryty A i B) oraz 3.świadczenie usługi potwierdzenia odbioru dla przesyłek wymienionych w pkt.1 i 2 , zwanych dalej usługą komplementarną; 4. zwrot do siedziby Zamawiającego niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. B) Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) świadczenie wszystkich wykazanych w specyfikacji usług musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) odbiór przesyłek następować będzie przez upoważnionych pracowników Wykonawcy w uzgodnionym miejscu na terenie PKiN (00-901 Warszawa, pl. Defilad 1), w dni robocze od poniedziałku do piątku, dwa razy dziennie, o godzinie 11.00 i 14.30); 3) przesyłki zwykłe (nierejestrowane) nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego (z podziałem na kategorie wagowe), sporządzonego wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą, natomiast przesyłki polecone (rejestrowane) każdorazowo będą podlegały wpisaniu do pocztowej książki nadawczej prowadzonej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy (w celach rozliczeniowych), a kopia stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek i będzie przeznaczona dla Zamawiającego; 4) nadanie przesyłek będzie każdorazowo potwierdzane przez Wykonawcę w dokumentach, o których mowa w pkt. 3) oraz oznaczane datą nadania na każdej przesyłce; 5)przesyłki nadawane przez Zamawiającego doręczane będą do każdego miejsca w kraju (również małych miejscowości, w których ma siedziby) i za granicą; 6)Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki; 7) w przypadku nieobecności odbiorcy Wykonawca ponowi dwukrotną próbę doręczenia przesyłki rejestrowanej. Każda próba dostarczenia przesyłki będzie skutkowała pozostawieniem awiza określającego adres lokalnego punktu nadawczego Wykonawcy, w którym będzie możliwy jej odbiór lub numer telefonu w celu ustalenia terminu odbioru; 8)Zwrot przesyłki do nadawcy następować będzie nie później niż po 14 dniach od daty pierwszego awizowania; 9)rozliczenie kosztów świadczonych usług dokonywane będzie miesięcznie; 10) płatność za wykonane usługi może być dokonywana: a) w formie płatności z dołu za okresy miesięczne po zrealizowaniu poszczególnych zamówień, przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze lub b) w formie płatności z góry przy użyciu posiadanej przez Zamawiającego maszyny frankującej marki Postalia - nr fabryczny 2330/1361, z zastrzeżeniem, że maksymalny limit wpłaty na poczet nastawienia licznika wynosić będzie nie więcej niż 6.000 zł; 11) w przypadku dokonywania płatności z dołu podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane w okresie rozliczeniowym, stwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych oraz obowiązujących opłat. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego i potwierdzonego przez placówkę Wykonawcy; 12) Zamawiający oświadcza, że odciski stempli wykona na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi normami zakładowymi wskazanymi przez Wykonawcę; 13)Zamawiający dopuszcza również możliwość pozostawienia przez Wykonawcę do dyspozycji Zamawiającego własnej maszyny frankującej z zastrzeżeniem, iż z tego tytułu nie poniesie dodatkowych kosztów, w tym wykonania stempli; 14) w związku z zaistnieniem sytuacji trudnych do przewidzenia w trakcie realizacji usług Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał minimum jedną placówkę pocztową na terenie Warszawy działającą co najmniej do godziny 19:00; 15) Wykonawca dołączy do oferty stosowany przez swoją firmę aktualny: a) szczegółowy cennik usług pocztowych, b) regulamin świadczenia usług pocztowych; 16) przedmiot zamówienia, ze względu na swoją specyfikę, nie może być powierzony podwykonawcom ani w części ani w całości..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1 podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 ustawy, na druku formularza załączonego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 2; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej udzielone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia), 1.4 wykaz minimum trzech wykonanych usług w zakresie świadczenia usług pocztowych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej dwóch, o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł każda. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać usługi wykonane w tym okresie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3; 1.5 co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył usługi ujęte w ww. wykazie z należytą starannością. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi pocztowe; b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi; c) opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi były realizowane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 - składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. Dokumenty określone w punkcie 1 powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Gospodarczo-Finansowe Kancelarii PAN, 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1, pok. 2512 (piętro 25 PKiN).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Gospodarczo-Finansowe Kancelarii PAN, 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1, pok. 2512 (piętro 25 PKiN).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych i ewentualnych ich zwrotów.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jedlińsk USŁUGI SPOŁECZNE
- CP-24-525/2025; świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz IMGW-PIB z podziałem na 2 części
- Usługi pocztowe na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu w obrocie krajowym i zagranicznym
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.