Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Miłomłyn: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 321952 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki , ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 641 31 23, 641 31 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2016. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość. 3. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-ilościowo-finansowym spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, parametrów, itp. W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi i przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-ilościowo-finansowy dostawy usług objętych umową. Harmonogram sporządzony zostanie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto, określenia stawki podatku VAT oraz wartości brutto zamówienia. W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów. 5. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane towary z podaniem ilości. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot dostawy w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania informacji. 6. Dostawy będą realizowane: część 1 - Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich - średnio 2 razy w tygodniu część 2 - Dostawa mięsa - średnio 3-4 razy w tygodniu część 3 - Dostawa pieczywa - średnio 3 razy w tygodniu część 4 - Dostawa warzyw i owoców - średnio 2 razy w tygodniu. 7. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu. 8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 9. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów (-/+ 20%) w stosunku do szacowanej ilości potrzeb. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 10. Wykonawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. W przypadku zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar wolny od wad w dniu złożenia reklamacji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości: - dla części I - dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich 1.000,00zł słownie: jeden tysiąc złotych - dla części II - Dostawa mięsa - 2.000,00zł słownie: dwa tysiące złotych 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Bank Spółdzielczy w Iławie, Oddział w Miłomłynie Nr 41 8831 1025 2003 0300 0840 0004 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej- część 6. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium, winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta. 7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy (załącznik nr 8 do SIWZ ), Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów - wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia- Oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ), W przypadku usług, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- wykaz usług (załącznik nr 6 do SIWZ), Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie ( jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: -Zmiana ceny dostarczanych artykułów żywnościowych może nastąpić przy zmianie podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spmilomlyn.edupage.org/; www.bip.milomlyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa Miłomłyn, ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Miłomłyn, ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia- zał nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.22.10.00-3, 15.83.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia- zał nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7, 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia- zał nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia- zał nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MIŁOMŁYN
więcej: przetargi MIŁOMŁYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2024 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.