eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskDostawa łóżek szpitalnych do siedziby Zamawiającego ZP 15/09/2009



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Łask: Dostawa łóżek szpitalnych do siedziby Zamawiającego ZP 15/09/2009
Numer ogłoszenia: 322258 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek szpitalnych do siedziby Zamawiającego ZP 15/09/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych 5 łóżek (rok produkcji 2009) wraz z wyposażeniem, dla Oddziału Pediatryczno - Obserwacyjnego Zamawiającego zgodnie z wymaganiami techniczno-użytkowymi i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane z załączniku nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Wspólny słownik zamówień CPV 33192120-9 - łóżka szpitalne Dostawa obejmuje transport na koszt własny oferenta do siedziby Zamawiającego, do budynku szpitala, na Oddział Pediatryczno - Obserwacyjny IV piętro, SP ZOZ ul. Warszawska 62, 98-100 Łask montaż sprzętu, przeszkolenie personelu medycznego Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt z wyposażeniem był fabrycznie nowy, wyprodukowana w 2009 roku. Minimalny termin gwarancji oferowanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 1.2 wypełniony formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4; 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia: 1) w punkcie 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w punkcie 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wyko?nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 1.5. Katalogi firmowe oferowanego sprzętu potwierdzające spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, zgodnie z załącznikiem nr 4, z zaznaczonymi stronami, na których wskazane dane się znajdują lub kopie wskazanych stron katalogu. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada katalogów lub gdy w katalogach tych wymagane informacje nie znajdują się, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta potwierdzający spełnianie warunków techniczno-użytkowych. W sytuacji braku wyżej wskazanych dokumentów Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu o spełnianiu przez oferowany sprzęt wymaganych warunków techniczno-użytkowych. 1.6. dokumenty dopuszczające dany wyrób do obrotu na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 1.9.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.7.Parafowany i wypełniony wzór projektu umowy załącznik nr 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask, pokój 23 budynku administarcyjnego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask, sekretariatu Zamawiającego, pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.